A
Ap
Vieras
Miehelläni on paljon naisystäviä tai niin hän ainakin väittää, että ystäviä vain. Kun ollaan yhdessä ulkona ja hän näkee näitä naisystäviään sattumalta niin hän unohtaa mut täysin. Hän juttelee heidän kanssaan ja tuntuu vähät välittävän missä mä meen ja vaikka olisin yksin. Sit hän välil muistaa tulla munki kans juttelee. Viime viikonloppuna hän näki yhden naisystävänsä jota mä en oo ikinä nähny. Oli kuulemma miehen kaverin entinen se nainen. Mies meni sitä heti halailee ja etti myöhemmin illalla sitä. Heti ku näki ni meni sen luo. Törkeenä pidän sitä, että kaveri osti mulle juoman, mut ei ollu enää bilefiilis. Se sit sano, että pitää se jollekki antaa. Mies kuuli sen, otti juoman ja vei sen sille naisystävälleen. Ei ees sanonu mitään tai kysyny lupaa. Kuulin, että olis sitä naista hitaillekkin hakenu, mut nainen ei menny. Loukkaannuin sitten hänen käytöksestään myöhemmin ja olin lähdössä menemään. Se sitten väittää, että olen mustasukkainen. Kieltämättä olenkin noista monista naisystävistä mustasukkainen. Yksikin soittelee aina miehelle ja pyytelee baariin, syömään ja ties minne. Silmä ku välttää ni heti se on miestä halailemassa. Mies ei näytä kauheasti vastustelevan, paitsi jos satun näkemään tilanteen. Sekö siis ystävyyttä vain. Sit miehellä on vielä ollu jotain intiimiä juttua joidenkin näiden naisystävien kanssa aikoinaan. Hän on vielä itse sanonut. Väittää kuitenkin, että nykyään hänel ei mitään kenenkä muun kanssa, että ne on vaa hänen hyviä ystäviään. Valitanko turhaan ja olenko mustasukkainen syyttä suotta? Kokemuksia?