Miehen halut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen seurustellut jo vuoden 40v miehen kanssa joka on jotenkin outo. Hän ei juurikaan halaile tai pussaile ja seksuaaliset halutkin ovat ihmeen pienet. Itse olen hyvinkin tunnerikas nainen ja rakastan miestä paljon, näytän sen jokapäivä.mieskin on todella huomaavainen ja elämämme menee hyvin yksiin kaikilta muilta osin.
Nyt haluaisinkin tietää että mikä miestä voi vaivata? Onko normaalia ettei mies halua seksiä läheskään jokakerta kun sitä olisi tarjolla?
Tiedän että hänen lapsuuden kodissaan ei ole puhuttu eikä pussattu. Olen kysynyt asiasta ja usein vetoaa väsymykseen(työt ja lapset) tykkää kuulema minusta ja haluaa olla kanssani. Välillä ei vain tunnu siltä kun ei innostu halailusta tai hellyydestä, saati seksistä.

-Sari-

Onhan hän jo aika vanha että ehkä hän ei vain jaksa. Itse en ole parisuhteessa koskaan laittanut naisen aloitteelle vastaan ellen ole ollut oikeasti todella väsynyt.

Onhan hän jo aika vanha että ehkä hän ei vain jaksa.
No ei pitäisi vielä tuossa iässä olla tuollaista ongelmaa jos on normaali mies jota on aina seksi kiinnostanut. Oma mies on yli 50v. ja kyllä hän vain jaksaa. Jotenkin huvittavaa kun jotkut luulee, että miehet ei jaksa kun ikää on vähänkin enemmän eikä seiso enää jne.

Joillakin vain on libido alhaisempi eikä sillä ole mitään tekemistä iän kanssa vaan tilanne on ollut sama jo 20-vuotiaana. Ei kaikki ihmiset ole niin seksuaalisia ja sekin on ihan normaalia.

Kiva että edes muutama vastaus tullut...niin miehen ikää olen itsekin miettinyt, koska aikaisemmat mies ystäväni ovat olleet todella viriilejä ja voitu kyllä harrastaa seksiä melkeen missä ja millon vaan. Ainut ero näillä entisillä ja nykyisellä on se että aikasemmat ovat olleet hieman nuorempia ja heillä ei ole ollut lapsia. Voisko tämä että on isä niin tehdä miehestä jotenkin vastuun tunnollisemman ja siveellisemmän? Jos esim lapset on kotona toisessa huoneessa ja otan mieheltä makkarissa nopeasti poskeen niin hän menee jatkamaan yksin suihkuun eikä ota minua mukaan kun pelkää että lapset aavistaa jotain. Tai jos sohvalla rupean hivelemään reittä ja vähän housun päältä niin ottaa käteni pois. Ja käytös ollut siis ihan sama alusta asti. Kyllä me yöllä pimeessä nussitaan sit kunnolla mut tätäkin ehkä kerran viikossa. Muuten hän nukahtaa heti kun päästään sänkyyn.

Mun mies on 60v ja edelleen mun kimpussa, enemmän kuin olis tarvis. Mutta siis, enää mies haluaa noin joka toinen päivä, nuorempana enemmän.

Ikä ei ole se ongelma tässä ap:n tapauksessa. Jokaisella on oma libidonsa. Lisäksi jos mies pelkää lasten kuulevan niin sekin aiheuttaa ongelmia. Olisiko teillä jokin muu paikka harrastaa seksiä? Jokin, jossa lapset eivät pääse kuulemaan/yllättämään?
Työt/väsymys vähentävät tietysti halukkuutta seksiin.

Jos minun vaimoni olisi joku palstaulisija, joka selostaisi seksielämäämme idiootteja ja trolleja kuhisevalla nettifoorumilla, niin eipä kiinnostaisi koskea moiseen pitkällä tikullakaan.

Miks nuo mun ukon himot ei vois vähä vähentyä

Tässä 63 v mies, huomattu on että 5kymppinen nainen on jo liian vanha kun teistä tulee haluttomia ja kylmiä kääkkiä pirun aikaisin

Joku 4-kymppinen olis mulle ihan ok

Oma eukko 56 v eikä onnistu mikään sillä, joten on salarakas -etsintä päällä:sneaky::love:

Kivoja kandidaatteja on jokunen, pitää edetä varovasti

Ja juu, kukaan ei usko mua tuon ikäiseksi, ottavat aina 10-15 pois

terveisin jäntevän sporttinen ikinuori, jolla kyllä jöpöttää ja usein :cool::p

Tässä 63 v mies, huomattu on että 5kymppinen nainen on jo liian vanha kun teistä tulee haluttomia ja kylmiä kääkkiä pirun aikaisin

Joku 4-kymppinen olis mulle ihan ok

Oma eukko 56 v eikä onnistu mikään sillä, joten on salarakas -etsintä päällä:sneaky::love:

Kivoja kandidaatteja on jokunen, pitää edetä varovasti

Ja juu, kukaan ei usko mua tuon ikäiseksi, ottavat aina 10-15 pois

terveisin jäntevän sporttinen ikinuori, jolla kyllä jöpöttää ja usein :cool::p
Taas näitä "haluan oikeuden päätöksen, että olen 49v enkä 69v"-miehiä. :LOL:

Hei,
itse kärsin samasta asiasta. Mies täyttää 60 ja olemme tunteneet toisemme 7 vuotta. Asuneet yhdessä 4 vuotta. Seurusteluaikaan jo ihmettelin harvoja läheisyyden hetkiä ja ajattelin asian muuttuvan kun muutamme yhteen. Mutta ei.. hän ei ole tottunut suukottelemaan noin vain, hipaisemaan toista, ei puhumaan vihjailevasti, ei että teen aloitteen, ei että sanon mitään tai olen liian innokas rakastellessa, silloin tapahtuu lopahdus. Minua tilanne ahdistaa koska kun tykkää toisesta minusta on ihanaa osoittaa se. Hän taas kokee ahdistavana sen, että tietää että haluaisin rakastella ja siksi menee ihan lukkoon ja mikään ei onnistu. Rakastella ei voi spontaanisti tai muutoin kuin sängyssä peiton alla illalla. Hän tunnustelee ensin esim silättämällä minua tuntuuko hänestä siltä että haluaa ja onnistuu ja mónesti ottaa käden pois kun ei tunnu siltä.
Ensimmäinen avioliitto päättyi sisko-veli tunteeseen ja toinen, että vaimo muutti eri huoneeseen ja eivät olleet ennen eroa pitkään aikaan missään tekemisissä. Tilanne on ajanntunut siihen, että minäkin muutin eri huoneeseen, koska läheisyyteni ja halu kenties useammin kuin 2 kertaa kuukaudessa ja kenties minun toiveesta (siis lukee minun ajatukset ja tietää että toivon rakastelua) saa hänet pakokauhuun. Haluasin läheisyyttä muutenkin kuin unissa ja mielestäni hellyys ja rakastelu on todella tärkeä osa parisuhdetta. Tuntuu, että kuivun pystyyn ja minulla on todella paha olo. Olen koittanut ehdottaa jos pukeutuisin seksikkäästí, katsoisimme filmejä, aloittaisimme sohvalla alkuillasta flirtin, hyväilyt ym. Ei kiinnosta, hänelle sama mitä päällä, sillä ei vaikutusta. Ei ole koskaan kiinnostanut. Iän myötä vielä vähemmän. Pelkään, että sorrun vieraisiin tai kenties helpotusta tuo tilaamani lelut (salaa, koska hän ei niitä hyväksy) Minusta tultuu hullulta minun etsiä ongelmaan korjausta ja apua kun en voi toisen haluttomuudelle mitään.

Hei,
itse kärsin samasta asiasta. Mies täyttää 60 ja olemme tunteneet toisemme 7 vuotta. Asuneet yhdessä 4 vuotta. Seurusteluaikaan jo ihmettelin harvoja läheisyyden hetkiä ja ajattelin asian muuttuvan kun muutamme yhteen. Mutta ei.. hän ei ole tottunut suukottelemaan noin vain, hipaisemaan toista, ei puhumaan vihjailevasti, ei että teen aloitteen, ei että sanon mitään tai olen liian innokas rakastellessa, silloin tapahtuu lopahdus. Minua tilanne ahdistaa koska kun tykkää toisesta minusta on ihanaa osoittaa se. Hän taas kokee ahdistavana sen, että tietää että haluaisin rakastella ja siksi menee ihan lukkoon ja mikään ei onnistu. Rakastella ei voi spontaanisti tai muutoin kuin sängyssä peiton alla illalla. Hän tunnustelee ensin esim silättämällä minua tuntuuko hänestä siltä että haluaa ja onnistuu ja mónesti ottaa käden pois kun ei tunnu siltä.
Ensimmäinen avioliitto päättyi sisko-veli tunteeseen ja toinen, että vaimo muutti eri huoneeseen ja eivät olleet ennen eroa pitkään aikaan missään tekemisissä. Tilanne on ajanntunut siihen, että minäkin muutin eri huoneeseen, koska läheisyyteni ja halu kenties useammin kuin 2 kertaa kuukaudessa ja kenties minun toiveesta (siis lukee minun ajatukset ja tietää että toivon rakastelua) saa hänet pakokauhuun. Haluasin läheisyyttä muutenkin kuin unissa ja mielestäni hellyys ja rakastelu on todella tärkeä osa parisuhdetta. Tuntuu, että kuivun pystyyn ja minulla on todella paha olo. Olen koittanut ehdottaa jos pukeutuisin seksikkäästí, katsoisimme filmejä, aloittaisimme sohvalla alkuillasta flirtin, hyväilyt ym. Ei kiinnosta, hänelle sama mitä päällä, sillä ei vaikutusta. Ei ole koskaan kiinnostanut. Iän myötä vielä vähemmän. Pelkään, että sorrun vieraisiin tai kenties helpotusta tuo tilaamani lelut (salaa, koska hän ei niitä hyväksy) Minusta tultuu hullulta minun etsiä ongelmaan korjausta ja apua kun en voi toisen haluttomuudelle mitään.
Siis hän sanoo tykkäävänsä minusta, mutta tuo läheisyyspuoli on peikko suhteessa, Olen yrittänyt totuttaa antamaan suukon silloin tällöin ja hipaissut ohimennessä jne. En voi olla suhteessa oma itseni, iloinen ja aktiivinen vaan oltava varuillaan koko ajan ettei sano tai tee jotain, että toinen joutuu paniikkiin. Viime perjantai oli malliesimerkki, sanoin,että mitäs otetaan lasit viiniä, käydään suihkussa ja vähän pidetään toisiamme hyvänä, laitoin takan päälle. Kaikki meni sinne saakka hyvin kun menimme makuuhuoneeseen. En arvannut tehdä aloitetta varsinaiseen asiaan, koska silloin ainakaan ei tapahtuisi mitään ja........mies kuorsasikin yhden äkin....

Yhteistyössä