Miehen mielipidettä kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerttuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kerttuli

Jäsen
06.12.2004
31
0
6
Kertokaapa mitä teen kun tahtoisin jonkun jonka kanssa vaihtaa ajatuksia. Mielellään miehen, jotta ymmärtäisin omaani. Meillä mielestäni kaikki tosi hyvin, aina kaikille kerroin kuinka hyvä suhde meillä on ja kuinka loisto mies. Mielestäni en paljoa vaadi, vaikka miehen mielestä vaadin paljon, eikä pysty olemaan vaatimusteni arvoinen. Teinpä kai sitten miestäni kehutessani väärin ku mies jäi kiinni parin kuukauden suhteesta.

Asia tuore ja jonkin sortin #&%?$!* meneillään, kyyneltäkään ei tullut enkä itkenyt jäämään vaikka tiesinkin, että koko elämäni menee jos hän lähtee. On kaikkeni, ystäväni, vahvuuteni; tekee minusta sen, nitä olen. Yhdessä loistotiimi!

Tästä kuitenkin jatkamme, on kaksi lasta ja yritys ja periaatteessa kaikki hyvin. Tällä hetkellä vielä kaikkien tunteiden temmellystä itselläni.Kuitenkin itselläni pelko, etten enää voi kunnioittaa tai luottaa. Takana siis paljon muutakin. Jotenkin olen pitänyt miestä niin hyvänä, ja nyt alkaa hiipimään ajatus, että jospa en olekaan ihan oikeassa... En siis ole mikään reppana, vissiin liiankin kanssa vahva ihminen. Heikko osaa olla jokainen. Tässäkin toisaalta keskustelin fiksusti sekä mieheni että toisen naisen kanssa, toisaalta todella mietin että onko elämä tämän arvoista edes lasten takia. Ja se on jo äidiltä aika paha ajatus!

Tahtoisin siis miehistä näkökulmaa, vaikka ajatusten vaihdon kautta s postitse. Säpinää missään mielessä en siis kaipaa, en kostoksi enkä kunnioituksesta omaani kohtaan edes ajanvietteeksi, vaikka olenkin sitä mieltä että pieni flirtti piristää päivän! Ja se sallittakoon kaikille. Olen itse kolmikymppinen. En tiedä onko millään oikeastaan niin väliä... Jotenkin tarvitsen rehellistä mielipidettä muilta miehiltä muutamista asioista. Ja tietty hiukan sympatiaa, sitä ei käy kieltäminen.

Mistä siis löytää ihmisiä, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia? Neuvoja, kun en nettitreffejä tms harrasta. Jonnekin kai pitpisi laittaa etsin ystävää ilmoitus, mutta jonnekin muualle ehkä kuin tänne.

Kaikille mukavaa yötä, pitäkää rakkaistanne kiinni. Oikeasti! Kertokaa, näyttäkää. Olin aina varma, että omani viimeiseksi pettää, vaikka myönsin siinä samalla että niinhän se vaimo sanoo. Ja kuinka kävikää... Sanoikin syyksi sen, että luuli, etten enää rakasta. Toivon, ettei kukaan joudi tätä tuskaa koskaan kokemaan.

Mutta siis, avusta olisin kiitollinen!

Olen kutakuinkin saman ikäinen ja elämän arkisia ja suurempiakin kysymyksiä pohdiskeleva mies. Paljon en osaa neuvoa, mutta kuuntelen sujuvasti sekä annan näkökulmia. Kysymyksiä ja mielikuvia heräsi jo useita, mutta tuskin tässä kannattaa niitä availla. Uskallatkohan kirjoittaa?

mies30risat@suomi24.fi

Olen pahoillani tilanteesta ja olisi mukava "jutella" kanssasi lisää.

Olen itse 29 vuotias ja sanavalmis ja keskustelutaitoinen. Olen itsekin kokenut paljon parisuhteessa niin hyvässä kuin pahassakin.

Mukava olisi vaihtaa ajatuksia kanssasi puolin ja toisin ja vaikka välillä saada naisnäkökulmaa omiinkin ongelmiin. Uskon että saat minusta hyvän "keskustelukumppanin".

teemu.mm@gmail.com

Hei!

Olen pahoillani tilanteesta. Tunteesi heittelevät varmasti laidasta laitaan. Ehdottaisin ammattiauttajalta avun hakemista. Sieltä saatava apu on puolueetonta ja siitä todellakin on apua.

Usein sähköposti ym keskusteluissa kohtaa kaksi kriisissä olevaa ihmistä ja se ei ole alkuunkaan hyvä yhdistelmä. Varisinkin, jos olemassa olevia suhteita halutaan korjata.

Ole nyt Kerttuli varovainen näillä(kin) sivustoilla! Keskustele avoimesti foorumeilla, mutta muista että onnenonkija-miehet ovat pahimmillaan todella ovelia "pirulaisia". Vrt. "Nainen konepelti pystyssä, tien pielessä. Urhea mies uhrautuu auttamaan." - Heppi pystyssä. Kuinkas muutenkaan!?

Vinossa on muutakin kuin suut! :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 23:54 Kerttuli kirjoitti:
En siis ole mikään reppana, vissiin liiankin kanssa vahva ihminen. Heikko osaa olla jokainen. Tässäkin toisaalta keskustelin fiksusti sekä mieheni että toisen naisen kanssa, toisaalta todella mietin että onko elämä tämän arvoista edes lasten takia. Ja se on jo äidiltä aika paha ajatus!
Joillekin heikkouden ilmaiseminen on vaikeaa ja se vaatii vahvuutta. Suosittelen kokeilemaan. En tosin tiedä minkälaisesta vahvuudesta puhut, tarjoat informaatiota aika vähän. Kehoitan paljastamaan miehellesi (ja parhaalle ystävälle jos on) herkät tunteesi, epävarmuutesi ja ristiriitaisuutesi.

Heikko taipuu muttei katkea, vahva kestää kunnes murtuu.
"Kuusi sanoi katajalle, on hyvä joskus olla pieni..."