nolo
Meil on mun uuden miehen kaa sellanen ongelma et se ei tule ollenkaan! Vika ei kuulema oo mussa ja on koko ajan iha lähellä laukeamas mut ei vaan tule.... Ei auta käteenvedot tai suihinotot... Mitä tehdä???
Olet ilmeisesti vain niin toivottoman p a s k a partneri.Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 15:25 nolo kirjoitti:Meil on mun uuden miehen kaa sellanen ongelma et se ei tule ollenkaan! Vika ei kuulema oo mussa ja on koko ajan iha lähellä laukeamas mut ei vaan tule.... Ei auta käteenvedot tai suihinotot... Mitä tehdä???
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 00:32 Zowie Bowie kirjoitti:\Olet ilmeisesti vain niin toivottoman p a s k a partneri.Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 15:25 nolo kirjoitti:Meil on mun uuden miehen kaa sellanen ongelma et se ei tule ollenkaan! Vika ei kuulema oo mussa ja on koko ajan iha lähellä laukeamas mut ei vaan tule.... Ei auta käteenvedot tai suihinotot... Mitä tehdä???
:xmas:
Mitä pitäisi tehdä jos mies ei saa tarpeeksi ärsykettä yhdynnässä? Olemme kokeilleet vaikka ja mitä jo.penis ei saa tarpeeksi ärsykettä yhdynnässä ym.
Selkein ratkaisu on naisen lantionpohjalihasten aktiivininen käyttö. Tämä on ehkäpä se tärkein ja ratkaisevin asia jos puhutaan "tiukkuudesta" ja siitä, miten mies saa enemmän tuntumaa.Mitä pitäisi tehdä jos mies ei saa tarpeeksi ärsykettä yhdynnässä? Olemme kokeilleet vaikka ja mitä jo.
Vaikea tuohon on mitään sanoa, kun ei nää miehen pään sisälle :/ Niinkuin aiemmin joku tuossa kommentoi, ei me miehet olla mitään sperma-automaatteja, jotka takuuvarmasti ruikkivat mällit mihin haluaa.Meil on mun uuden miehen kaa sellanen ongelma et se ei tule ollenkaan! Vika ei kuulema oo mussa ja on koko ajan iha lähellä laukeamas mut ei vaan tule.... Ei auta käteenvedot tai suihinotot... Mitä tehdä???