miehen käyttäytyminen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti82

Jäsen
11.05.2004
100
0
16
Elikkä kysyisin vähän teiltä mikä miestäni vaivaa, ja mitä tässä nyt tekis, jos nyt olis joitakin joilla samanlaisia ongelmia ??
Nyt juonut perjantaista asti, eikä ole kotona näkynyt. Soitin aamulla hänelle ja kysyin että missä hän on, vastaus että naapurissa ja että ei nyt jaksa puhua. Tietty minä sitte hermostuin ja tuli haukuttuakin. Ongelma tässä nyt onkin se että en voi häneen luottaa, ja meinaan hermoni menettää kun ei voi mitään sanoa. Meillä on yhteinen lapsi 2v. hänen en haluais näkevän kun äiti on hermoromahduksen partaalla....
Ei ole ensimmäinen kerta kun hän on öitä pois, mut aina vaan saa pahan mielen.

Tulipahan nyt vähän purettua tunteita tässä....

Ihan yleisesti oon sitä mieltä et kun toisella perheessä on alkoholi ongelma eli kun viina on tärkeempi kun perhe.On järkevää lähtee lapsen kans pois sellasesta elämästä.Mulla oma isä alkoholisti ja eipä oo lapsuudesta mukavia muistoja paljon jääny.Joten olkaa kaikki joilla perheessä viina on ongelma vahvoja ja lähtekää elämään parempaa elämää.Se on lapsille parasta.

Joko hän valitsee viinan ja sen "naapurin" TAI perheen ja elämän vastuullisenä isänä???
HÄn varmaan kuvittelee että näin elellään ja hyvin menee?
Sinuna pistäisin ukon PUUN JA KUOREN VÄLIIN ,eikä mitään selityksiä.Eihän tuommoinen ole lastasikaan kohtaan reilua käytöstä isältä.Toimi hyvän sään aikana??? :D

Eihän miehesi ole masentunut?

Tuli vain ensimmäiseksi mieleen, koska itse olen paininut samanlaisessa tilanteessa ja lopulta selvisi, että mies on masentunut..
Hän ei oikeastikaan tarkoita sulle ja lapsellesi mitään pahaa..
Hei, kirjoitteleppa enmemmän.. Rupesi kiinnostamaan!

Mutta voiman ja pitkämielisyyden hali sulle, sitä sä tarvit :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 16:05 mercedes kirjoitti:
Eihän miehesi ole masentunut?

Tuli vain ensimmäiseksi mieleen, koska itse olen paininut samanlaisessa tilanteessa ja lopulta selvisi, että mies on masentunut..
Hän ei oikeastikaan tarkoita sulle ja lapsellesi mitään pahaa..
Hei, kirjoitteleppa enmemmän.. Rupesi kiinnostamaan!

Mutta voiman ja pitkämielisyyden hali sulle, sitä sä tarvit :hug:
Miten miehesi masennus selvisi? Tunnustiko hän itse masennuksen? Mistä hoitoa ja millaista?

juoko yleensä tuolla tavalla vai onko tämä eka kerta? Olisiko hänelle sattuntu jotain joka saa hänet juomaan tai sitten jokin asia on avivannut häntä pidempää ja hukuttaa sen viinaa :\|
Masennuskin on mahdollinen.. Toivon että asia selviää, Sulla on varmasti suuri huoli miehestäsi! :hug:

mä olen sitä mieltä että on susta kiinni kuinka kauan miehes jatkaa tota!! Jos miehesi ei ole väkivaltainen pistät miehes "selkä seinää vasten" ja pistät sen kunnioittamaan sua!! Vaikka mun mies on välillä tosi välinpitämätön niin ei koskaan tekis tollasta mulle ja tietää kyllä että jos olis "häviksis" vuorokaudenkin niin sais lähteä kyl toiseen osoitteeseen!! Ei tollasta tarvii sietää koska se on 150% varmaa ettei miehes sitä sultakaan sietäis!!

Ei ole kyse masennuksesta, kyllä sen huomaisin.
Kyllä alkaa jo käydä asiat hankalaks! Vielä jatkuu juominen...
Kävi tuossa anteeks pyytämässä yhtenä päiväna ja ettei kuulema juo enää ikinä, no heti seuraavana päivänä taas.
Ei riitä enää ymmärrys eikä muukaan!
Onneks tein ennen joulua ruokia pakkaseen, muuten ei saatas syödäkään mitää kun ei rahaa oikeen ole nyt tässä vaiheessa kuuta.
Kyllä tuntuu ettei jaksais enää yrittää.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 15:49 äiti82 kirjoitti:
Kävi tuossa anteeks pyytämässä yhtenä päiväna ja ettei kuulema juo enää ikinä, no heti seuraavana päivänä taas.
Onneks tein ennen joulua ruokia pakkaseen, muuten ei saatas syödäkään mitää kun ei rahaa oikeen ole nyt tässä vaiheessa kuuta.

pakko huomauttaa että vaikka kuinka olisitte läheisiä ja tuntenut vuosia ni et välttämättä huomaa vaikka miehes olis todella pahasti masentunut. olin yli 6 vuotta vaikeasti masentunut eikä mun vanhemmat huomanneet sitä, eikä huomannut miehenikään koko seurustelun ja yhdessä asumisen aikana. ainoa kuka itseasiassa laittoi asian merkille, oli kaveri, joka oli myös masentunut. mut oon kans sitä mieltä et laitat miehes seinää vasten, jos ei käy kiinni ku niin teet. syyhän on selvitettävä, ei toi voi ikuisuuksiin noin jatkua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 15:49 äiti82 kirjoitti:

Meillä samanlainen tilanne viime kesänä kun muutettiin virallisesti yhteen. Mies omilla reisuilla 1-3 pv. Päästiin neuvolan kautta perheterapeutille ja sitä kautta tuli tietoo, että miehelläni on masennus! Oli yllätys miehelle itelleenkin aluksi, mutta jatkettuaan hoitoa ym. niin huomasi sen auttavan. Nyt on kokeiltu 3 eri lääkettä ja tää uusin jota hän on syöny vasta muutaman viikon tuntuu auttavan eli oikeiden lääkkeiden löytäminen ei oo mikää helppo projekti. Kyllä se siitä lähtee kun vaa muistatte puhua keskenänne että tunnet itsesi ymmärretyksi ja toisinpäin! Miehellesi on varmaa tärkeä kuulla sinulta että et hylkää sitä vaikka vaikeaa olisikin!
Toivottavasti kaikki kääntyy parhainpäin! :hug:

juu meillä isäntä kans käyttää tota alkohooli juomaa reilusti 6-8 pulloo päivässä ja joka päivä ei jää yhteen päivään...tiedä sun tunteet hyvin :hug: ja toivoisin et kaikki kääntyis paremaksi niin teillä kun meilläkin :hug: sulle haleja ja voimaa jaksaa...mä olen jo pohtinnu eri tilanteita ja :headwall: lyönny pääni seinään joka kerta..meillä on tyttö 1v 6kk ja toinen tulossa enkä haluis niiden näkevän jatkuvaa kaljotelua ja sitä kaveri porukkaa joka juo !!! hermot siinä menee....toivotaan nyt parasta että se teidän isäntä rupee ajatelee vähän omalla pääläänkin näitä asioita !!! kun meillä sitä ei osata tehdä !!