S
Sad
Vieras
Mieheni on masentunut. Tänään kävi lääkärissä ja selvisi syy pitkään jatkuneeseen mielialan laskuun; masennus. Syytä en tähän tiedä, varmaan vaikuttaa monet asiat. Itsekään hän ei tiedä, eikä edes osaa puhua minulle, aviovaimolleen mitään. Minua tämä ahdistaa todella paljon!! Kun hän ei pura mieltään, eikä edes puhu enää muutenkaan. Ehkä tämän jotenkin itse kestäisi, jos olisi alkanut vasta, mutta kun hän on ollut tuollainen jo todella pitkään. Talvesta asti varmaan...
Mulla itselläkin tuntuu, että voimat alkaa olla todella vähissä. Miten voin jaksaa hoitaa yksin suuren perheen ja työni...Miten jaksan olla mieheni tukena? On niin pirun yksinäinen olo, tämän asian takia ja kun ei oikein ole, kenelle puhua omaa ahdistustani asiasta ;(
Mulla itselläkin tuntuu, että voimat alkaa olla todella vähissä. Miten voin jaksaa hoitaa yksin suuren perheen ja työni...Miten jaksan olla mieheni tukena? On niin pirun yksinäinen olo, tämän asian takia ja kun ei oikein ole, kenelle puhua omaa ahdistustani asiasta ;(