Miehen mielestä hän saa antaa 2-vuotiaalle piiskaa koska on itsekin saanut piiskaa lapsena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilläkin on käyty tiukkoja keskusteluja tuosta. Se että olemme itse saaneet, ei oikeuta piiskaamaan omaansa. Ja erinäisten vääntöjen kautta on jättäny tekemättä. Keinoja on ollut ja on muitakin. Ja ihan ihmisiksi tuo 6v on vaikkei fyysisesti oo kuritettukaan.

Miehesi on ääliö. Laissa kiellettyä. Me olemme molemmat saaneet sapiskaa mukuloina emmekä todellakaan käytä fyysistä väkivaltaa lapsiamme kohtaan. Se ei ole rakkautta.

[QUOTE="Kiukkuinen";29467249]Miehesi on ääliö. Laissa kiellettyä. Me olemme molemmat saaneet sapiskaa mukuloina emmekä todellakaan käytä fyysistä väkivaltaa lapsiamme kohtaan. Se ei ole rakkautta.[/QUOTE]

mulla fyysinen ja henkinen väkivalta "kurin pitämiseksi" kotona purkautui sitten kodin ulkopuolella. Tappelin ja ryyppäsin. Lopulta vetäisin isäukkoa pataan, kun ukko yritti tempaista. Lensin himasta kuinka ollakaan. Omia lapsia kasvatetaan toisin. Ei fyysistä eikä henkistä väkivaltaa, mutta rajat on oltava.

Mies ei ole kotonaan oppinut keskustelemaan eikä usko että 2-vuotias ymmärtää puhetta. Selitin että kyllä ymmärtää kun rauhallisesti puhuu. Sanoin lapselle että kertoo heti jos isä on antanut piiskaa. Minä en hyväksy väkivallalla ja pelolla kasvattamista!

Yhteistyössä