punahilkka
Heippa!Ollaan mieheni kanssa seurusteltu 7 vuotta ja meillä on 3-vuotias lapsi.Parisuhde on aivan lopuillaan.Kaikki on oikeastaan alkanut jo vuosia sitten.Olen vaan sietänyt asioita,joita tehdään miehen halujen mukaan.Vaikka niistä olen aina ihan hyvällä sanonut,niin aina häneltä löytyy sellainen vastaus,joka saa itseni ja omat mielipiteeni tuntumaan hölmöiltä.Mies on aina ollut kova menemään kavereidensa kanssa.Eihän siinä mitään,en ole mustasukkainen tms.mutta kaverit menevät aina perheen ohi.Jos kaveri tarvitsee apua,niin mies on oitis rientämässä apuun,vaikka perheellä olisi mitä tekemistä.Mies on aina harrastanut paljon ja ei siinäkään mitään,mutta koskaan ei tiedä milloin hän on minnekin menossa ja sitten vapaapäivät päivystetään lapsen kanssa kotona kun mies"käy"treenaamassa(on poissa 3,5tuntiakin).Mikäs siinä,joku nyt ajattelee,että miksi en sitten itse mene.No miehen ilme usein on niin kärsivä,jos hän joutuu omasta mielestään huonona hetkenä lasta vahtimaan.Onpa siinä sitten itsellä rentouttava mieli lähteä minnekään.Lapsen synnyttyä mies kävi töissä ja opiskeli.Olin yksin kaikki päivät ja iltaisin mies raivosi,kun lapsi huusi,hän halusi raskaan päivän jälkeen katsoa telkkaria.No istuinpa toisessa huoneessa itkevän lapsen kanssa koko illan.Raha on yksi mistä riidellään .Maksan kaikki laskut omalta osaltani,siis en ole mieheni tulojen varassa.Hän ei vaan tajua sitä,että tienaan 3 kertaa häntä vähemmän.Minulle ei jää mitään käteen kodin hoitamisen jälkeen.Elän muutenkin säästeliäästi,mies syö ulkona,käy baarissa,lainailee kavereilleen hymyssä suin,mutta on aina todella ivallisen oloinen,jos sanon että minun rahani on loppu.
Miehellä on kuin kaksi persoonaa.Kavereiden ja sukulaisten kesken mitä mainioin seuramies,kohtelias ja avulias.Kotona aivan muuta.Jos sanon jotain mieltäpainavia asioita tai asioita jotka minua ärsyttää,niin heti olen v...tumainen nainen.Mitään kotitöitä en pyydä häntä enää tekemään,sillä aina on a)muuta tekemistä,b)kärsivä ilme naamalla.
Yritä tässä nyt sitten romantiikkaa pitää yllä.
Nyt olemme siis siinä tilanteessa,että minun mittani on täynnä,olen sen sanonutkin suullisesti ja kirjallisesti,mutta mielipiteeni hänestä on kuulemma aivan järjettömiä.Hän ei suostu avaamaan silmiään,että myös hänessäkin voisi olla jotain vikaa.
Ehdotin tilapäistä asumuseroa,mutta se ei hänelle sovi.Nyt ajelehdimme tässä,kumpikaan ei puhu toisilleen,minulla ei enää ole mitään asiaa.Mielessä on vaan se,että haluan kokonaan eron.Tuntuu että tarvitsen tilaa"hengittää" .Lapsi jäisi minun hoiviin.Tuntuu kuin olisin ollut lapsen syntymästä saakka"yksinhuoltaja".Kaikki asiat olen itse joutunut hoitamaan koskien lasta,kotia ym.
Kiitos jos luit,piti vaan johonkin purkaa paineita..
:/ :/
Miehellä on kuin kaksi persoonaa.Kavereiden ja sukulaisten kesken mitä mainioin seuramies,kohtelias ja avulias.Kotona aivan muuta.Jos sanon jotain mieltäpainavia asioita tai asioita jotka minua ärsyttää,niin heti olen v...tumainen nainen.Mitään kotitöitä en pyydä häntä enää tekemään,sillä aina on a)muuta tekemistä,b)kärsivä ilme naamalla.
Yritä tässä nyt sitten romantiikkaa pitää yllä.
Nyt olemme siis siinä tilanteessa,että minun mittani on täynnä,olen sen sanonutkin suullisesti ja kirjallisesti,mutta mielipiteeni hänestä on kuulemma aivan järjettömiä.Hän ei suostu avaamaan silmiään,että myös hänessäkin voisi olla jotain vikaa.
Ehdotin tilapäistä asumuseroa,mutta se ei hänelle sovi.Nyt ajelehdimme tässä,kumpikaan ei puhu toisilleen,minulla ei enää ole mitään asiaa.Mielessä on vaan se,että haluan kokonaan eron.Tuntuu että tarvitsen tilaa"hengittää" .Lapsi jäisi minun hoiviin.Tuntuu kuin olisin ollut lapsen syntymästä saakka"yksinhuoltaja".Kaikki asiat olen itse joutunut hoitamaan koskien lasta,kotia ym.
Kiitos jos luit,piti vaan johonkin purkaa paineita..
:/ :/