miehen kaveri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mää vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mää vaan

Jäsen
24.09.2004
211
0
16
vuosia sitten heitin eräälle mieheni kaverille lentävän lauseen ( jonka siis miehenikin kuulu ja otti huumorilla) jos pettäisin miestäni niin pettäisin hänen kanssaan. No, lause jäi ilmaan, mut jotain kipinää jäi minun ja tämän ko miehen välille. Muutaman kerran ollaan ( baari reissuilla) erehdytty suuteleen ja sellasta, mut en siis ole pettänyt oikeesti eli ei olla sänkyyn asti menty. Kerran suunniteltiin yhdessäkin et mentäs toisella paikkakunnalle viikonlopuksi, mut jotenkin järki tai joku tuli mukaan eikä sitten menty.
Kerran pari vuodessa ollaan nähty "läheisimmissä" merkeissä ja aina asiasta puhutaan, mutta kummatki ovat tahoillaan yhdessä ja mollemmilla lapsia niin ei siitä siten sen enempää.
Muuten siis ollaan normaalisti tekemisissä viikoittain, "perheen kesken"

Ollaan tietty asiasta selvinkin päin puhuttu ja kumpikin tietää tilanteen.
jotenkin vain mietin että mitä sillä reissulla olisi tapahtunut, olisiko muuttanut meidän molempien elämän suuntaan tai toiseen?? En voi olla miettimättä ( silloin ei ollut lapsia kummallakaan).

Tämä ensimmäinen kohtaaminen on tapahtunut vuosia sitten.
Viimeksi eilen juteltiin asiasta ja tanssittiin, miehen "luvalla", mutta se varsinainen asia...

aamulla oli taas sellainen tunne kun ekalla kerralla sinkkuna ollessa,
mahassa tuntu jännältä ja oikeasti mietin taas tätä miestä. nukuin kyllä oman mieheni vieressä. Mies kyllä myönsi ensimmäisen kerran olevansa MUSTASUKKAINEN, mitä ei helpolla myönnä...

meillä mieheni kanssa on ollut aika vaikeaa pitkän aikaa, mutta ei se siitä pelkästään johdu.
ja vaikka eroaisin miehestäni niin en usko että alkaisin seurustleen tän toisen miehen kanssa.

oli kiva purkaa mieltä jos vaikka jollakin muulla olisi ollut samanlaisia kokemuksia ja miten on loppupeleissä käynyt.

Jos et ole kertonut miehellesi suutelemisesta, niin se on pettämistä. Kunhan puolustelet tekojasi \|O Mitä jos miehesi suutelisi muita naisia? Minun mieheni ei saa sellaista tehdä, eikä teekään.

oon oikeasti miettinyt eroa ja sellainen varmaan tulee jossain vaiheessa, kuitenkaan tähän tapaukseen liittymättä.

Toinen asia on että
mieheni on pettänyt minua ja siksi tätä kriisiä erosta ja muusta käydäänkin, toi tapahtunut kauan aikaa sitten, mutta ei aika ainakaan minulla paranna haavoja.

Jos joku luulee että tää toinen mies ois jotenkin vaikuttamassa mun ero päätökseen niin ei ole ja niinkun aikasemminkin sanoin niin meistä tuskin tulee mitään paria koskaa ja tuskin sitä sänkyyn menoakaan.

Miehesi siis ei ole sinulle tärkeä. No, sitä et kertonut ekassa viestissäsi. Vaikeahan täällä on mitään kommentoida, jos ei oleellisia asioita kerrota. Etkä nytkään kyllä tehnyt kommentointia yhtään sen helpommaksi. Nyt pitäisi kai sanoa, että jatka vaan leikkiä, eroattehan te joka tapauksessa. Mutta jätän sanomatta.

Olisko tämä tilanne helpompi jos tuo kyseinen mies ei olisikaan miehen kaveri vaan joku ihan ulkopuolinen mies?????

Enkä mä mitään joka viikkoista leikkia leiki, näitä juttuja saattaa tapahtua kerran pari vuodessa, ja niin harvoin minä kyn missään tuuleetumassa kotoa. Oon aikalailla naimisissa näissä kotihommissa ja omaa aikaa ei jää juuri nimeksikään, ainoastaan iltaisin kun kaikki (mieskin) on nukkumassa. harrastuksille ei jää aikaa ja tämä tilanne on sama olinpa töissä tai kotiäitinä, kummastakin kokemusta.

Mutta turhapa minun on enää spekuloida tätä tilannetta kerran kommentit ovat tuollaisia.
Ei sillä ymmärrän kyllä itsekin että tekoni on väärin ja niin ei saisi tehdä, mutta jotenkin tuntuu että halusin saada tehdä jotain muutakin kuin hoitaa kotia, mutta tämäkin nyt kuulostaa huonolta, että haluisin vain seksiä toisilta miehiltä, Sekään ei niin kyllä ole.

ehkä kuitenkin se meidän juttu toisen miehen kanssa jää vihdoinkin tähän ja ollaan "vaan kavereita ja perhetuttuja" eikä kumpikaan ei nää spekuloi että mitä jos... mitä olisi tapahtunut jos...
tuohon kyllä pysytytään normaalioloissa, se on todistettu ja kumpikaan ei voi kertoa mitään.

mut kiitos kommenteista ja tän ketjun voi jättää unholaan :wave:

Tää palsta on kuule ihan väärä paikka pyytää myötätuntoa näille ns. pettämisjutuille. Se selviää jos lukee vähän enemmän näitä keskusteluja.

Mutta kun mulla on etäisesti samankaltainen elämäntilanne niin peesaan, että ei todella ole helppoa kun se houkutteleva mies on lähipiirissä eikä häntä pysty noin vain olemaan tapaamattakaan.

Se, että toinen alkaa houkuttaa, on tietysti seurausta siitä, että oman miehen kanssa asiat eivät ole kunnossa. Ja ah, miten houkuttavaa onkaan leikkiä ajatuksella ja pussaillakin. Sitä houkutusta on NIIN vaikea vastustaa, kun elämässä ei ole mitään muuta sydäntä sykähdyttävää.

Mutta on se ihan totta, että vaarallista leikkiä se on, varsinkin jos siinä ei ole vakavissaan. Itseään polttaa ja kuluttaa ja aiheuttaa vaaran toisenkin liiton kariutumiseen. Ja niin kauan kuin tunteet palavat, ei pysty kunnolla satsaamaan oman liittonsa petraamiseen.

Suosittelen selvittämään oman liiton ensin ja lähtemään siitä, jos se ei tunnu hyvältä. Ja koska kuulostat kohtuullisen nuorelta ihmiseltä (mistäköhän niin päättelen?) niin on sulla vielä mahdollisuus löytää itsellesi vapaa mies, jonka kanssa homma luistaa. Niin että tartu elämääsi ja tee sille jotain oikeasti. Tunteilla leikkiminen voi tuottaa vain paljon tuskaa muttei mitään todellista muutosta elämänlaatuusi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:58 mää vaan kirjoitti:
oon oikeasti miettinyt eroa ja sellainen varmaan tulee jossain vaiheessa, kuitenkaan tähän tapaukseen liittymättä.

Toinen asia on että
mieheni on pettänyt minua ja siksi tätä kriisiä erosta ja muusta käydäänkin, toi tapahtunut kauan aikaa sitten, mutta ei aika ainakaan minulla paranna haavoja.

Jos joku luulee että tää toinen mies ois jotenkin vaikuttamassa mun ero päätökseen niin ei ole ja niinkun aikasemminkin sanoin niin meistä tuskin tulee mitään paria koskaa ja tuskin sitä sänkyyn menoakaan.

Vaikuttaisi, että olet alitajuisesti kostamassa miehellesi tai yrittämässä pääsemään tasoihin. Joskus tuo tasoihin pääsy auttaa lakaisemaan pöydän ja aloittamaan alusta, joskus taas räjäyttää koko suhteen kappaleiksi. Tämän tekstin valossa ymmärrettävää, mutta neuvoisin lopettamaan suhteen. Suosittaisin viimeistä iltaa ellei olisi miehen kaveri kysymyksessä.

voi olla että alitajuisesti!!! yritän kostaa jotenkin miehelleni vaikka niin en haluaisi tehdä. Voisi olla niin kuin viimeisessä kommentissa oli, että viimeinen ilta tän toisen miehen kanssa vois olla hyvä ja juttu vois jäädäkin siihen, mutta ehkä meistä ei kumpikaan pysty jostain syystä siihen. En välttämättä minäkään vaikka ehkä haluaisin. Olen ehdottomasti pettämisen vastustaja ja varmaan siksi ihmettelen et miksi vielä olen mieheni kanssa vaikka hän on pettänyt minua. ehkä jotain tunteita on tai sitten en uskalla päästää irti.

Toisaalta tämä viimeinen tapaus jotenkin herätti mieheni ( näki siis että tanssin hänen kaverinsa kanssa), koska ensimmäisen kerran myönsi oikeasti olevansa MSUTASUKKAINEN. On aikaisemmin vaan sanonut että mene baariin jne , mutta ei ole sen kummemmin häntä haitannut että menen. Nyt puhuukin itse asiasta että oletko tehnyt ko. miehen kanssa jotain ja mitä teitte ja missä olitte kun en nähnyt teitä. Ehkä on pitänyt minua liian itsestään selvänä ja olettanut että en "kelpaa" muille ja siksi saa kohdella minua kuin roska läjää.
Tein kyllä nyt itse päätöksen että alan "tekeen" itselleni jotain ja ostan uusia vaatteita ja yritän kuoriutua tästä kotiäidin roolista kivaksi ja mukavannäköiseksi nuoreksi äidiksi ( niinkuin joku aikaisemmassa kommentissa epäili että olisin aika nuori äiti, niinkuin olenki, lapsia on kyllä enemmän kuin 1... B) )
Ehkä tämä päätös jo muuttaa meidän suhdetta ja jos ei niin sitten pitää lapset ja lainat miettiä uudestaan.

Ihan hyvä, jos miehes saa vähän kärvistellä mustasukkaisuudessaan ja huomaa, että sullekin olis ottaja!! Ja kannattaa aina huolehtia omasta ulkonäköstä ja mielenvirkeydestä, kun ei se äitiys ole ainoa asia maailmassa, vaikka toki tärkeä asia onkin.

Älä kuitenkaan mene tekemään mitään tyhmää ja seuraile, jos ukkosi todella susta välittääkin ja haluaa olla sun kanssa siten, että tulet kunnolla ja rakastavasti kohdelluksi. Jokainen nainen sen ansaitsee!

Ja älä ole ukolles helppo!! Pane äijä miettimään asioita ja niiden tärkeysjärjestystä. Tälläydy kivan näköiseksi ja näytä äijälle, että sullakin on elämää.

taitaa olla nyt niin että tää muun uus muutos tosiaan näyttää kesän aikana et miten mies musta välittää ja tuleeko arvostusta muutenkun peitona alla ja keittiössä.

menen kesäksi takaisin töihin ja siellä ei voi olla normi koti vaatteissa vaan pitää "näyttääkin " joltain ja siellä, ikävä kyllä, B) on miehiä, nuoriakin...

en tarkota tolla kommentilla et syöksyihin heti hyvännäkösen miehen pöksyihin, mut antaa varmaan ajattelemisen aihetta niin minulle kuin miehellenikin

Heipähei !
Minulla on myös ollut tämmönen "puoleensavetävä" suhde mieheeni kaveriin jo vuosien ajan.Asiasta ei ollaa juteltu , asialle ei olla tehty yhtään mitään se tunne on vaan olemassa sen huomaa kun tapaamme semmonen tietty katseiden kohtaamista kutkuttava oloa nje .Meillä molemilla on perheitä ja se jo sinänsä on meille este...Tsemppiä sinulle ap anna ajan kulua..kyllä asiat vähitellen selviää... :hug:

No tuota. Minusta kuulostaa siltä, että sinulla on syystä tai toisesta vaihe, että haluat testata omaa "markkina-arvoasi". Eli olet nuori ja varmaan aika hyvännäköinen ja vähän säpinää vailla kun oma parisuhde ei tunnu miltään. Jotain parempaa voisi olla saatavilla milloin vain, jotain suurempaa onnea ja hienompaa elämää.. ruohohan on aina vihreämpää aidan takana :/ Enkä sano tätä pahalla, normaaliahan tuo on.
Minulla itselläni oli tällainen vaihe tuossa ennen kuin täytin 30 ja jälkikäteen ajatellen se taisi olla eräänlainen ikäkriisi. Tuli kiire elää ja kokea kun vanhuus kolkutteli ovella :\| Tuli tehtyä tyhmyyksiä ja niistä olen maksanut. Nyt kuitenkin on onnellinen perhe-elämä ja tällä iällä olen vihdoin tajunnut, että se on minulle kaikista tärkeintä, vaikka sitten välillä tekisi sitä säpinääkin mieli. Aika aikaansa kutakin, minun kohdallani ainakin.
No tämä oli tällainen omiin kokemuksiini pohjaava kommentti. En sano, että juuri ikäkriisistä olisi merkki sinun kohdalla, mutta kannattaa kuitenkin hyvin tarkkaan laittaa vaakakuppiin asiat ja miettiä mikä OIKEASTI on elämässä tärkeää. Sinun elämässäsi. Ja lastesi elämässä.

Juu ei noihin asioihin tule pistettä kun tekemällä jotain sen eteen! Mulla alkoi pari vuotta sitten himot heräämään vastaavalla tavalla kuten alkup kirjoittaja esittää... Harmi kyllä minäkin sain myös vastakaikua asiaan! :p

Pitihän sitä sitten kokeilla muutaman kerran että olisko se ruoho vihreämpää siellä aidan toisella puolella ja sanottakoon että EI OLLU. Huuma oli ehkä kuumaa mutta varsinainen toiminta petipuolella oli aivan surkeeta! :/

Oman miehen arvostus kyllä kasvoi sen myötä ja huomasin, että kotona kannattaa panostaa petihommiin enemmän niin siitä saakin sitten enemmän.

Mutta! Tuotakaan en tietäisi/uskoisi jos en itse oli kokeillut. Kai se kuuman huuman kaipuu tulee jossain välissä jos pitkässä parisuhteessa eletään.

Kaikki se himo ja into ennen sinne sänkyynmenoa oli mahtavaa vieraan kanssa mutta pidemmälle ei olisi kannattanut mennä. Melkein vielä kärähdin... Että sillai.

ehkä nämä minunkin omat tunteet vois loppua jos kokeilisin oikeesti et onko se ruoho vihreempää aidan toisella puolella. Mut taitaa jäädä kokeilematta.
Pitää vaan yrittää jaksaa ja uskoa et josko meistä vielä tulis jotain, tai sitten ei, en tiedä.

Pitää tää kesä katsoa ja miettiä ja eihän sitä tiedä mitä milloinkin tapahtuu