jotenni tuntuu että elämä ilman miestä ois niin paljon helpompaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehet on perseestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehet on perseestä

Vieras
ei ois kolmatta lasta hoidettavana, joka tuntuu olevan kaikista vaikein tapaus..

mies on nyt tahalleen menny kahtena iltana jo tooooosi ajoissa nukkuu, jotta minulle jää 2 ja 3 vuotiaiden nukutus. jättää kaikki kotityöt yksin minun vastuulleni ja ei auta yhtään. ärjyy vaan lapsille ja on koko aika kiukkuinen...

ja jos valitan väsymystä niin saan vaan itseäni syyttää kun nuita lapsia lisää olen halunnut..

mies ei tee elettäkään hakeekseen töitä.. hänellä ei kuulemma ole velvollisuuksia käydä töissä, kun minäkään en käy. olen vain kotiäiti hänen mielestään.. hän ei aio olla se, joka perheen elättää.. mies oli vuosi sitten töissä ja nyt kaikki mitä sinä aikana on hankittu, onkin kuulemma miehen omaisuutta. jos haluan katsoa jotain sarjaa, niin mies sanoo, että tv on hänen rahoillaan ostettu ja hän saa määrätä kanavan..

tänään käski minut pois sohvala, jotta saa paremmam asennon, sillä sohva on hänen rahoillaan ostettu..

Tiijätkö mitä? Etippä itelles asunto ja muuta sinne lasten kanssa. Näytä sille, miten sitä nainen pärjää ilman huonoa miestä. Niin minäkin tein, kun mies alko viihtyyn muualla kun kotona enempi ja valitti aina kaikesta, mitä kotona piti tehdä ja luetteli kans, mitkä on hänen tavaroitaan. Kun oli puoli vuotta mennyt ja mulla oli uus telkkari, uus sohva, uus tietokone, tiskikone ja ties mitä (kaikki ihan äitiyspäivä ym rahoilla hankittu, ei sossun rahoilla), niin kyllä sitten olisin taas kelvannu.... kun pärjäsinkin yllättäen hyvin yksin ja paremmin kuin hän työssäkäyvänä...

No hohhoi. En katselisi enkä kuuntelisi. Todella säälittävältä tapaukselta kuulostaa tuo rakas siippasi.. Anna mennä siipeilemään jonkun toisen vaivoiksi, pääset varmasti paljon helpommalla eikä lastenkaan tarvitse kuunnella tiuskimista.

Pakko sanoa että mulla on kans. Juuri se ettei auta lasten kans saa joka kerta raivon partaalle!!! Laitteidensa kans mieluummin viettää aikaa, myös vuoden työttömänä ollut, mun elättinä

minäkin olen jo kauan katsonut.. mies lupaa aina, että etsii töitä itselleen, mutta muistaakin, ettei hänen tartte töitä tehä, kun minäkään en tee..

kysyin kerran,et jos mie lähtisin töihin ni varmaan mies hoitaisi kaikki kotityöt ja lapset.. ehei kuulemma. pojat menis päiväkotiin ja mies yrittäis ettii töitä..

siis ei tosikaan..

ja oon ollu jo kohta 3kk asuntojonossa, asuntoja kun ei tunnu löytyvän millään..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minäkin olen jo kauan katsonut.. mies lupaa aina, että etsii töitä itselleen, mutta muistaakin, ettei hänen tartte töitä tehä, kun minäkään en tee..

kysyin kerran,et jos mie lähtisin töihin ni varmaan mies hoitaisi kaikki kotityöt ja lapset.. ehei kuulemma. pojat menis päiväkotiin ja mies yrittäis ettii töitä..

siis ei tosikaan..

ja oon ollu jo kohta 3kk asuntojonossa, asuntoja kun ei tunnu löytyvän millään..

aiotko muuttaa omaan asuntoon? Kyllä pitäis järjestyä asunto ja nopeasti. Mulla ainakin järjestyi heti, kun ilmoitin, että ero tulossa.

No ei se ainakaan huonommaksi tuosta muuttuisi :o Eihän tuo mitään elämää ole, ainakaan hyvää sellaista. Jääkööt hää sinne ihmettelemään niitä huonekalujaan, ja mene lastesi kanssa jonnekin onnellisempaan paikkaan :hug:

Yhteistyössä