Miehen mielestä olen "laiska, idiootti kotiäiti"!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ARGHH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen samaa mieltä ap:n miehen kanssa. Jos 3v lapsi ei ole edes yksivuotiaan tasolla (jotka siis pärjäävät jo hoidossa), niin lapsi taitaa olla pahasti kehitysvammainen jolloin hänen paikkansa on ihan jossain muualla kuin 100% kotihoidossa...

Siis onko tätä lapsen kehitysviivästymää tutkittu neuvolassa/lääkärissä vai perustuuko se vain ap:n mutuun? Kyllä tuollaista asiaa pitäisi tutkia eikä oikea ratkaisu välttämättä ole pitää lasta kotona maailman tappiin.

On myös sellainen vaihtoehto kuin osa-aikatyö.

Mä luulen, että asia on juurikin niinkuin aapeen mies sanoo. Ap ei vaan halua mennä töihin (7 vuotta jo onnistunutkin välttelemään) ja yrittää sit löytää oikeutusta laiskottelulle lapsesta, jossa tuskin on oikeasti mitään vikaa!

Koska ap ei ole vastannut miksi lapsi ei pärjää hoidossa ja kuka niin sanoo (muu kuin ap itse) niin tää alkaa haiskahtaa silel et ap on kehitellyt tän vaan omassa päässään ettei tartteis palata takas normi elämään vaan vois lapsen varjolla loisi kotona ja mies raataa niska limassa että siihen varaa. Ihan väärin!!
Minä olen ollut nyt kotona kohta 5vuotta ja kuopus täyttää syksyllä 3v ja olen potenut hirveää syyllisyyttä siitä että minun rahallinen osuuteni talouteen on mitätön. Siksipä aijonkin aloittaa viikonlopputyöt tässä ennen syksyä ja kun kuopus täyttä kolme niin paluu normi arkeen tapahtuu ja olen siitä iloinen.
Olen myös nauttinut kotiäitiydestä, mutta on ihanaa palata myös aikuisten pariin ja kantaa oma vastuu ja oma leipä pöytään.
Minä en edes jaksa ymmärtää mitä tekemistä ne äidit keksii jotka on kotona siihen saakka kun lapset menee kouluun ja onko tosiaan niille lapsille tarpeeksi virikkeitä moiseen?
Minusta kotona on jo nyt aika ajoin tylsää vaikka omat lapset "vasta" 5v ja 2,5v.

Yhteistyössä