V
voi jee
Vieras
Miehen lapsuudenaikainen tuttava joka on nyt muuttanut kans tänne samaan kaupunkiin missä asutaan, tunkee joka ikinen päivä kylään! Siis ihan ilman mitään ennakkovaroitusta, soittaa vaan ovikelloa ja sanoo moro ja heittää kengät eteiseen ja istuu soffalle. Sit se saattaa turista siinä parikin tuntia, pakko on kahvit aina keittää ja joskus jos osuu ruoka-aikaan niin tarjota ruoatkin. Se ei ilmeisestikään tunne täältä vielä kauheesti väkeä ja on sellainen seurallinen perus-juntti jonka pitää päästä istumaan ja turaamaan jotain äijäjuttuja koko illaksi. Ei puhettakaan, että meillä olisi aikaa olla miehen kanssa kaksisteen tai olla perheen kesken. Mies ei saa sanottua sille mitään suoraan, mä olen muutaman kerran sanonut että me ruvetaan nyt siivoomaan / järjestään valokuvia, haluatko olla avuksi, jolloin se lähtee. Tai olen keksinyt jonkun muun yhtä pöljän tekosyyn. Millä tavoin siitä retaleesta pääsisi eroon siististi, en halua olla töykeä tai tympeä tai esim. katkaista välejä tyystin häneen.