Y
Ymmällään
Vieras
Olen ollut mieheni kanssa parisen vuotta yhdessä. Minua on välillä vaivannut sellainen asia kun miehellä on ystävänään nainen jonka hän on tuntenut kymmenisen vuotta. Tunnen itsekkin naisen mieheni kautta. Mies on sanonut, että niillä ei oo koskaan ollut keskenään mitään,mutta kerran humalassa hän sanoi, että on niillä seksiä ollu joskus vuosia sitten. Tiedän myös, että tämä nainen on ollut miehen luona yötä monesti kun me emme vielä mieheni kanssa tunteneet hyvin ja ilmeisesti nainen on silloinkin ollut yötä sen luona kun me jo tapailimme, mutta emme vielä asuneet yhdessä. He ovat käyneet paljon yhdessä baarissa. Olemme asuneet yhdessä vasta vähän aikaa. Mua vaan ihmetyttää se, että miksi tämä nainen soittelee miehelle usein ja pyytelee baariin vaikka tietää, että me seurustelemme ja olemme muuttaneet yhteen. Eikö silloin pitäisi olla joku raja tietyillä asioilla kun toinen sitoutuu johonkin ihmiseen vaikka olisi kuinka lapsuudenkaveria? Ymmärrän sen, että soitellaan ja kysellään kuulumisia ja nähdään vaikka kahvin merkeissä joskus, mutta sitä en ymmärrä miksi nainen soittelee kellonajasta välittämättä jatkuvasti ja pyytelee miestä baariin hänen kanssaan. Hän on sanonut myös, että he ovat vain kavereita, mutta olen kuullut viime aikoina muutamaltakin tyypiltä, että mun pitää pitää varani tämän naisen suhteen, että hän yrittää mun miestä. Se mistä kuulin niin en tiedä pitääkö paikkaansa. En niin hyvin niitä ihmisiä tunne. Ehkä olen vainoharhainen, mutta pari kertaa on tuntunut siltä, että tämä nainen tosiaankin yrittää tätä miestä.