miehen laukeamisongelma...

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
nolo
Meil on mun uuden miehen kaa sellanen ongelma et se ei tule ollenkaan! Vika ei kuulema oo mussa ja on koko ajan iha lähellä laukeamas mut ei vaan tule.... Ei auta käteenvedot tai suihinotot... Mitä tehdä???
 
was81
sama hommahan se on meillä naisillakin! Olen huomannut, että kun oikein yrittämällä yrittää laueta, niin ei ei ei. Suorituspaineita siis, ainakin nämä mulla olleet ongelmat.

Rentoutuminen tosiaan auttaa ongelmaan. En tiedä miten muut kokevat tämän ehdotuksen..mutta.. Sopikaa joku kerta ennen seksiä, että puuhailette jonkin tietyn ajan. Pääasia, että puuhailette ilman miehen "pakkoa" laueta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 15:25 nolo kirjoitti:
Meil on mun uuden miehen kaa sellanen ongelma et se ei tule ollenkaan! Vika ei kuulema oo mussa ja on koko ajan iha lähellä laukeamas mut ei vaan tule.... Ei auta käteenvedot tai suihinotot... Mitä tehdä???
Olet ilmeisesti vain niin toivottoman p a s k a partneri.

:xmas:
 
aha
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 00:32 Zowie Bowie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 15:25 nolo kirjoitti:
Meil on mun uuden miehen kaa sellanen ongelma et se ei tule ollenkaan! Vika ei kuulema oo mussa ja on koko ajan iha lähellä laukeamas mut ei vaan tule.... Ei auta käteenvedot tai suihinotot... Mitä tehdä???
Olet ilmeisesti vain niin toivottoman p a s k a partneri.

:xmas:

No kiitosta vaan rohkasevasta vastauksestasi! :(

Meillä kans välillä ongelmia miehen laukeamisen kanssa,toivottavasti ei vaan johdu minusta. :snotty:
 
Hei rouvat. Mieskin on ihminen eikä mikään automaattinen "spermalinko" joka ruuttaa satsin joka yhdynnässä. :/ Siihen ettei jaksa loppuun asti voi olla monta syytä. Ylipaino, huono kunto, penis ei saa tarpeeksi ärsykettä yhdynnässä ym. Puhukaa partnerin kanssa missä mättää kun loppuhuipennus jää saavuttamatta! Vielä yks juttu. Mies ei välttämättä saa aina siemensyöksyä orgasmissa. Toisaalta siemensyöksy ei aina ole merkki miehen orkusta. :eek:
 
Mitä pitäisi tehdä jos mies ei saa tarpeeksi ärsykettä yhdynnässä? Olemme kokeilleet vaikka ja mitä jo.
Selkein ratkaisu on naisen lantionpohjalihasten aktiivininen käyttö. Tämä on ehkäpä se tärkein ja ratkaisevin asia jos puhutaan "tiukkuudesta" ja siitä, miten mies saa enemmän tuntumaa.

Ajattelisin kuitenkin, että suurimmassa osassa tämän kaltaisista tapauksissa on kyse enemmänkin psyykkisistä ongelmista kuin fysiologisista.
 
olen itsekin kärsinyt samasta ongelmasta eikä se liity millään tavalla toisen viehättävyyteen tai taitoihin. minua on aina ihmettänyt kuva miehistä jonkinlaisena samanlaisena yksikkönä, joista 100 % laukeaa aina (ja heistä 90 % liian aikaisin:)
älä ota itseesi, seksi on kivaa vaikkei aina laukeaisikaan!
 
Samaa mieltä. Entinen muija alkoi syyllistämään minua kun en saanut joka kerta - "mikä on kun pillu ei kelpaa?" plus muuta sättimistä. Siitäkö se kiihottuminen ja rentoutuminen sitten alkaa kun toinen alkaa tilittämään jos ei saa... Onneksi se hullu lähti elämästä, mutta ihan huomaamatta itsetunto meni aika hyvin pohjille ja se ei ainakaan tilannetta varsinaisesti parantunut.

Mutta joo, jonkinlainen herkkyys ja tilanteen unohtaminen voi auttaa asiaa. Kokeilkaa juoda viiniä, ja johdattaa se miehesi jotenkin itsekseen siihen tilanteeseen - ikäänkuin niin että hän tuntee olevansa se jolla on tavallaan halu ja tilannekontrolli. Seksi on kuitenkin 90% päästä lähtöisin, jos ei enemmän. :)
 
Omasta kokemuksesta voin kertoa että toiset miehet tarvitsevat hyvin paljon ihon koskettelua ennen kuin pystyvät laukeamaan. niin kuin jotkut naisetkin. öljyllä kokovartalo hieronta/ höyhenillä tai siveltimillä koskettelu/ jääpalat ym. mielikuvitusta peliin. seksin pitäisi olla aikuisten leikkiä, toisesta nauttimista eikä pelkkä suoritus. :)
 
Itellä ainakin kestää yhdynnässä melkein tunti joka kerta ennen ku laukean. Sen verran on aina kestäny oli tyttö kuka tahansa ja mielen tila millane tahansa. Ainut mikä nopeuttaa laukeemista paljon on eturauhasen hieronta, muussa tapauksessa se on aina se tunti.
 
VK
Juu ei me miehetkään mitään koneita olla. Itsellä on aikoinaan vaikuttanut mieltä painaneet asiat jotka ei lainkaan liittyneet seksiin. Veikkaisin että useimmiten miehen laukeamisongelma johtuu samoista syistä kuin naisenkin, rentoutuminen, muut mielessä pyärivät asiat, huono itsetunto tms. asiat jotka ei liity vastapariin.

Itse pystyn kontrolloimaan laukeamistani. Muutamasta minuutista muutamaan tuntiin. En kyllä ihan vedenpitävästi, mutta aika hyvin kuitenkin. Parasta seksi mun mielestä onkin niin että se kestää pitkään ja huipentuu tilanteeseen jossa kontrolli pettää. Ei sillä etteikö pikapanot olisi mieleen :p

Kerran eturauhasen hieronnan kokeneena voin myös sanoa, että jos mies ei fundamentalistinen homofoobikko ole, saa nainen sillä tavalla miehestä kaiken kontrollin katoamaan.
 
Meil on mun uuden miehen kaa sellanen ongelma et se ei tule ollenkaan! Vika ei kuulema oo mussa ja on koko ajan iha lähellä laukeamas mut ei vaan tule.... Ei auta käteenvedot tai suihinotot... Mitä tehdä???
Vaikea tuohon on mitään sanoa, kun ei nää miehen pään sisälle :/ Niinkuin aiemmin joku tuossa kommentoi, ei me miehet olla mitään sperma-automaatteja, jotka takuuvarmasti ruikkivat mällit mihin haluaa.
Kyllä se on enemmän päästä kiinni, ja mitä siellä pään sisällä tapahtuu. Minulla on oman vaimon kanssa nalli joskus oikein nopea, joskus taas kestää kauankin. Eukko tätä tietysti ihmettelee. Enpä osaa neuvoa antaa, kun ei tosiaan tiedä. Sinuna kyselisin vielä tuosta masturboinnista, jos sellaisen keskustelun avauksen kehtaat tehdä uuden kumppanin kanssa...
 

Yhteistyössä