Miehen piti tulla eilen ennen Putousta kotiin, ei ole tullut vieläkään... :(

• Viestiketjun aloittaja eräs musta
  • Ensimmäinen viesti
gsksg
Poliisilta ei välttämättä kerrota edes onko mies siellä vai ei. Ja miksiköhän olisi, paitsi jos mies on joku kriminaali tai väkivaltainen sekopää joka esim. hakkaa ihmisiä huvikseen. Perus juoppoputkasta nimittäin olisi jo päässyt pois jos vaikka eilen sinne olisi joutunut. Joten tuskin sieltä löytyy. Eiköhän se kannata nyt vaan odotella ukkoa himaan ja selvittää sitten asiat. Kaappaus- jne. jutut on aika kaukaa haettuja jos normi perheenisästä kyse eli mies ihan itse sen viestin luultavasti on laittanut.

ööööööö
Ihan ihmeellisiä vastauksia täällä. Olisin ainakin ihan helvetin huolissani tuossa tilanteessa, ja alkaisin todellakin soitteleen sairaaloita, poliisia ja tuttavia läpi. Ei meillä ainakaan tuo olisi yhtään normaalia, kummankaan osalta. Saa ihan rauhassa pitää niuhona, mutta kyllä tuo mun mielestä on jo aika "iso" juttu.

"JJJ"
Tulee todella elävästi mieleen exän tempaus eräänä juhannuksena.... Lähti perjantaina "saunomaan pomolleen", piti tulla lauantaina kotiin.... aamupäivästä aloin sitten soittelemaan perään, ei vastannut "mies" puhelimeen ei. Illalla oli jo huoli ja raivo niin suurta että olin kaivanut tämän pomon nron (soittelin läpi kaikki mahdolliset ja mahdottomat, olin ihan varma että aina on joku joka tietää jonkun, joka tietää taas jonkun.... jne) ja sain kuulla ettei hän ollut tyypistä mitään kuullut koko juhannuksena. Se raivo... Onneksi äijä ei silloin ilmestynyt eteeni tai voisi olla että naisvankilasta käsin kirjoittaisin. Anyway, soittelin illan aikana läpi kaikki sairaalat, terpparit, selviytymisasemat yms 200km:n säteellä, ja poliisin, mutta kukaan ei tiennyt mitään. Äijä ilmestyi kotiin puolen yön aikaan, koppana kuin mikä, nauroi minulle päin naamaa ja oli tietävinään kuinka kaikki nauroivat minulle kun olin pitkin pitäjää soitellut hänen peräänsä.... Tämän jälkeen asuimme vielä puoli vuotta saman katon alla, mutta erillisissä makkareissa.

Niin, ja mies oli yksinkertaisesti vain ryypännyt itsensä niin totaalisen tiedottomaksi ettei päässyt aikaisemmin kotiin jossain mökkibileissä, mitä muuta siellä oli touhunnut, se ei koskaan selvinnyt.

Voimia ap, tiedän kuinka paskamaiselta sinusta tuntuu tällä hetkellä, ja toivon todella että teillä tälle kaikelle olisi jokin järkevä selitys (uskottava sellainen...) ja luottamuksesi vielä miestä kohtaan palautuisi!

a.p.
[QUOTE="JJJ";27871555]Tulee todella elävästi mieleen exän tempaus eräänä juhannuksena.... Lähti perjantaina "saunomaan pomolleen", piti tulla lauantaina kotiin.... aamupäivästä aloin sitten soittelemaan perään, ei vastannut "mies" puhelimeen ei. Illalla oli jo huoli ja raivo niin suurta että olin kaivanut tämän pomon nron (soittelin läpi kaikki mahdolliset ja mahdottomat, olin ihan varma että aina on joku joka tietää jonkun, joka tietää taas jonkun.... jne) ja sain kuulla ettei hän ollut tyypistä mitään kuullut koko juhannuksena. Se raivo... Onneksi äijä ei silloin ilmestynyt eteeni tai voisi olla että naisvankilasta käsin kirjoittaisin. Anyway, soittelin illan aikana läpi kaikki sairaalat, terpparit, selviytymisasemat yms 200km:n säteellä, ja poliisin, mutta kukaan ei tiennyt mitään. Äijä ilmestyi kotiin puolen yön aikaan, koppana kuin mikä, nauroi minulle päin naamaa ja oli tietävinään kuinka kaikki nauroivat minulle kun olin pitkin pitäjää soitellut hänen peräänsä.... Tämän jälkeen asuimme vielä puoli vuotta saman katon alla, mutta erillisissä makkareissa.

Niin, ja mies oli yksinkertaisesti vain ryypännyt itsensä niin totaalisen tiedottomaksi ettei päässyt aikaisemmin kotiin jossain mökkibileissä, mitä muuta siellä oli touhunnut, se ei koskaan selvinnyt.

Voimia ap, tiedän kuinka paskamaiselta sinusta tuntuu tällä hetkellä, ja toivon todella että teillä tälle kaikelle olisi jokin järkevä selitys (uskottava sellainen...) ja luottamuksesi vielä miestä kohtaan palautuisi![/QUOTE]

Ikävä tuo teidän tapaus.. :( Kiitokset sinulle, fiilikset on kyllä kurjaakin kurjemmat.

o-ou
[QUOTE="vieras";27871118]Ei kai siihe mitään riitaa tarvita, että on joku donnan pokannu soittoruokalasta ja jääny sitä p*anemaa...[/QUOTE]

niin ei kulli käytössä kulu. Mukavaa van kun saa maistaa toisenlaista pimpsaa. Vaihtelua.

"Muusi"
No onpa kyllä tilanne. Yritä nyt selvittää mitä pystyt ja pysy rauhallisena kuitenkin... vaikka vaikeaa se on. Voimia, ja kerro nyt tännekin mitä kuuluu jos vain suinkin jaksat...

"Viima"
Kyl itsekin ymmärrän et jos miehel ei kyseistä taipumusta ole niin on huoli kova. Itse varmasti olisin jo soittanut sairaalat läpi. Mut huonompi puoli on et kultaisin ja kilteinkin ihminen saattaa joskus töppäillä.
Toivotaan et tulee pian kotiin. Liikaa noit katoamisia yms on. Ja nyt viel kun lunta ja jäätä.

Ja se raivo on ok. Jos hän tosiaan ollut vsin hunningolla niin helpotus elossa olemisesta mut raivo kui voi olla niin ajattelematon. Toivotaan et kuitenkin vain näin.

Voimia.

a.p.
[QUOTE="Muusi";27871803]No onpa kyllä tilanne. Yritä nyt selvittää mitä pystyt ja pysy rauhallisena kuitenkin... vaikka vaikeaa se on. Voimia, ja kerro nyt tännekin mitä kuuluu jos vain suinkin jaksat...[/QUOTE]

Hoksasin vasta nyt katsastaa tilin. Oli maksuja baariin ja vielä tänäänkin kauppaan. Eli se on todenteolla ryyppäämässä!!! Miten kehtaa, miten pystyy tekemään perheelleen näin?!? Onhan tietty silti jotain voinut sattua.. kun ei kuulu eikä näy... On kuitenkin tunnollinen koulunsa kanssa ja huomenna vieläpä tärkeä autonkorjaushomma.
Pitäis varmaan mennä nukkumaan, mutta ei pysty. En juuri nukkunut viime yönäkään.. :(

a.p.
[QUOTE="Viima";27871865]Kyl itsekin ymmärrän et jos miehel ei kyseistä taipumusta ole niin on huoli kova. Itse varmasti olisin jo soittanut sairaalat läpi. Mut huonompi puoli on et kultaisin ja kilteinkin ihminen saattaa joskus töppäillä.
Toivotaan et tulee pian kotiin. Liikaa noit katoamisia yms on. Ja nyt viel kun lunta ja jäätä.

Ja se raivo on ok. Jos hän tosiaan ollut vsin hunningolla niin helpotus elossa olemisesta mut raivo kui voi olla niin ajattelematon. Toivotaan et kuitenkin vain näin.

Voimia.[/QUOTE]

Kiitos!

a.p.
[QUOTE="Vieras";27871999]Oletko ap yrittänyt soittaa miehellesi?[/QUOTE]

Viestin laitoin viimeksi tunteja sitten, odottaa vieläkin välitystiedoissa. Miehellä ei siis ole puhelin päällä, tietenkään, saattaisi vaikka vaimo soittaa tai jotain muuta ikävää. V***U!!!!! Nyt lievästi sanottuna raivostuttaa!!

"Vieras"
Viestin laitoin viimeksi tunteja sitten, odottaa vieläkin välitystiedoissa. Miehellä ei siis ole puhelin päällä, tietenkään, saattaisi vaikka vaimo soittaa tai jotain muuta ikävää. V***U!!!!! Nyt lievästi sanottuna raivostuttaa!!
No voi p*rse. Onpa tosi kurja tilanne. Toivottavasti kaikki on kuitenkin ok, koska minun mielessäni kehittyy kaikenmaailman skenaariot. Esim. Jos pankkikorttia ei ole käyttänytkään miehesi vaan joku muu..

a.p.
[QUOTE="Vieras";27872038]No voi p*rse. Onpa tosi kurja tilanne. Toivottavasti kaikki on kuitenkin ok, koska minun mielessäni kehittyy kaikenmaailman skenaariot. Esim. Jos pankkikorttia ei ole käyttänytkään miehesi vaan joku muu..[/QUOTE]

Voi ei.. tuokin vielä... Yllättävän vähän oli rahaa mennyt, luulisi jonkun muun ottavan kaiken irti toisen tilistä.

Yhteistyössä