miehen masturbointi

• Viestiketjun aloittaja mr
  • Ensimmäinen viesti
mr
Kiihottaako naisia katsoa, mies masturboi loppuun asti?

Minusta olisi joskus kiihottavaa kokeilla miltä se tuntuisi, kun nainen katsoisi kun minulta tulee. Olisi kiva kuulla kokemuksia. Vaikea vain löytää sopivan henkistä naista.
[Viestiä moderoitu]

Kitrina
Se on ihanaa katsella kun miehen turvonnut kulli vispaa sen omassa kädessä. Kun lasti alkaa tulla, mun suu on jo odottamassa. Samalla voin räplätä itseäni. Vau, ihana vaihtoehto, joita seksissä tarvitaan

Jo vain
Viikonloppuna viimeksi tein sen ja naiseni katsoi ja innostui samalla tyydyttämään itseänsä. Oli huikea tunne samalla katsoa kun hän vei masturboinnin loppuun asti.

Lillan
Minua kiihottaisi ihan hirveesti katsella kun mies masturboi, mutta oma mieheni ei sitä salli, enkä ole koskaan edes nähnyt miehen siemensyöksyä, että näinkin voi olla.

Paljastelija
Helppo homma. Sinne vaan pururadan viereen housut nilkoissa ja kalu kouraan .
Kun neito juoksee kohdalle, vispaat niin että esinahka läiskää.
Hyvässä lykyssä saat ruikattua liemet siihen radalle hänen ihailevien silmiensä edessä.

nippan
Yhdyn edelliseen... Musta on äärettömän kiihottavaa katsella miehen paisunutta elintä hänen omassa käsittelyssään.. meillä harrastetaan kotona silloin tällöin yhdessä masturbointia. Kumpi vaan voi aloittaa, ja toinen kiihottuu siitä yleensä niin paljon, että alkaa itsekin hyväillä itseään ja molemmat vievät masturboinnin loppuun asti - tosin joskus päädytään myös yhdyntään ;) Mutta pointtini on se, että masturbointi on mukavaa vaihtelua seksiin - kannattaa ehdottomasti kokeilla, ja naiset, älkää olko niin estoisia!

minä ihan itse
Alkuperäinen kirjoittaja nippan:
Yhdyn edelliseen... Musta on äärettömän kiihottavaa katsella miehen paisunutta elintä hänen omassa käsittelyssään.. meillä harrastetaan kotona silloin tällöin yhdessä masturbointia. Kumpi vaan voi aloittaa, ja toinen kiihottuu siitä yleensä niin paljon, että alkaa itsekin hyväillä itseään ja molemmat vievät masturboinnin loppuun asti - tosin joskus päädytään myös yhdyntään ;) Mutta pointtini on se, että masturbointi on mukavaa vaihtelua seksiin - kannattaa ehdottomasti kokeilla, ja naiset, älkää olko niin estoisia!
ja pah, vai naiset! meillä on ukko estoinen!!

Minttu**
Kokemusta on vähän ja se mitä näin oli aika koneellista. Ei kiihoittanut silloin.

Teen kyllä usein itselle orkkuja ajattelemalla jotain urosta siinä puuhassa ja se ei ole pelkkää runkkaamista :)

uuhh
Ajattelen joskus sitä, kun masturboin, että monta miestä katselee minua runkaten. Kun sitten vihdoin työnnän dildon sisääni, ajattelen, että ensimmäinen mies työntyy sisääni. Saatan vaihtaa dildon toisenlaiseen ja ajatella, että vuorossa olisi seuraava mies.

Samoin jos otan mieheltä suihin ollessani kontallani hänen vierellään, niin mies saattaa työntää sormiaan pilluuni. Silloin lisäkiihkoa aiheuttaa se, kun ajattelen, että otan mieheltä suihin ja toinen mies samanaikaisesti panisi minua takaapäin. Yleensä sillä kuvitelmalla tulee orkku vuorenvarmasti.

aaahh
Alkuperäinen kirjoittaja uuhh:
Ajattelen joskus sitä, kun masturboin, että monta miestä katselee minua runkaten. Kun sitten vihdoin työnnän dildon sisääni, ajattelen, että ensimmäinen mies työntyy sisääni. Saatan vaihtaa dildon toisenlaiseen ja ajatella, että vuorossa olisi seuraava mies.

Samoin jos otan mieheltä suihin ollessani kontallani hänen vierellään, niin mies saattaa työntää sormiaan pilluuni. Silloin lisäkiihkoa aiheuttaa se, kun ajattelen, että otan mieheltä suihin ja toinen mies samanaikaisesti panisi minua takaapäin. Yleensä sillä kuvitelmalla tulee orkku vuorenvarmasti.
Olis tosi ihana nähdä kun masturboit itsesi, turvoksissa ja kostea oleva pillu ja voisin runkata itseni kunnes laukean.

Tuo olisi mahtava kokea, otat mieheltä suihin ja samaan aikaan saisin ottaa sinut takaapäin,,,

näkemys
Myönnettävä että kyllä miehen masturboinnin katselu tuntuu mukavalta, etenkin jos se voi tapahtua hänen tietämättään. Nautin seurata hänen ilmeitään ja keskittymistään saattaa itselleen nautintoa.

m 38
meillä menee useinkin niin että jos itse aloitan itseni hyväilyn " runkkaamisen " vaimo haluaa katsoa sitä ja saattaa yrittää päästä osille. sitten hän aloittaa itsekin saman ja siitä minä lisää kiihoittuen. lopuksi käy niin kuitenkin että etsin dildon vaimolleni ja haluan katsoa kun hän ratsastaa sillä. juuri ennen laukeamistaan hän kuitenkin haluaa sen oikean sisäänsä ja molemmat sitten laukeamme melko nopeasti. itse olen ihan kuitti mutta vaimo haluaisi kyllä heti lisää ja onneksi on sauva lähelä joten jatkan sillä. ja taas alkaa itsellänikin silloin tällöin himot hyrrätä ja sitten kaytämme sauvaa toisena kaluna.

.................
Alkuperäinen kirjoittaja m 38:
meillä menee useinkin niin että jos itse aloitan itseni hyväilyn " runkkaamisen " vaimo haluaa katsoa sitä ja saattaa yrittää päästä osille. sitten hän aloittaa itsekin saman ja siitä minä lisää kiihoittuen. lopuksi käy niin kuitenkin että etsin dildon vaimolleni ja haluan katsoa kun hän ratsastaa sillä. juuri ennen laukeamistaan hän kuitenkin haluaa sen oikean sisäänsä ja molemmat sitten laukeamme melko nopeasti. itse olen ihan kuitti mutta vaimo haluaisi kyllä heti lisää ja onneksi on sauva lähelä joten jatkan sillä. ja taas alkaa itsellänikin silloin tällöin himot hyrrätä ja sitten kaytämme sauvaa toisena kaluna.
Uhhhuuuh, kateeksi käy, kyllä joillakin on makee seksielämä, olispa meilläkin!

Yhteistyössä