Miehen mielestä olen tylsä ja laiska ja saamaton kun en laita vauvaa hoitoon ja mene töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Annaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Miksei kukaan ota kantaa siihen, että noin pientä ei voi edes viedä Suomessa hoitoon, ainakaan kunnalliseen.
En ole tästä asiasta edes ottanut selvää, mutta näin olen minäkin arvellut. Minkä ikäisen sitten jo voi viedä?

Mies on vilpittömästi huolissaan että lapsi kasvaa epäsosiaaliseksi koska ei pääse olemaan muiden lasten kanssa. Kuulema viimeistään vuoden ikäisenä pitäisi jo mielellään mennä jonkinsortin tarhaan. Ja että perheen ulkopuolisen aikuisen osallistuminen lapsen kasvatukseen tekisi myös hyvää.

Eihän kotihoito sulje pois kontakteja muihin lapsiin ja aikuisiin.
Tätä olen selittänyt. Meillä on avoin päiväkoti ihan lähellä, muskariakin ajattelin, ja sitten on sellainen äitilapsipiiri johon osallistun. Plus taloyhtiön piha kuhisee lapsia ja äitejä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Miksei kukaan ota kantaa siihen, että noin pientä ei voi edes viedä Suomessa hoitoon, ainakaan kunnalliseen.
En ole tästä asiasta edes ottanut selvää, mutta näin olen minäkin arvellut. Minkä ikäisen sitten jo voi viedä?

Mies on vilpittömästi huolissaan että lapsi kasvaa epäsosiaaliseksi koska ei pääse olemaan muiden lasten kanssa. Kuulema viimeistään vuoden ikäisenä pitäisi jo mielellään mennä jonkinsortin tarhaan. Ja että perheen ulkopuolisen aikuisen osallistuminen lapsen kasvatukseen tekisi myös hyvää.

Vanhempainvapaan jälkeen eli käytännössä siis 9 kk taitaa olla se raja. Perhepäivähoitajalle, päiväkotiin ei varmaan edes oteta noin pieniä ollenkaan.

Lapsi kasva sosiaaliseksi my ass...

Eiköhän 5 kk ikäiselle vauvalle ainoat ja tärkeimmät sosiaaliset kontaktit ole ne kontaktit äitiin ja isään. Sullahan on äp-rahakausikin vielä kesken?!

Toivottavasti tämä oli vain provo koko aloitus. Ei kait kukaan ole niin aasi, että menee naimisiin miehen kanssa, joka haluaa laittaa 5 kk ikäisen vauvan päivähoitoon, vaikka edes ei ole taloudellisia paineita?? :o

nyt taitaa olla niin, että ap on joko provo, tai hiukan oudoilla tavoilla haluaa viritää keskustelua... hollantilaisen kanssa et nimittäin kyllä todellakaan ole naimisissa. laitapas oikeita tietojka tänne, niin vältytään monelta sekoilulta jatkossa! :laugh: :laugh: :laugh:

No ainakin tässä on se valoisa puoli, että mieshän voi sitten hoitaa vauvaa illat ja yöt kun tulee töistä kotiin kun sinä - muutenkin laiskana- voit lepuutella sohvalla. Ai miten niin järjetöntä kulta, eikös se lasten- ja kodinhoito siinä sivussa olekaan "liian helppoa" niinkuin sanoit :D

Alkuperäinen kirjoittaja holsku:
nyt taitaa olla niin, että ap on joko provo, tai hiukan oudoilla tavoilla haluaa viritää keskustelua... hollantilaisen kanssa et nimittäin kyllä todellakaan ole naimisissa. laitapas oikeita tietojka tänne, niin vältytään monelta sekoilulta jatkossa! :laugh: :laugh: :laugh:

No mulla kyllä on kans yksi tuttu, joka on naimisissa Hollannissa ja hänellä on suuret paineet mennä melkein heti töihin lapsen saannin jälkeen. Muussa tapauksessa hän menettää työpaikkansa. Joten aika kahdenlaista tietoa Hollannista täällä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Annaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja holsku:

No mulla kyllä on kans yksi tuttu, joka on naimisissa Hollannissa ja hänellä on suuret paineet mennä melkein heti töihin lapsen saannin jälkeen. Muussa tapauksessa hän menettää työpaikkansa. Joten aika kahdenlaista tietoa Hollannista täällä tulee.
Joo siis just näin mullekin on selitetty.

Yhteistyössä