miehen kanssa oli eilen pitkä keskustelu biseksuaalisuudestani.. (apua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bi-nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bi-nainen

Vieras
tämä asia on ollut hankala jo pitkään meidän suhteessa. välillä niin kovasti kaipaan naisen kosketusta ja läheisyyttä että olen tulla hulluksi. nämä tuntemukset tulevat aaltoina tiettyjen aikajaksojen välissä, noin 2-12kk välein. nyt on taas se aika. tämä raastaa joka ikinen kerta meidän parisuhdetta rankasti ja kun eilen puhuimme miehen kanssa hän oli sitä mieltä että ainoa hyvä ratkaisu tähän tilanteeseen olisi jos välillä tapaisin jonkun naisen ja saisin häneltä sen mitä haluan. ehtona on se että sen pitää olla aina eri nainen ja näihin naisiin ei saa jälkeen päin olla yhteydessä.. toisaalta haluaisin toteuttaa tämän, koska minunkin olisi helpompi elää itseni kanssa kun tämä asia ei piinaisi aina, mutta toisaalta voin kuvitella jo sen tilanteen kun tulen kotiin ja mies on vastassa tietäen missä olen ollut ja mitä tehnyt.. mitä sinä tekisit?

tätä olemme kokeilleet. mies sanoi ettei saa siitä mitään ja ei halua olla mukana. yritin eilen suostutella moiseen, koska itselläni ainakin aiemmilla kerroilla on ollut hauskaa, mutta mies tunnusti eilen ettei ole pitänyt niistä kerroista. ei halua edes lähteä katsomaan. :(

mulla oli samanlainen unelma / fantasia joskus .. sitten sitä kokeilin ja se siitä . Ei ollutkaan niin hienoa kuin fantasiassa. Ei ole sitä unelmaa enään. Tulipa kokeiltua .

unohdin sanoa ettei tämä minnulla ole mikään kokeilunhalu. joskus ennen miestä seurustelin puoli vuotta naisen kanssa, muutenkin noita kokemuksia siltä puolelta on tullut hyvin. tiedän kyllä mitä se on ja siksi ehkä juuri sitä kaipaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja noyök:
auttaisko terapia?(kun ei kerta ryhmäseksikään auta!!onpa kumma!)

tuosta ryhmäseksistä sen verran että sitä on kokeiltu ja mielestäni se oli hyvä ratkaisu, mutta mies ei pitänyt siitä.

terapiassa käyn kyllä, mutta eri syistä.

Mä en nyt oikein ymmärrä tuota yhtälöä jonka mukaan bi-seksuaalisuus tarkotaisi ainoastaan seksuaalisia haluja.
Muutenkin jos ajattelen että joku käy vierasta paneskelemassa, luvalla tai ei, ja vaihtaa sitä kumppania joka kerta. Onhan se aika riskaabelia näiin tautisina aikoina. Naisen + naisen välisessä seksissä kun tuskin ne elmukelmut on kovassa käytössä :whistle:
Ja jos kerta olet bi, niin silloinhan sulla on riskinä ihastua/rakastua siihen satunnaiseen partneriisi? Päästäiskö miehesi sut kuksimaan muiden miesten kanssa? Ja jos ei niin miksi sitten sallii naisten kanssa paneskelun? Molemmissa tilanteissahan on yhtä suuri riski sekoittaa kuitenkin tunteet peliin.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Mä en nyt oikein ymmärrä tuota yhtälöä jonka mukaan bi-seksuaalisuus tarkotaisi ainoastaan seksuaalisia haluja.
Muutenkin jos ajattelen että joku käy vierasta paneskelemassa, luvalla tai ei, ja vaihtaa sitä kumppania joka kerta. Onhan se aika riskaabelia näiin tautisina aikoina. Naisen + naisen välisessä seksissä kun tuskin ne elmukelmut on kovassa käytössä :whistle:
Ja jos kerta olet bi, niin silloinhan sulla on riskinä ihastua/rakastua siihen satunnaiseen partneriisi? Päästäiskö miehesi sut kuksimaan muiden miesten kanssa? Ja jos ei niin miksi sitten sallii naisten kanssa paneskelun? Molemmissa tilanteissahan on yhtä suuri riski sekoittaa kuitenkin tunteet peliin.

tiedostamme molemmat kyllä tuon riskin. ja siksi naisen pitäisi olla joka kerta eri, niin ettei mitään pääse syntymään. ja noista taudeista. naisen välisessä seksissä tautien tarttuminen on HYVIN epätodennäköistä... (lukee setan sivuilla)..

Mä en tajua mitä sä muka saat siitä seksistä vaihtuvan partnerin kanssa. jos mun mies haluais moista niin kyllä se vaan niin paljon loukkais, että se ois loppu silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

naisen välisessä seksissä tautien tarttuminen on HYVIN epätodennäköistä... (lukee setan sivuilla)..

Mutta ei kuitenkaan mahdotonta. Suuseksissä kuitenkin on riskinsä saada tiettyjä tauteja kurkkuunsa.
Joten itse en kyllä lähtis sille linjalle, että vaihtaisin partneria kun sukkaa.

tätä olemme kokeilleet. mies sanoi ettei saa siitä mitään ja ei halua olla mukana. yritin eilen suostutella moiseen, koska itselläni ainakin aiemmilla kerroilla on ollut hauskaa, mutta mies tunnusti eilen ettei ole pitänyt niistä kerroista. ei halua edes lähteä katsomaan. :(

onko miehesi sanonut miks ei pidä/ saa siitä mitään irti? oletko sinä valinnut kolmannen pyörän? entäs jos valitsisitte yhdessä, auttaisko se?

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mä en tajua mitä sä muka saat siitä seksistä vaihtuvan partnerin kanssa. jos mun mies haluais moista niin kyllä se vaan niin paljon loukkais, että se ois loppu silloin.

tämä kokoaikainen vaihto ei ollut minun ideani, vaan mieheni sitä vaati.. jos mä saisin valita, niin aina sama ja mielellään vielä muutenkin tuttu.. mutta tässä astuu taas mutkikkaammat kuviot kehiin, koska todellakin bi-seksuaali voi rakastua myös oman sukupuolensa edustajaan (been there, done that..).. ja se riski on suljettava pois... eikä kyse ole joka viikosta tai joka kuukaudesta.. aina joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:

onko miehesi sanonut miks ei pidä/ saa siitä mitään irti? oletko sinä valinnut kolmannen pyörän? entäs jos valitsisitte yhdessä, auttaisko se?

ollaan valittu yhdessä. meillä on ollut kolmansia pyöriä ja sit on ollut toisia pareja. kumpikaan häntä ei ole miellyttänyt. sanoo että häntä pistää nähdä minut naisen kanssa... ei kuulemma kestä sitä. myöskin että tuntee että kaksin on hyvä.

eiköhän sun olisi aika kasvaa jo aikuiseksi ja päättää mitä haluat. et mitenkään voi saada kaikkea loukkaamatta muita.

olisitko valmis antamaan luvan miehellesi sekstailla muiden naisten kanssa aina silloin kuin huvittaa, ihan vain siksi, että sitä niiin kovasti haluaa????

Mun mielestä sä et ole uskollinen miehellesi. Miehesi kärsii tuosta tilanteesta. Tuo ei ole reilua. Olet keksinyt oikein kunnon meriselityksen, joka muka oikeuttaa tuollaisen ja ilmeisesti miehesi sinua vielä uskoo.

Tuo ei ole oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:

ollaan valittu yhdessä. meillä on ollut kolmansia pyöriä ja sit on ollut toisia pareja. kumpikaan häntä ei ole miellyttänyt. sanoo että häntä pistää nähdä minut naisen kanssa... ei kuulemma kestä sitä. myöskin että tuntee että kaksin on hyvä.

ompa teillä hankala tilanne! meillä mies ottas riemusta kiljuen jonkun muun naisen kolmanneksi pyöräksi eikä sitä haittais vaikka naisen kanssa olisinkin... tosin minä en ole "sillä asteella" bi että voisin naiseen rakastua vaikka samaan sänkyyn naisen huolisinkin. miehellesi tuo varmaan on sama asia kuin olisit miehen kanssa koska sinä voit ottaa sen niin vakavasti että tulis tunteet mukaan...

toivottavasti löydätte jonkun ratkaisun! :hug:

Hmmm..en osaa neuvoa, koska itse olen myös bi, ja mieheni hyväksyy sen täysin. Mulla saa olla naisia, miehen mielestä se ei ole pettämistä. pettäminen tapahtuu silloin, jos MÄ paneskelen muiden miesten kanssa.. mikä minustakin on niin.

mies oli kotona kerran illan lasten kanssa, kun olin yhdellä typyllä, kun tulin kotiin, mies tuli halaamaan ja kysyi "oliko kulta kivaa" :) Sääli, ettei sun miehesi osaa olla noin avarakatseinen...

Mun mielestä sä et ole uskollinen miehellesi. Miehesi kärsii tuosta tilanteesta. Tuo ei ole reilua. Olet keksinyt oikein kunnon meriselityksen, joka muka oikeuttaa tuollaisen ja ilmeisesti miehesi sinua vielä uskoo.

Tuo ei ole oikein.

minä en tätä järjestelyä ehdottanut. ehdottelin miehelleni josko kokeiltais taas ottaa joku/jotku kaveriksi, kun edellisestä kerrasta on niin pitkä aika, mutta hän ei tätä halunnut. muutaman tunnin päästä tuli keskustelemaan siitä, miten hän on kyllä jo viikkojen ajan huomannut että tämä aika on taas tulossa (siis mistä aloituksessa puhuin). ehdotti sitten tuota järjestelyä. ymmärrän kyllä niidenkin näkökulman, jotka tykkää omassa sängyssä peittojen alla pimeässä touhuta, meillä seksi on aina ollut hyvin avointa ja kokeiluhaluista. no blaah.. en osaa paremmin selittää...

ja tämä ongelma on ollut ihan meidän suhteen alusta asti. ennen kuin tapasin mieheni, kerroin hänelle biseksuaalisuudestani ja siitä mitä se minun elämässäni on tarkoittanut. en tee tätä tahalleen ja itseänikin välillä ärsyttää nämä tuntemukset. en vain mahda niille mitään.

Tuo ei ole oikein.

SINUN MIELESTÄ EI OLE OIKEIN......!!!!!!!!

Tuo ei ole oikein.

minä en tätä järjestelyä ehdottanut. ehdottelin miehelleni josko kokeiltais taas ottaa joku/jotku kaveriksi, kun edellisestä kerrasta on niin pitkä aika, mutta hän ei tätä halunnut. muutaman tunnin päästä tuli keskustelemaan siitä, miten hän on kyllä jo viikkojen ajan huomannut että tämä aika on taas tulossa (siis mistä aloituksessa puhuin). ehdotti sitten tuota järjestelyä. ymmärrän kyllä niidenkin näkökulman, jotka tykkää omassa sängyssä peittojen alla pimeässä touhuta, meillä seksi on aina ollut hyvin avointa ja kokeiluhaluista. no blaah.. en osaa paremmin selittää...

ja tämä ongelma on ollut ihan meidän suhteen alusta asti. ennen kuin tapasin mieheni, kerroin hänelle biseksuaalisuudestani ja siitä mitä se minun elämässäni on tarkoittanut. en tee tätä tahalleen ja itseänikin välillä ärsyttää nämä tuntemukset. en vain mahda niille mitään.

Mutta kun SINUN PUOLISOSI EI HALUA KOLMATTA PYÖRÄÄ, EIKÄ ETTÄ SINULLA ON MUITA. Tajua jo.
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
eiköhän sun olisi aika kasvaa jo aikuiseksi ja päättää mitä haluat. et mitenkään voi saada kaikkea loukkaamatta muita.

olisitko valmis antamaan luvan miehellesi sekstailla muiden naisten kanssa aina silloin kuin huvittaa, ihan vain siksi, että sitä niiin kovasti haluaa????

voi kun se olisikin nii helppoa!!! arvaa olenko yrittänyt. biseksuaalisuus on pahempi, kuin se että oikeasti olisi jompaa kumpaa ääripäätä. sanoisin että se on enemmänkin kirous.

ja tuosta toisesta. miehelläni on tiettyjä fantasioita joita minä en voi/halua toteuttaa, jos hän vaan haluaisi niin saisi toteuttaa ne jonkun muun kanssa. tosin samoilla säännöillä. ei mitään vakipanoja.. se että jos vain haluaisi paneskella jotain toista naista ihan huvin vuoksi, niin siihen en suostuisi, mutta eihän mieheni toiseksi naiseksi voi muuttua? ja juuri tuossa tapauksessa että minä en voi kaikkea mieheni haluamaa toteuttaa, niin hän voisi toteuttaa jonkun muun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja bisse:
Hmmm..en osaa neuvoa, koska itse olen myös bi, ja mieheni hyväksyy sen täysin. Mulla saa olla naisia, miehen mielestä se ei ole pettämistä. pettäminen tapahtuu silloin, jos MÄ paneskelen muiden miesten kanssa.. mikä minustakin on niin.

mies oli kotona kerran illan lasten kanssa, kun olin yhdellä typyllä, kun tulin kotiin, mies tuli halaamaan ja kysyi "oliko kulta kivaa" :) Sääli, ettei sun miehesi osaa olla noin avarakatseinen...

on hän avarakatseinen ja ymmärrän täysin ettei se meillä menisi noin, juuri sen takia että seuraamukset voisivat olla hiukkasen vakavammat.. mutta ihana suhtautuminen sinun miehelläsi :). omaltani en voi odottaa samaa ja hyvästä syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja päivi:

voi kun se olisikin nii helppoa!!! arvaa olenko yrittänyt. biseksuaalisuus on pahempi, kuin se että oikeasti olisi jompaa kumpaa ääripäätä. sanoisin että se on enemmänkin kirous.

.

Mikä siinä on niin vaikeaa? Mksi se on kirous?
Mun logiikan mukaan bissen elämä ei ole sen kummempaa kun heteronkaan. Yhtä hyvin hetero vois ajatella että tarvitsee oman partnerinsa lisäksi toisen, jolla on vaikka isompi vehje tms.

Yhteistyössä