Miehen huomioiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Netta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Netta

Vieras
Miten huomioitte miestänne, muuten kuin halaamalla ja hyväilemällä?

Mitä lahjoja ostatte miehellenne?
Siis ihan arkipäivän lahjoja, niin kuin miehet naisille kukkia. Kuinka ihanaa onkaan saada tavallisena arkipäivänä kimpun ihania kukkia.

Minä ostan silloin tällöin jonkun t-paidan tai lähetän hänelle postikortin, juu-u ihan omasta kaupungista. Hän nauraa näille minun pikku jutuilleni, mutta kuulemma rakastaa minua juuri sen takia kun tällainen :o) On ihanaa nähdä kun hän ilostuu.

Juuri sellaista ilostumista minäkin tässä haen. On vaan niin vaikeaa, kun hän ostaa vaatteetkin merkkiliikkeestä, joissa paidat maksavat melkein satasen, niin en viitsi mitään ylläreitä ostaa.
Sitten kun luulen, että tuollaisesta kirjasta tms. hän varmaan tykkää, niin eipäs tykkääkään.
tämä on vaikeaa, siksi ajattelin kysellä muilta neuvoja.

Päivittäisen halimisen ja pusuttelun lisäksi laitan hänelle myös ruoan valmiiksi kun hän tulee töistä. Ja joka aamu eväslaatikon mukaan töihin. Kysyn myös, haluaisiko hän kenties katsella jotakin toista kanavaa, jos ei tule mitään itselle ihan mahdottoman tärkeää ohjelmaa. Laitan tavaroita valmiiksi esille, jos tiedän hänen alkavan korjauspuuhiin tai lähtevän johonkin reissuun. Leivon yllätyspiirakoita. Kotimatkalla poimin kauniin kukkasen miehelle, jos tiedän hänen odottavan kotona. Kyselen myös usein, haluaisiko hän jonkin asian tehtävän toisella tavalla, kuin mihin itse olen lapsuudenkodissani tottunut. Siitä on virinnyt monituisia keskusteluja perheiden erilaisista tavoista ja sitten on mietitty, että mikä meille molemmille olisi se paras meidän uuteen yhteiseen kotiin =)

Mä ostan välillä kukkia miehellekin; mikäs siinä muka on ettei miehetkin kukista tykkäis? Olen myös ostanut uutta tuoksua, kivoja alusvaatteita, paidan tai sukat. Koruja voi antaa jos mies tykkää niitä käyttää. Levyn, kirjan, jotain hyvää herkkua tai viinipullon, tai tekee yllätysevästä valmiiksi töihin tai kotiin jääkaappiin. Jotain hassuja sydämenmuotoisia voileipiä vaikka, jos oikein romattisella tuulella on. Me myös kirjoitellaan toisillemme, pikku runonpätkä tai laulunsanoja lapulle ja se toisen taskuun tai laukkuun löydettäväksi.

Niin, toi mun äskeinen kommentti voi vaikuttaa karkealta mutta miehet haluaisi kyllä niiden kukkien ja runojen lisäksi kuulla myös jotain tuollaista. Sen verran tuli luettua sitä äskeisen kansainvälisen seksitutkimuksen tulosten kertomaa.

Toki otetaan huomioon myös makuukammarin puolella, mutta ei pidä unohtaa että romantikkomiehiäkin löytyy :-). Että ei ne kukat ole aina mitään naisten juttuja pelkästään.

Muistan joka päivä sanoa että rakastan, soitellaan tai tekstaillaan vaikkei olis asiaakaan. Hyvin usein kysyn mitä ruokaa hän haluaa minun laittavan. Saatan ostaa jotain pientä esim. alusvaatteita ja jos oikein haluan hemmotella ostan uuden uistimen tai talvella pilkin koska olemme himokalastajia :)

Netta, jos haluat ettei kukaan vie nimimerkkiäsi, sinun pitää käyttää sitä PALJON. En minäkään tiennyt, että täällä on joku vakiokävijä nimeltään Netta ja nähtävästi samannimisiä on useita. Ei nimeä voi toiselta varastaa, jos on samanniminen :)

en voi enään kirjoittaakaan sillä nimmarilla. Tykkäsin siitä itse. Harvoin tänne kirjoitan, vaihdan toiseen. joten voit kirjoitella sillä nimmarilla jatkossakin, enkä häiritse. Anteeksi suuttumukseni. Olin ihan :( nyt :)))

Hei kiukkuinen Netta!

Anteeksi. Ei tosiaankaan ollut tarkoitus varastaa sinun nikkiäsi. Kirjoitin tälle palstalle ensimmäistä kertaa, enkä ollut noista muista kirjoituksista huomannut Netta -nimimerkkiä.

Jatka vaan kirjoitteluasi omalla nimimerkillä, en käytä sitä tästedes enää =)

T. alkuperäinen

Kun nyt asiasta kolmanteen hypattiin: Kannattaisi kirjoittaa vain palstoille, jossa voi rekisteroida nimimerkkinsa, jos noin pahasti ottaa kupoliin. Toisekseen: Jos haluat, ettei kukaan kayta nimimerkkiasi, valitse joku niin typera, ettei kellekaan iske kiusaus tai kay edes satunnaisella vierailijalla vahinkoa.

...sulla kaikki kotona, kun pitää höyrytä muka sinun oman nikkisi varastamisesta?

Jokainen saa kirjoittaa millä nikillä haluaa, vaikka se olisi sinun ristimänimesi lempinimeäsi myöten. Muussa tapauksessa netissä ei saisi koskaan käyttää nimiä tunnisteena.

Mikä ihme sinusta muka tekee niin erikoisen, ettei juuri sinun ""Nettaasi"" saisi kukaan käyttää? Jotain itsekeskeisyysongelmia kenties..?

Yhteistyössä