Miehen lapsuudenystävä nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ymmällään

Vieras
Olen ollut mieheni kanssa parisen vuotta yhdessä. Minua on välillä vaivannut sellainen asia kun miehellä on ystävänään nainen jonka hän on tuntenut kymmenisen vuotta. Tunnen itsekkin naisen mieheni kautta. Mies on sanonut, että niillä ei oo koskaan ollut keskenään mitään,mutta kerran humalassa hän sanoi, että on niillä seksiä ollu joskus vuosia sitten. Tiedän myös, että tämä nainen on ollut miehen luona yötä monesti kun me emme vielä mieheni kanssa tunteneet hyvin ja ilmeisesti nainen on silloinkin ollut yötä sen luona kun me jo tapailimme, mutta emme vielä asuneet yhdessä. He ovat käyneet paljon yhdessä baarissa. Olemme asuneet yhdessä vasta vähän aikaa. Mua vaan ihmetyttää se, että miksi tämä nainen soittelee miehelle usein ja pyytelee baariin vaikka tietää, että me seurustelemme ja olemme muuttaneet yhteen. Eikö silloin pitäisi olla joku raja tietyillä asioilla kun toinen sitoutuu johonkin ihmiseen vaikka olisi kuinka lapsuudenkaveria? Ymmärrän sen, että soitellaan ja kysellään kuulumisia ja nähdään vaikka kahvin merkeissä joskus, mutta sitä en ymmärrä miksi nainen soittelee kellonajasta välittämättä jatkuvasti ja pyytelee miestä baariin hänen kanssaan. Hän on sanonut myös, että he ovat vain kavereita, mutta olen kuullut viime aikoina muutamaltakin tyypiltä, että mun pitää pitää varani tämän naisen suhteen, että hän yrittää mun miestä. Se mistä kuulin niin en tiedä pitääkö paikkaansa. En niin hyvin niitä ihmisiä tunne. Ehkä olen vainoharhainen, mutta pari kertaa on tuntunut siltä, että tämä nainen tosiaankin yrittää tätä miestä.

Eli en puuttuisi asiaan millään lailla. Menköön mies siis jos huvittaa. Ei hän koe siinä mitään väärää jos on naispuolisia ystäviä joiden kanssa käydään ulkona.

Menee jos on mennäkseen. Jos ei tule takaisin, niin eipä sitten ole arvoisesi. Mutta sitähän et voi kieltopolitiikalla selvittää.

Viimeksi muokattu:
Jaa. En tiedä, minkä ikäisiä olette, mutta minulla on ainakin ollut tuollainen pitkäaikainen kaveri, joka on voinut soittaa että lähde baariin (silloin kun olimme vielä alle 30). Kuviossa ei ole mielestäni mitään outoa. Jos he kerran ovat tunteneet kauan ja ystävyytensä rakentuu baarissakäymisellekin niin tottakai kaveri soittaa, että lähde baariin. Soittaisihan miespuolinenkin kaveri ihan samalla tavalla.

En oikeesti usko, että nainen yrittää miestäsi. Miksi en usko: ovat tunteneet niin kauan, että on ollut vuosikausia aikaa selvittää, olisiko toinen kiinnostava muuna kuin kaverina. Vielä jos ovat harrastaneet seksiä vielä vuonna nolla niin asia on mun nähdäkseni testattu siten, että en ymmärrä, mikä kutku nyt heillä olisi johonkin sutinaan ja vielä tässä vaiheessa. Ilmeisesti nainen on jotenkin meneväinen ihminen, joten sen vuoksi hän saa osakseen tuollaista kateellisten paskapuhetta miehesi yrittämisestä. Mielestäni sen voi nähdä myös siinä valossa, että varatut naiset pitävät tietyntyyppisiä naisia uhkana, huolimatta siitä, etteivät nämä edes ole sitä.

Mun mielestä ylipäänsä mietit ihan väärää asiaa. Sinun pitäisi miettiä, luotatko mieheesi (vrt. tuo keskustelu avokin Kanarianmatkasta) ennemmin kuin sitä, onko näköpiirissä jotain, mitä pidät uhkaavana. Oletko puhunut miehesi kanssa asiasta?

Jaa. En tiedä, minkä ikäisiä olette, mutta minulla on ainakin ollut tuollainen pitkäaikainen kaveri, joka on voinut soittaa että lähde baariin (silloin kun olimme vielä alle 30). Kuviossa ei ole mielestäni mitään outoa. Jos he kerran ovat tunteneet kauan ja ystävyytensä rakentuu baarissakäymisellekin niin tottakai kaveri soittaa, että lähde baariin. Soittaisihan miespuolinenkin kaveri ihan samalla tavalla.

En oikeesti usko, että nainen yrittää miestäsi. Miksi en usko: ovat tunteneet niin kauan, että on ollut vuosikausia aikaa selvittää, olisiko toinen kiinnostava muuna kuin kaverina. Vielä jos ovat harrastaneet seksiä vielä vuonna nolla niin asia on mun nähdäkseni testattu siten, että en ymmärrä, mikä kutku nyt heillä olisi johonkin sutinaan ja vielä tässä vaiheessa. Ilmeisesti nainen on jotenkin meneväinen ihminen, joten sen vuoksi hän saa osakseen tuollaista kateellisten paskapuhetta miehesi yrittämisestä. Mielestäni sen voi nähdä myös siinä valossa, että varatut naiset pitävät tietyntyyppisiä naisia uhkana, huolimatta siitä, etteivät nämä edes ole sitä.

Mun mielestä ylipäänsä mietit ihan väärää asiaa. Sinun pitäisi miettiä, luotatko mieheesi (vrt. tuo keskustelu avokin Kanarianmatkasta) ennemmin kuin sitä, onko näköpiirissä jotain, mitä pidät uhkaavana. Oletko puhunut miehesi kanssa asiasta?

Itse olen 30 ja mies 32. Seksi asiaan niin en usko, että siitä on vuosia. Luulenpa, että sitä on tapahtunut silloinkin kun nainen ollut miehen luona yötä ja jos vielä samassa sängyssä nukutaan. En jaksa uskoa, että sitä on vain nukuttu varsinkin kun tällä naisella on tíetynlainen maine. Hän tykkää hyppiä sängystä sänkyyn. Puheet mitä kuulee niin voi hyvinkin pitää paikkansa koska tämä nainen on yrittänyt kaverini miestä ja heillä on ollut yhden illan juttuja parikin kertaa. Kaverini on asiasta tietoinen. Mies on myös hyvin meneväinen ja itsekkin olen meneväinen. Tämä lapsuudenystävähän voisi sitten pyytää meitä molempia baariin jos kummemmasta ei ole kyse. Tämä nainen kuitenkin esittää kaveriani, mutta tosiasiassa en sitä usko, että hän haluaa olla kaverini. Jos itse lähtisin jonkun miespuolisen kaverini kanssa vaikkapa baariin niin pyytäisin oman mieheni mukaan koska tuntuisi oudolta lähteä ulos jonkun muun miehen kanssa viettämään iltaa vaikka olisi kuinka kaveri.

Viimeksi muokattu:

Kuulostaa tosi sinisilmäiseltä. Mulle ei menisi läpi mitkään yöpymisjutut, kyllä sen verran olen tätä maailmaa nähnyt. Saatiin muuten kateuskortti tähänkin ketjuun...

Viimeksi muokattu:
Tuota minäkin jäin miettimään. Mies on 32, tuntenut naisen kymmenisen vuotta ja ovat muka lapsuudenystäviä. Jokin tässä matikassa mättää...

Minusta tuo on aika selvä juttu. Olen tavannut tuon lajin naisia muutaman. Harrastus on että kokeillaan saadaanko toisen naisen mies pokattua ja pidetään yllä pientä sutinaa ihan kiusallaan. Mikä lie syy joka moista käytöstä saa aikaan. Ihan toinen juttu on sitten se ettei munaton miehesi ole pannut pistettä hommalle, ilmeisesti pikku sivuseksi naikkosen kanssa maistuisi miehelle vieläkin, tai sitten on vaan kutkuttavaa kun kaksi naista kyräilee toistaan saman miehen takia. Mieti enemmänkin miehesi käytöstä ja mitä se enteilee kuin tuon joutavanpäiväisen sutturan motiiveja.

Alkuperäinen kirjoittaja Ai lapsuudenystävä?;11015802:
Tuota minäkin jäin miettimään. Mies on 32, tuntenut naisen kymmenisen vuotta ja ovat muka lapsuudenystäviä. Jokin tässä matikassa mättää...

Minusta tuo on aika selvä juttu. Olen tavannut tuon lajin naisia muutaman. Harrastus on että kokeillaan saadaanko toisen naisen mies pokattua ja pidetään yllä pientä sutinaa ihan kiusallaan. Mikä lie syy joka moista käytöstä saa aikaan. Ihan toinen juttu on sitten se ettei munaton miehesi ole pannut pistettä hommalle, ilmeisesti pikku sivuseksi naikkosen kanssa maistuisi miehelle vieläkin, tai sitten on vaan kutkuttavaa kun kaksi naista kyräilee toistaan saman miehen takia. Mieti enemmänkin miehesi käytöstä ja mitä se enteilee kuin tuon joutavanpäiväisen sutturan motiiveja.

Niin mikä, jäin itsekkin juuri miettimään sitä. No itse he kuitenkin väittävät olevansa lapsuudenystäviä. Välillä kuitenkin toinen sanoo, että yli kymmenen vuotta ja toinen taas sanoo, että 16-vuotiaasta asti. Tiedä sitten mikä on totta kun puheet vaihtelee niin paljon. En voi vaatia, että mies ei saa olla yhteydessä tähän naiseen tai nähdä häntä jos he ovat kauan tunteneet. Se ei olisi oikein. Mies on kyllä sanonut, että on mulle uskollinen eikä ikinä pettäisi. Yritän häneen luottaa ja uskoa, että hänellä ja sillä naisella ei ole keskenään mitään. Kavereita saavat toki olla ei siinä mitään.

Kukaan nainen ei soittele yöllä miestäni mihinkään baareihin, ei mieskään katselisi vierestä, kun minua viedään yöllä bilettämään. Tarvitseeko moista edes kysyä??

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmällään;11015718:
Itse olen 30 ja mies 32. Seksi asiaan niin en usko, että siitä on vuosia. Luulenpa, että sitä on tapahtunut silloinkin kun nainen ollut miehen luona yötä ja jos vielä samassa sängyssä nukutaan. En jaksa uskoa, että sitä on vain nukuttu varsinkin kun tällä naisella on tíetynlainen maine. Hän tykkää hyppiä sängystä sänkyyn. Puheet mitä kuulee niin voi hyvinkin pitää paikkansa koska tämä nainen on yrittänyt kaverini miestä ja heillä on ollut yhden illan juttuja parikin kertaa. Kaverini on asiasta tietoinen. Mies on myös hyvin meneväinen ja itsekkin olen meneväinen. Tämä lapsuudenystävähän voisi sitten pyytää meitä molempia baariin jos kummemmasta ei ole kyse. Tämä nainen kuitenkin esittää kaveriani, mutta tosiasiassa en sitä usko, että hän haluaa olla kaverini. Jos itse lähtisin jonkun miespuolisen kaverini kanssa vaikkapa baariin niin pyytäisin oman mieheni mukaan koska tuntuisi oudolta lähteä ulos jonkun muun miehen kanssa viettämään iltaa vaikka olisi kuinka kaveri.
No, viime kädessä en voi sanoa tietäväni, millaiset heidän välinsä ovat.
Ehkä tulee mieleen, että jos ovat tunteneet vuosia, miksi pilata sitä vehtailulla, luulisi nimittäin, että molemmat tietävät, että vehtailu johtaisi tällaisessa asetelmassa huonoimmassa tapauksessa draamaan, jossa jotakuta sattuu. Siksi ihmettelen, miksi toisensa pitkään tuntevat ja meneväiset ihmiset, jotka muutenkin saavat seuraa, haluaisivat pelleillä ihmisen kanssa, jonkaa ovat tunteneet pitkään. Eli tärkein argumenttini taitaa olla juuri se, että ovat tunteneet toisensa niin kauan ja nähneet maailmaa sen verran, että tietävät kyllä mikä asia johtaa mihinkin.
Olen jossain vaiheessa itsekin ollut meneväinen ja taas osannut myös nukkua sohvalla, jos tilanne on sitä vaatinut.
Hmm - odottaisin kyllä toisaalta, että nainen voisi lähteä tyttöystävänkin kanssa ulos. Mutta jälleen tulee mieleen tämä oma pitkäaikainen kaverini, voisin myös kokea, että meillä on "omat jutut", johon en halua kumppania mukaan. Kuitenkin kyse vain inside-jutuista, joita on tuon tärkeän kaverin kanssa.
Niin - en tosiaan osaa sanoa, pitäisikö tuntea olonsa uhatuksi.

Olet epävarma itsestäsi. Sinulla ei ole oikeutta vaatia miestä muuttamaan suhdetta ystäviinsä. Mitä siitä jos ne on joskus nuoruudessa naineet? Eivät olis ensimmäinen kaveripari joka niin on tehnyt, mutta eivät tee enää myöhemmin. Mikä on ollut on ollut. Vain se ratkaisee mikä on nyt. Jos et luota mieheen, sinun on ratkaistava asia itsesi kanssa. Mies ei kertakaikkiaan voi tehdä mitään että luottaisit häneen. Hänen ei tarvitse olla erossa ystävistään vain sinun mielenrauhasi takia. Se vasta naurettavaa olisi. Jos mies tosiasiassa naiskentelee muiden kanssa, ei se mies ainakaan sitä lopeta jos alat asiasta natisemaan. Se voi kyllä vakuutella kaikenlaista mutta ei se tosiasioita muuta. Eli joko hyväksyt miehen sellaisena kuin on, tai eroat hänestä. Ensimmäinen voi tuntua raskaalta jonkin aikaa. Hyvä suhde kuitenkin syntyy luottamuksesta. Miehen vastuulle jää joko olla luottamuksen arvoinen tai olla olematta. Seinää vasten laittamiset on lapsellisia. Ne kuuluu lasten ja vanhempien välisiin suhteisiin. Aikuisten tavoin voitte kyllä keskustella asiasta. Entä jos mies onkin luottamuksen arvoinen, mutta epäilet ja epäilet häntä turhaan? Olisiko sinusta kivaa sellainen, että toinen ei luota vaikket ole tehnyt mitään luottamusta rikkovaa?

Tilannehan on siis se, että mies on väittänyt heidän olean lapsuudenystäviä. Se ei pitänyt paikkaansa.
Sitten hän väitti, ettei seksiä ole koskaan ollut. Sekään ei pitänyt paikkaansa.

Miksi mies on väittänyt tällaista? Onko suhteenne alku ollut hänen puoleltaan epävarma ja hän on halunut pitää toista varalla? Onko hän nyt muuttunut? Nämä asiat sinun pitäisi selvittää. Ehdottaisinkin avointa keskustelua, jossa miehen on mahdollista tunnustaa erheensä. Tietystikään hän ei tunnusta, jos ei ole varma että sinä pystyt unohtamaan ja antamaan anteeksi. Pystytkö?

Kirjoitit: "Tiedän myös, että tämä nainen on ollut miehen luona yötä monesti kun me emme vielä mieheni kanssa tunteneet hyvin ja ilmeisesti nainen on silloinkin ollut yötä sen luona kun me jo tapailimme, mutta emme vielä asuneet yhdessä."

Tuo nainenhan on ilmiselvä fuckbody, kiva tyyppi jonka kanssa on mukava hengailla ja naida. Nainen ei kuitenkaan miehen mielestä ole niin mukava tai vaimomatskua, että hän olisi halunut sitoutua naiseen. Nainen taasen on kiintynyt, ihastunut jopa rakastunut mieheen, eikä halua tai pysty irrottautumaan miehestä. Nyt sitten kännipäissään soittelee kännipuheluita joita ilmeisesti aamulla nolostelee.

Sanoisin baarikutsuun, että minäkin haluan tulla mukaan. Jollei minua huolittaisi, saisi mieskin olla menemättä tai nainen tulle teille kaljalle. Siinä mies saisi ihan itse päättää kumpi on parempi. En sietäisi tuollaista hetkeäkään.

No, viime kädessä en voi sanoa tietäväni, millaiset heidän välinsä ovat.
Ehkä tulee mieleen, että jos ovat tunteneet vuosia, miksi pilata sitä vehtailulla, luulisi nimittäin, että molemmat tietävät, että vehtailu johtaisi tällaisessa asetelmassa huonoimmassa tapauksessa draamaan, jossa jotakuta sattuu. Siksi ihmettelen, miksi toisensa pitkään tuntevat ja meneväiset ihmiset, jotka muutenkin saavat seuraa, haluaisivat pelleillä ihmisen kanssa, jonkaa ovat tunteneet pitkään. Eli tärkein argumenttini taitaa olla juuri se, että ovat tunteneet toisensa niin kauan ja nähneet maailmaa sen verran, että tietävät kyllä mikä asia johtaa mihinkin.
Olen jossain vaiheessa itsekin ollut meneväinen ja taas osannut myös nukkua sohvalla, jos tilanne on sitä vaatinut.
Hmm - odottaisin kyllä toisaalta, että nainen voisi lähteä tyttöystävänkin kanssa ulos. Mutta jälleen tulee mieleen tämä oma pitkäaikainen kaverini, voisin myös kokea, että meillä on "omat jutut", johon en halua kumppania mukaan. Kuitenkin kyse vain inside-jutuista, joita on tuon tärkeän kaverin kanssa.
Niin - en tosiaan osaa sanoa, pitäisikö tuntea olonsa uhatuksi.

Niin sitä olenkin ihmetellyt, että nainen ei koskaan lähde omien tyttökavereirttensa kanssa ulos, laittaa miettimän onko hänellä edes sellaisia. Aina vain soittelee tälle miehelle ja häntä pyytelee baariin.

Viimeksi muokattu:
Olet epävarma itsestäsi. Sinulla ei ole oikeutta vaatia miestä muuttamaan suhdetta ystäviinsä. Mitä siitä jos ne on joskus nuoruudessa naineet? Eivät olis ensimmäinen kaveripari joka niin on tehnyt, mutta eivät tee enää myöhemmin. Mikä on ollut on ollut. Vain se ratkaisee mikä on nyt. Jos et luota mieheen, sinun on ratkaistava asia itsesi kanssa. Mies ei kertakaikkiaan voi tehdä mitään että luottaisit häneen. Hänen ei tarvitse olla erossa ystävistään vain sinun mielenrauhasi takia. Se vasta naurettavaa olisi. Jos mies tosiasiassa naiskentelee muiden kanssa, ei se mies ainakaan sitä lopeta jos alat asiasta natisemaan. Se voi kyllä vakuutella kaikenlaista mutta ei se tosiasioita muuta. Eli joko hyväksyt miehen sellaisena kuin on, tai eroat hänestä. Ensimmäinen voi tuntua raskaalta jonkin aikaa. Hyvä suhde kuitenkin syntyy luottamuksesta. Miehen vastuulle jää joko olla luottamuksen arvoinen tai olla olematta. Seinää vasten laittamiset on lapsellisia. Ne kuuluu lasten ja vanhempien välisiin suhteisiin. Aikuisten tavoin voitte kyllä keskustella asiasta. Entä jos mies onkin luottamuksen arvoinen, mutta epäilet ja epäilet häntä turhaan? Olisiko sinusta kivaa sellainen, että toinen ei luota vaikket ole tehnyt mitään luottamusta rikkovaa?

En ole vaatinutkaan miestä muuttamaan suhdetta ystäviinsä. Tottakai hänellä saa olla nais ystäviä. Ongelma vaan nyt on siinä, että en luota tähän naiseen yhtään. Ei siinä mitään jos ovat nuoruudessa sekstailleet ennen mua, mutta sitä en ymmärrä miksi pitää valhdella. Mies on sanonut, että heillä ei ole koskaan ollut mitään keskenään, että ovat kavereita. Sitten kuitenkin myöhemmin sanoo, että on ollut ja sitten taas, että ei ole ollut. Miksi puheet vaihtelee? Koskaan en ole miehelle sanonut, että mua häiritsee heidän ystävyytensä. Se ei häiritsisi jos luottaisin, että se todellakin sitä on. Jos he vain ystäviä niin silloin olisi hyvä myös käyttäytyä sen mukaan.

Viimeksi muokattu:
Tilannehan on siis se, että mies on väittänyt heidän olean lapsuudenystäviä. Se ei pitänyt paikkaansa.
Sitten hän väitti, ettei seksiä ole koskaan ollut. Sekään ei pitänyt paikkaansa.

Miksi mies on väittänyt tällaista? Onko suhteenne alku ollut hänen puoleltaan epävarma ja hän on halunut pitää toista varalla? Onko hän nyt muuttunut? Nämä asiat sinun pitäisi selvittää. Ehdottaisinkin avointa keskustelua, jossa miehen on mahdollista tunnustaa erheensä. Tietystikään hän ei tunnusta, jos ei ole varma että sinä pystyt unohtamaan ja antamaan anteeksi. Pystytkö?

Kirjoitit: "Tiedän myös, että tämä nainen on ollut miehen luona yötä monesti kun me emme vielä mieheni kanssa tunteneet hyvin ja ilmeisesti nainen on silloinkin ollut yötä sen luona kun me jo tapailimme, mutta emme vielä asuneet yhdessä."

Tuo nainenhan on ilmiselvä fuckbody, kiva tyyppi jonka kanssa on mukava hengailla ja naida. Nainen ei kuitenkaan miehen mielestä ole niin mukava tai vaimomatskua, että hän olisi halunut sitoutua naiseen. Nainen taasen on kiintynyt, ihastunut jopa rakastunut mieheen, eikä halua tai pysty irrottautumaan miehestä. Nyt sitten kännipäissään soittelee kännipuheluita joita ilmeisesti aamulla nolostelee.

En tiedä miksi mies väittää ensin, että ei ole ollut juttua sitten myöhemmin sanoo, että on ollut juttua ja sitten taas, että ei ole. En ymmärrä miksi jutut vaihtelee. Tuli mieleen toinen tapaus kun mies sanoi, että yksi nainen on hänen hyvä ystävä, mutta heillä ei ole koskaan ollut mitään. Myöhemmin taas on sanonut, että se nainen on hänen entinen tyttöystävä. Nainen taas sanoo, että heillä ei ole koskaan ollut mitään suhdetta tai muutakaan. Kerran taas kuulin, että eräs nainen oli ollut miehen luona yötä, mutta mitään ei naisen sanojen mukaan ollut tapahtunut. En seurustellut miehen kanssa vielä, mutta tapailtiin. Sitten kuulin, että hän kuitenkin baarissa oli puhunut, että muutakin tapahtui heidän välillään. Kysyin asiaasta suoraan niin sanoi, että ei mitään tapahtunut, että nukkuivat vaan. Keneen siis enää luottaa?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmällään;11015718:
Jos itse lähtisin jonkun miespuolisen kaverini kanssa vaikkapa baariin niin pyytäisin oman mieheni mukaan koska tuntuisi oudolta lähteä ulos jonkun muun miehen kanssa viettämään iltaa vaikka olisi kuinka kaveri.

On se kumma kun ei voi käydä ulkona ystävän kanssa vain sen takia kun on toista sukupuolta. Olet siis mustasukkaista tyyppiä ja haluat kahlita myös miehesi omiin näkemyksiisi.

On se kumma kun ei voi käydä ulkona ystävän kanssa vain sen takia kun on toista sukupuolta. Olet siis mustasukkaista tyyppiä ja haluat kahlita myös miehesi omiin näkemyksiisi.

Tottakai voi käydä, mutta kuinka sopivaa se on parisuhteessa. Itsellänikin on miespuolisia ystäviä, mutta en koe sopivaksi heidän kanssaan käydä baareilemassa enää ja jos kävisin niin pyytäisin kyllä oman miehen mukaan. Olen ihan varma, että mieskään ei hyvällä katsoisi jos muut miehet soittelee ja pyytelee baariin ja lähtisin. Varsinkaan kun tämä miehen nais puolinen ystävä ei ole luotettavaa tyyppiä ja tykkää iskeä varattuja niin kyllä sitä kaikenlaista miettii.

Viimeksi muokattu:
Mies puhuu niin totta kuin osaa. Älä luota häneen. Sinuna laittaisin miehen koeajalle ja jos hän jatkaa vehtailujaan ja paskanpuhumista, niin laitat kantapäät eri suuntiin. Kerro tämä myös hänelle, niin näet, pystyykö hän olemaan parisuhteessa joka perustuu luottamukseen ja toisen kunnioittamiseen. Turhaan pilaat vuosia elämästäsi. Kyllä niitä luotettaviakin miehiä löytyy. Luota myös vaistoosi, usein miten vaisto ohjaa oikeaan.

Yhteistyössä