Miehen mielipiteitä kaivataan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hukassa

Vieras
Kertokaa mitä ex mahtaa tällä tarkottaa:vajaa 2 yhes....Sain turpaani silt,erottii...Sitten alettii taas seurustelemaan.Hän kertoi rakastavansa yms...Sitten kuitenkin petti.Ero tuli...Ja silti sanoo rakastavansa.Rakastaako?..Haluaako pitää ""jalkavaimona"".On erittäin mustasukkainen luonne.Entä nyt?...Jos kuljen jonku toisen miehen kanssa jossain...Entä sitten?..Itse rakastan häntä vielä...Mutta haluan että ...Haluan satuttaa niin kuin hän minua...Miten?..

Tuosta puuttuu enää se, että menette kihloihin, eroatte, menette naimisiin, eroatte, mies antaa turpiin, puukottaa ,joutuu linnaan, pääsee linnasta, antaa turpiin, joutuu putkaan, pääsee putkasta, puukottaa...

Joo eiköhän tää ole jo nähty moneen kertaan ;-D

Niin...Unohtamalla...Mutta kuinka voi..On yht lapsi.Ei helpota asiaa..Tarttis järjel ja niin fiksusti asiaa ajatel just lapsen takia.Joudun unohtamaan omat tunteet silloin...Kuinka jaksan jos en voi omia tunteita käsitellä..Tai tuoda esiin.Apua...Kun nuo tunteet ja järki ei kulje käsikädes. Onx toisest miehest apua?..Kaikki sanoo et ""eti uus.""...Ei se käy niin helposti.Ajatuskin...Tulee olo et petän.Ja tiedän,ei ol yhes...Ja saan ol kene kans tykkään...

Näitä on nähty ja nähdään mailman tappiin asti.Anteeksi vaan mutta mulla ei mene jakeluun...Jos toista rakastaa niin ei sitä piestä.Itse en katsoisi väkivaltaista miestä päivääkään.Ja ajattele lastasi,ei hyvältä näytä hänen tulevaisuus tollasessa suhteessa.Ole rehellinen itsellesi!Listaa liitostasi plussat ja miinukset ja mieti kumpi vie voiton.Ja varotuksen sana.Jos eroat niin yleensä tollaset tyypit rupeevat helvetin hankalaksi.Valta nousee kusena päähän ja sitähän hän on sinuun harjoittanut.Kenenkään ei ole pakko alistua tollaseen muista se.Kerran täällä pompotellaan.Olet nuori,kasva ja ota vastuu omasta elämästäsi ja ennenkaikkea lapsesi elämästä...Voimia

Olet nimimerkkisi mukaan todella Hukassa. Luepa nyt ensimmäinen kirjoituksesi uudelleen oikein ajan ja JÄRJEN kanssa ja mieti sitten millä tavalla pääset takaisin jaloillesi ja elämään tavalla, jossa on jotain mieltä.
Jos sulla järjen ääni ei kuulu, voin vihjata: se oikea suunta ei löydy riippumalla väkivaltaisessa ja mustasukkaisessa miehessäsi...

Sori vain, mutta sinun kaltaisiasi ihmisiä on nähty ja kuultu. Mulla ei herää pienintäkään sympatiaa sellaisia kohtaan, jotka tekevät omasta elämästään ja mikä pahempaa, lapsensa elämästä, helvettiä. Puhumattakaan siitä, että lasku lankeaa lopulta muille ihmisille...

Olet oikeassa!!Eipä voisi oikeampaan osua.Ja en hae sympatiaa...Vaan muiden ajatuksia,kokemuksia vastaavasta!He,jos kuka ,osaavat kertoa miten tästä selviää.On mulla yst joilla samanlaisia ongelmia..Mutta on toinen juttu kun osuu omal kohdal.

Toivoin sulle rohkeutta tehdä ainoat oikeat johtopäätökset tilanteestasi. Helppoa se ei varmasti ole, mutta niin teet palveluksen itsellesi, lapsellesi ja yhteiskunnalle.

Niin toivon minäkin.Tämä yksinäisyys raastaa...Vaikka onkin lapsi.Ei se kuitenkaan täytä iltojen yksinäisyyttä,tyhjää paikkaa vieressä sängyssä,..Ja kaikkea muuta.Ei ole sitä rakasta.Tuntuu vaikeelta palata tähän sinkku elämään.*huokaus...Ihan yksin.

Jokaiselle tekee hyvää olla välillä yksin. Eikö se ole niin, että parempi yksin kuin huonossa suhteessa?! Täytä elämäsi mukavilla asioilla.

Pura läheisyydenkaipuu lapseesi. Saat lapsellesi antamasi hellyyden ja lämmön monikertaisena takaisin joku päivä.

Älä missään tapauksessa ota ketään vain seksin takia. Nainen (ja mieskin) voi tyydyttää itsensä seksuaalisesti.

Toivon sinulle parempia hetkiä ja ennenkaikkea oikeita valintoja!

Jokainen tahtoo jonkun lähelleen,kenen kainaloo käpertyä suojaan pahalta maailmalta,ketä helliä.Vaikka lapsi onkin,ei se täytä sitä parisuhdetta...Sitä elämän kumppania...Jokainen tietää mitä tarkoitan!!Sitä kaipaan.Joku jonka kanssa jakaa murheet ja ilot.

toi puukotus-juttu voi oikeesti tapahtua.... mulla ei oo omakohtasta kokemusta, toivottavasti ei tulekkaan mutta mun tädillä on. se oli monta vuotta yhdessä yhen miehen kanssa joka alko hakkaamaan sitä. välillä se istus telkien takana mut vapaaksi päästyään se hakkas taas. viimesellä kerralla se puukotti mun tädin kuoliaaksi jonka jälkeen (Luojan kiitos) hyppäs ite junan alle. tästä tapahtumasta on kohta 12 vuotta mut sitä ei unohda koskaan!! LÄHDE POIS ENNEN KUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ!!!

Älä hoe.Ota nyt kerrankin ohlat omiin käsiin ja kärsi hetki yksinäisyydestä.Ei se tapa.Äläkä nyt mene heti jotain kollia siihen vierelles ottamaan.Onhan sulla ystävät?!Se mikä ei tapa vahvistaa...Kasva ja vahvistu!

toi puukotus-juttu voi oikeesti tapahtua.... mulla ei oo omakohtasta kokemusta, toivottavasti ei tulekkaan mutta mun tädillä on. se oli monta vuotta yhdessä yhen miehen kanssa joka alko hakkaamaan sitä. välillä se istus telkien takana mut vapaaksi päästyään se hakkas taas. viimesellä kerralla se puukotti mun tädin kuoliaaksi jonka jälkeen (Luojan kiitos) hyppäs ite junan alle. tästä tapahtumasta on kohta 12 vuotta mut sitä ei unohda koskaan!! LÄHDE POIS ENNEN KUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ!!!

Hukassa, en tarkoittanutkaan, että pitäisi olla koko loppu elämä ilman parisuhdetta. Vuosikin voisi hyvin selkiinnyttää ajatuksiasi.

Minä en ainakaan haluaisi miestä, joka hellii nyrkillä.

Alotan uuden elämän...Tai rakennan sellaisen.Vaikeaa....Mutta mä pystyn siihen.En ole ainoa maailmas...Ja asiat vois ol huonomminkin.Kiitos.Toivon että voimme vaihtaa ajatuksia vielä.Lupaan olla ruikuttamatta.=)

Yhteistyössä