Miehen loma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elina

Vieras
Eli mies säästänyt kesälomansa tänne metsästysaikaan ja 5 viikkoa siis lomaa edessä. No lähtee vanhempiensa tykö, koska kuuluu siellä metsästysseuraan ja hirviporukkakin on siellä tämä siis käytännössä tarkoittaa sitä, että on seuraavat 5 viikkoa siellä. Ja minä töissä. Muutaman päivän saattaa loman aikaan viihtyä kotona, mutta tosiaan vain muutaman.

Nyt ahdistaa, kun tietää että mikä ikävä tässä tulee. Lapsia meillä ei ole. Kyllä nämä päivät kuluvat varmasti nopeasti kun itsekin siis töissä, mutta silti. Ikävä jo valmiiksi vaikka vasta illalla lähtee reissuun. Sitä milloin seuraavan kerran nähdään ei vielä osaa edes sanoa, ehkä ens viikolla tai vasta seuraavalla ???

Kiitos kun sain avautua, helpotti jo ens alkuun...

Anna miehen nauttia lomasta, ja koita itsekin tehdä asioita joista nautit.Tapaa ystäviä ym.Sitten kun/jos teillä lapsia joskus on, taitaa pitkät omat lomat jäädä haaveiksi tai ainakin hankalimmiksi järjestää..

mä kyl varmaan tykkäisin kyttyrää jos mies pitäis noinkin pitkän loman ilman mua :D siis ettei pidettäis samaan aikaan ja oltais yhdessä edes suurinta osaa ajasta :D

Niin, ja mikä estäis sua menemästä sinne joku viikonloppu tai kun on vapaata töistä? Siis ei mettälle, vaan sen vanhempien luo :) Ei kai se viittä viikkoa mettässä vietä:)

Hmm....No sopikaa että vaikka yhden viikon vietätte yhdessä, mutta muuten kyllä anna vain miehesi metsästellä rauhassa, varmasti on lomansa ansainnut ja intohimoinen metsästäjä kun kesälomankin tänne asti säästänyt sen takia. Nauti yksinolosta, tee jotain kavereiden kanssa mitä et normaalisti ehdi jne!
Sitä makeammalle se rakkaus maistuu kun vähän erillään ensin ollut!

Juu, kyllä on lomansa ansainnut ja kun sinne menen niin pääsen kyllä mukaan metsälle ja haluan että mies nauttii lomastaan. Tämä alku vaan tuntuu pahalle kun tietää ettei vähään aikaan näe ja moneskohan syksy tää on peräkkäin että näin pitää lomansa, että olen kyllä osannut varautua. Ja oli meillä tossa kuukaus sitten viikko yhteistä lomaa häiden jälkeen, että ei sinänsä. Illat vaan erityisesti tuntuu tylsiltä ilman rakasta ja suuntaan kyllä lomille sinne heti kun vain pääsen =)

Kait sitä vaan on taas niin rakastunut ettei tahtois olla päivääkään erossa <3

Yhteistyössä