Mä en saa koskaan töitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työtön luuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti et mua tällä tarkoittanut. Mulle kelpaa kylläkin muutkin kuin oman alan työt.

Sille ei voi mitään jos selkä tai jalka menee ja joutuu sairaslomalle. Inhottavaa tuollainen toisten sairaslomien väheksyntä. On siitä kokemusta ja epäiltiin mun vain ryyppäävän ja olevan krapulassa. Todella kivaa. Kun totuus oli aivan muuta.

En tarkoittanut sua, vastasin tyypille joka oli "vierailija" nimen alla.

Nimenomaan on, mikä tarkoittaa myös sitä, että olisi tarkoin kartoitettava markkinoita ja kysyntää.
https://www.apteekkari.fi/uutiset/oulussa-alkaa-farmaseuttien-muuntokoulutus.html

EU rahoitti apteekkarien apulaisten/juoksupoikien koulutuksen!
Kalevassa varmaan on ollut tällainen teksti:
"Oulun yliopisto haluaa helpottaa Pohjois-Suomen farmaseuttipulaa.

---Kolme vuotta kestävän muuntokoulutushankkeen kokonaiskustannukset ovat 750 122 euroa,
josta EU- ja valtion tuki kattaisi 637 604 euroa.

Pohjois-Pohjanmaan maakunnan yhteistyöryhmä (MYR) päätti puoltaa Oulun yliopiston hankkeen rahoittamista EU:n rakennerahastoista.

---Lopulliset päätökset hankkeiden rahoittamisesta tekee Pohjois-Pohjanmaan ely-keskus."

112 518 euroa?

Edellämainitun linkin takana:
"Kortesluoma pitääkin muuntokoulutusta oivallisena tilaisuutena purkaa alueen työttömyyttä; Pohjois-Suomessa on tarvetta farmaseuteille, ja potentiaalisia hakijoita on paljon.

Kortesluoma arvelee, että hakijoissa tulee olemaan etenkin kemian ja biokemian alan ihmisiä.

- Heitä on kohdealueellamme työttöminä varsin paljon, eikä heille ole ollut oikein mitään tarjolla vuosikausiin.

Kortesluoma odottaa, että koulutukseen tulee satoja hakemuksia.

- Pikkuisen on ruvennut hirvittämään, koska kyselijöitä on ollut niin paljon! Jopa tohtoreiksi väitelleet ovat olleet kiinnostuneita tästä."

Toivottavasti et mua tällä tarkoittanut. Mulle kelpaa kylläkin muutkin kuin oman alan työt.

Sille ei voi mitään jos selkä tai jalka menee ja joutuu sairaslomalle. Inhottavaa tuollainen toisten sairaslomien väheksyntä. On siitä kokemusta ja epäiltiin mun vain ryyppäävän ja olevan krapulassa. Todella kivaa. Kun totuus oli aivan muuta.
Ei kiitos. Ei ole mun hommaa tehdä lasten parissa töitä. Varsinkaan jos pitäisi yksin olla.

Mutta ensi viikolla on yksi työhaastattelu ja viikonloppuna töitä!

Kyllä minä haistan selkeää valikointia. Jos perushoitajakoulutuksella on varaa todeta, ettei lasten hoitaminen kiinnosta, ei vielä ole tarpeeksi motivoitunut (=rahaton ja nälkäinen).

Kyllä minä haistan selkeää valikointia. Jos perushoitajakoulutuksella on varaa todeta, ettei lasten hoitaminen kiinnosta, ei vielä ole tarpeeksi motivoitunut (=rahaton ja nälkäinen).
Mä en ole perushoitaja vaan lähihoitaja. Olen joskus hakenut lasten puolelle töihin eikä sinne tahdota huolia kuin niitä joilla on lasten- ja nuorten koulutusohjelma käytynä.

Enkä näe mitään järkeä mennä töihin sellaiseen paikkaan jossa tiedän etten tule koskaan viihtymään. Ei lähihoitaja ole mikään sylkykuppi jonka pitää ottaa vaikka mitä työtä vastaan. En ole koulutukseni takia mitään alempaa kastia kuten sä tunnut ajattelevan. Pelkästään parempi koulutus ei tee ihmisestä mitenkään parempaa ja ylempää kuin toiset. Ylimielisyys rumentaa ihmistä, ihan vain sulle tiedoksi

Mä en ole perushoitaja vaan lähihoitaja. Olen joskus hakenut lasten puolelle töihin eikä sinne tahdota huolia kuin niitä joilla on lasten- ja nuorten koulutusohjelma käytynä.

Enkä näe mitään järkeä mennä töihin sellaiseen paikkaan jossa tiedän etten tule koskaan viihtymään. Ei lähihoitaja ole mikään sylkykuppi jonka pitää ottaa vaikka mitä työtä vastaan. En ole koulutukseni takia mitään alempaa kastia kuten sä tunnut ajattelevan. Pelkästään parempi koulutus ei tee ihmisestä mitenkään parempaa ja ylempää kuin toiset. Ylimielisyys rumentaa ihmistä, ihan vain sulle tiedoksi
Noinkohan?

Yhteistyössä