Miehen iskeminen takaisin ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt siskot auttakaa ja antakaa hyviä vinkkejä!
Haluan mun mieskaverin ehdottomasti takaisin! Oli kuumaa ja ihanaa mutta sitten meni sukset pahasti ristiin ja loukkasimme toisiamme (sanallisesti) puolin ja toisin.
Miten saan hänet takaisin? :) Olen oppinut virheistäni. Perään en halua enää soitella mutta jotain... Mitä...

Nyt siskot auttakaa ja antakaa hyviä vinkkejä!
Haluan mun mieskaverin ehdottomasti takaisin! Oli kuumaa ja ihanaa mutta sitten meni sukset pahasti ristiin ja loukkasimme toisiamme (sanallisesti) puolin ja toisin.
Miten saan hänet takaisin? :) Olen oppinut virheistäni. Perään en halua enää soitella mutta jotain... Mitä...
No teillä ei ollu viellä parisuhde? ehkä anteeksi pyyntö mieheillä saattaa tulla jos loukkaantuu ja vaikka tykkäiskin siit toisesta se marttyyrivaihde silmään ja siitä tunteesta on vaikee luopua ehkä sekin haluaa sua takasin mut oottaa et teet alotteen tai se on hälle vaikeaa mä ehkä kuitenkin soittaisin. Mut jos mä kokisin et oon loukannu tai pettäny lupauksen niin se on häpeä itelle jota jälkipäin sitten soimaan helkatin pitkään ja on vaikee antaa ittelle anteeksi ja soittaa sit kun aikaa kuluu niin se vaikenee se uudelleen yhteyden ottaminen. mielenrauhan takii kannatan et soita sille

Yhteistyössä