Miehen kaverin kommentti - miten reagoisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli oltiin miehen kans viikonloppu reissussa (2 yötä hotellissa) . Eilen tultiin kotiin ja miehen kaveri tuli sit käväseen ohimennen. Olivat ulkona tupakalla kun menin hakemaan autosta tavaraa.
Tää miehen kaveri jo huutaa kaukaa mulle et onko saaneen tuntunen olo kun oot koko viikonlopun ollu muhinoimassa? (tai joku muu vastaava sana en muista enää)

Mulla meni se muutama sekuntti ja sit vaan sanoin jotain et eipä tuota juuri harrastettu. Ku tuo Jxxxx sen verran huonossa kunnossa ku joka paikka kipeänä ja jumissa (liittyy työhön ja tuo miehen kaveri tajus siis sen) .

Mutta tuon muutaman sekunnin ajan oli kyllä sellanen olo et läimäsen pitkin korvia. Et en oikeasti tiedä oisinko tehny jos ois ollu lähempänä.
Tuo kaveri puhuu jatkuvasti tuon tyylisiä juttuja ja kaikki sen puheet kuitataan et se vaan on Exxxx et ei siitä kannata välittää. Mut pitääkö oikeasti kaikkien ymmärtää ja sietää sitä?

On tuon E:n vaimo joskus sanonu et ei halua lähteä sen kans mihinkään isompiin tilaisuuksiin kun aina laukoo mitä sattuu eikä mieti yhtään. Ja siis pääasiassa noita kaksmielisiä.

Mies vaan meinas et on vaan kateellinen meille. Eivät ite käy/ole käyneet koskaan kahdestaan edes päivän reissua.
Tuo E sanokin kun kuuli et ollaan lähdössä kahdestaan et turhaa kait sitä mitään hotellia maksaa ku voi kotonaki mennä kamarin puolelle ja laittaa oven lukkoon ja hoitaa homman siellä.

Et kait heillä ei sit muuta yhteistä ole. Kyllä tuo meidän loma käsitti paljon muutakin kuin "naimista" .

Kiitos kun sain avautua. Tilanne oli ja meni ja ei siitä sit sen enempää.

minä olin laukonut samalla mitalla takaisin eli olisin sanonut, että tuntuu samalta kuin olisin juuri synnyttänyt, kylläpäs meillä olikin melkoiset 2 päivää ja yötä!

Tuollaisille pitää olla samalla tasolla....yleensä ne tajuaa sitten hetken päästä lopettaa.

Tollasiin tahdittomuuksiin kuuluu vastata jotain ihan älytöntä. Olisit huutanut sille, että "joo, käveleminenkin on melkein mahdotonta, kun on paikat niin kipeinä" ja muuttanut kävelytyylisi oikein teatraalisesti sellaiseksi, että polvet sojottaa sivuille ja olet puolikyykyssä. :D Älä ole niin tosikko.

Pihalla oli myös lapsia omia ja heidän.
Ja toiseksi mulla tulee sellanen olo et en halua sanoa yhtään mitään meidän sänkyelämästä tuon ihmisen kuullen (on kyllä muutama muu kaveri kenen kanssa voi puhua ) .

Mun miehellä on ihan samanlainen kaveri. Mä oon ratkassu asian siten et vastaan sen typeriin pervoiluihin vielä pervommilla jutuilla, ja sen lisäks (juu oon julma) oon alkanut naureskelemaan tälle kaverille ja hänen lievälle yksinkertaisuudelleen ihan vaikka hän ois paikallakin. En tiedä onko hän nyt viimein tajunnut että mä en pidä häntä kovinkaan fiksuna, kun on alkanut edes yrittämään jutella jotain hieman tasokkaampia juttuja mulle. Muiden seurassa jutut on edelleen tuota navanalustasoa.

Siis musta tuntuu et en halua laittaa yhtään lisää vettä tuon ihmisen myllyyn. En halua antaa sitä tyydytystä sille et sen kuvitelmat meidän lomasta pitää paikkansa. Herra kuvitellu et ollaan maattu 2 vrk hotellin sängyssä naimassa. Joo ei. Kun se loma oli ihan jotain muuta - oikeasti.
Kait sitte oon tosikko ja tiukkapipo.

Minä olisin sanonut, että juur ja juur pystyy vielä käveleen. Ei siitä lapset mitään tajuaisi.

Se mua häiritsee, että oma äitini laukoo tuommoisia. Se on todella vaivaannuttavaa ja hänelle en osaa vastata mitään vaan vaihdan välittömästi aihetta. Mutta kaveriporukassa voin kyllä kuitata asiat jollain takaisin.

Ja loppuun oisit viä voinut heittää, että käykö pahastikin kateeks. ;)

minä olin laukonut samalla mitalla takaisin eli olisin sanonut, että tuntuu samalta kuin olisin juuri synnyttänyt, kylläpäs meillä olikin melkoiset 2 päivää ja yötä!

Tuollaisille pitää olla samalla tasolla....yleensä ne tajuaa sitten hetken päästä lopettaa.

Mä olisin kans laukonut jotain...

no emmä tiiä miks tuommosesta pitää vetää herneet nokkaan? kyllä kai mun lähipiirissä tuommosta huumoria välillä harrastetaan, tosin ei sukulaisten kans hirveesti :D miks tuosa pitää loukkaantua

Lapset aloittivat päiväkodin elokuun alussa ja tyttö valitti että pari tyttöä kiusaa häntä, juteltiin ja ilmeni ettei ollut jatkuvaa ja sanoin tytölle että sinun pitää opetella puolustamaan itseäsi, tyttö 5v.

Yksi päivä tyttö oli tosi iloinen kun menin hakemaan, tytöt olivat päättäneet leikkiä kivi, paperi ja sakset -leikkiä.
Tyttöni oli luvannut että jos kiusaava tyttö voittaa, saa hän jatkaa kiusaamistaan hamaan loppuun saakka (noilla sanoilla kertoi =), ei tainnut olla kovin häiritsevää kiusaamista tai tyttö liian itsevarma:)), jos tyttäreni voittaa, heistä tulee kaverit. Kumpikohan voitti? :)
Ei aina kannata aikuisten näköjään puuttua. ;)

[QUOTE="Eee";24659901]Tollasiin tahdittomuuksiin kuuluu vastata jotain ihan älytöntä. Olisit huutanut sille, että "joo, käveleminenkin on melkein mahdotonta, kun on paikat niin kipeinä" ja muuttanut kävelytyylisi oikein teatraalisesti sellaiseksi, että polvet sojottaa sivuille ja olet puolikyykyssä. :D Älä ole niin tosikko.[/QUOTE]

peesi

Mitä ihmeen väliä jos se kuvittelee, että te olette olleet hotellihuoneessa 2vrk nussimas. Kieltämättä olet vähän tosikko. Se on sen ongelma jos kuvittelee niin. Mitä sitä selitteleen, että joo me harrastettiin vaan yhden kerran seksiä, kun miehellä oli paikka kipeä. hohhoijaa.

[QUOTE="nnn";24660193]Minä olisin sanonut että hei, täällä on lapsia paikalla, mieti mitä puhut.
Tai että ei mahda kuulua sinulle..[/QUOTE]

Mä myös!

Ei tommoisiin asiattomuuksiin kannata lähteä mukaan (ellei sitten itse pidä niistä) vaan sanoa vakavasti, että "toi oli liian henkilökohtainen kysymys" tai muuta vastaavaa.

Jollei kaveri tajua hävetä, niin ainakin ajan kanssa huomaa, että oot niin tylsä tyyppi ettei sulle kannata "heittää" mitään. Ja eipähän itseä harmita, että tuli vastattua tyhmästi tai jäi vastaaminen väliin :) .

[QUOTE="eee";24660993]Musta on vähän tosikkoa suuttua tollaisesta. Ihan tavallista huumoriahan toi on.[/QUOTE]

EHKÄ kavereiden kesken, mutta en mä lähtisi kaverin puolisolle heittämään tollaista. Ja vaikka ap:stä tavallisesti naurattaisivatkin seksijutut, niin itsensä toistaminen on aina tylsää.

ei meidän lapset ainakaan ymmärrä tuollaisista heitoista mitään ( muhinointi tai saaneen oloinen ) vaikka sattuisivat paikalle kun joku hölmö tuollaisia sanoja viljelee. Tokihan siihen voi puuttua asiallisesti, mutta minä olen ainakin sellainen, että vastaan jotain vielä hullumpaa takaisin. Yleensä on kyllä loppunut siihen.

Yhteistyössä