E
en-omasta-tahdosta-työtön
Vieras
Olin tammikuusta alkaen eräässä työpaikassa, ennen kesäkautta olin sellainen soitetaan jos tarvitaan, mikä oli todella perseestä lasta ajatellen! Noh, kesäkauden olin sitten hurjasti töissä, sen jälkeen loppui sopimus, uutta ei kirjoitettu ja sanottiin että soitetaan jos tarvitaan.. Olen tässä kuussa ollut 2 päivää töissä, kun ei ole tullut enempää tarjouksia! Olen yrittänyt etsiä töitä, joka päivä vietän monta tuntia etsien töitä, olen ottanut yhteyttä työpaikkoihin, mutta tällä työkokemuksella ei mitään saa. Aloitin siis ihan oikean työurani vasta tuolloin tämän vuoden tammikuussa. Miehen mielestä on minun vikani kun en saa töitä tai työtarjouksia tuolta "kesätyöpaikastani"!! Meillä on yksi lapsi joka on päiväkodissa vaikken ole töissä vakituisesti. Jos vaikka saisin työtarjouksen tälle päivälle klo 13-20, en voisi ottaa sitä vastaan koska kuka hakisi lapsen päiväkodista! Lapsen päiväkotipäivä loppuu klo 15 ja silloin se täytyisi hakea. Mies on töissä ja varahakijat myös! Miks tää on niin vaikeaa...
Vähän aikaa sitten mieheni soitti ja kysyi mitä teen, vastasin etsiväni töitä. Aloitti taas huutamisen kun en ole saanut työtarjouksia.. Ihan kuin se olisi minun vikani! Olen soitellut työpaikalle ja kysynyt oisko töitä tarjolla, pomo sanoo aina vaan että ei ole nyt, jos tulee niin soitan sulle..
Vähän aikaa sitten mieheni soitti ja kysyi mitä teen, vastasin etsiväni töitä. Aloitti taas huutamisen kun en ole saanut työtarjouksia.. Ihan kuin se olisi minun vikani! Olen soitellut työpaikalle ja kysynyt oisko töitä tarjolla, pomo sanoo aina vaan että ei ole nyt, jos tulee niin soitan sulle..