Heippa taas
Tuli tossa mieleen ap tuosta viimeisimmästä kirjoituksestasi, että kai sulla nyt jotain ystäviä/kavereita on itselläsikin????Kun kirjoitit vanhemmista ja anoppilasta.
Enkä todellakaan tarkoittanut silloin kun kirjoitin,että häippäse sieltä, että sinä ottaisit tavaksesi häipyä viikonloppuisin,jotta se mies saa ryypätä rauhassa, EI! Vaan sinä lähdet kerran, ja palaat,kun sille menee jakeluun, että se ei voi toimia niin.
Mulla on itselläni tavallaan samankaltaisia ongelmia, paitsi, että meille ei ole ketään jatkoille tuotu, eikä tuoda. Mutta en ole kaikkia öitäni saanut nukkua vaikka pitäisi saada.
No joo. Toinen vaihtoehto on, että annat sille sitä mitä se tilaa ja alat itse hillua, minä harkitsin tätä vakavasti,mutta tulin siihen tulokseen, että olen liian vanha leikkimään....eli vähemmällä vaivalla pääsen kun heivaan sen pihalle. Mutta jos jaksat niin kyllähän mies siihen viimeistään herää, kun nainen alkaa käyttäytyä samoin kuin hän. Naisillehan ei tunnetusti ole sallittua puoletkaan miehen tekemistä tempuista, eli jos nainen käyttäytyy kuin mies, niin se on suuri järkytys.
Ala ryyppäämään niiden kavereides(joita sulla toiv.on?) kanssa, tai hommaa ryyppykavereita, se on tosi helppoa. Mene jatkoille uusien ryyppykavereidesi luo, älä kotiin. Jos mahdollista, niin ryyppää viikollakin, kun miehelläs on töihin meno(?) Sillon viet tietty ne kaverit teille! Kyllä se jossain vaiheessa alkaa ihmetellä ja EHKÄ tajuaa millasta se on.
(varaudu siihen, että juopottelu on vaativa laji, se on kallista ja väsyttävää sekä henkisesti että fyysisesti. Rankkaa on ja rajoittaa suuresti muuta harrastustoimintaa)