miehen g-piste

• Viestiketjun aloittaja hetero komistus
  • Ensimmäinen viesti
hetero komistus
Moniko nainen on hieronut miehen anaalia ja stimuloinut miehen g-pistettä(eturauhasta)? Miten olette sen tehneet ja kiihottaako se naista ollenkaan? Itse nautin tästä tosi paljon, mutta tuntuu, ettei naiset tajua miehen tästä tykkäävän!! Kertokaa kokemuksianne tässä. t. estoista luopunut

Vitun Urpo
Alkuperäinen kirjoittaja hetero komistus:
Moniko nainen on hieronut miehen anaalia ja stimuloinut miehen g-pistettä(eturauhasta)? Miten olette sen tehneet ja kiihottaako se naista ollenkaan? Itse nautin tästä tosi paljon, mutta tuntuu, ettei naiset tajua miehen tästä tykkäävän!! Kertokaa kokemuksianne tässä. t. estoista luopunut
Jos kerta naiset ymmärrä, niin sitten siis joku äijä on räplännyt sua... Mitäs sitten laitat, että hetero? Umpi homohan sinä olet!

N25
Ihanan avarakatseinen mies..!

Minä oon hullun kiinnostunut tästä, ihan en sormella sinne asti oo vielä uskaltautunut, kielellä joskus, tai käsi vähän "sielläpäin" niin mies on ihan tajukankaalla jo ajatuksesta... ;)
Pitää kiusotella ja herkutella ajatuksella vielä ;)
...Varsinkin kun antaa suuseksiä, hyväilee suulla kiveksiä ja sitten taas kyrpä takas suuhun ja hyväilee kädellä kiveksiä ja sitten sormet hapuilee vähän vaikka mistä...

lahna.
Kyllä me naiset tiedetään, mutta kun me ei aleta ketään miestä miellyttämään, joka ei osaa ensin antaa meille sitä kunnon orgasmia. Mies saa muutenkin, nainen ei.

Good!!
Alkuperäinen kirjoittaja lahna.:
Kyllä me naiset tiedetään, mutta kun me ei aleta ketään miestä miellyttämään, joka ei osaa ensin antaa meille sitä kunnon orgasmia. Mies saa muutenkin, nainen ei.
Hyvä kommentti, yhdyn sinuun!
Nainen

lahna.
Alkuperäinen kirjoittaja Sträppäri:
Ettekä tiedä, eihän teillä edes ole seisokkia !

Ja siin äkanssa yksi tumpelo, joka ei tajua kenell eviesti oli osoitettu. Eikä kyllä varmasti tajua naisistakaan yhtään mitään. Onneksi homppelipojillakin on sormet, nyt niillä näyttäis olevan käyttöä.

Tytönkloppi
Minun mieheni pitää myös tuosta anaali-jutusta ja kyllä minä sitä joskus hieronkin hänen mielikseen. En saa siitä itse mitään nautintoa, mutta jos mieheni siitä nauttii niin tulee mullekin hyvä mieli. Tekee hänkin joitain kivoja juttuja ihan vain mun mielikseni... Joskus mieheni on tosin erehtynyt ja kuvitellut että minäkin olisin anaali-ihmisiä, ja hups, sormi on livahtanut sinne...Nopeasti on kyllä joutunut ottamaan sen sieltä pois. Muistakaa miehet, että naisenne ei vältämättä haluaa p-reikään, vaikka te haluattekin!

Ja muistakaa myös miehet, jos salaa käytätte naisenne hieromasauvaa omiin anaali-leikkeihinne, PESKÄÄ SE jälkeenpäin. Itse onneksi huomasin että minun leluni oli vielä vaseliinista tahmea mieheni pyllyleikkien jälkeen, joten ymmärsin pestä sen ennenkuin työnsin kaikki kakkapöpöt sisälleni.

Tytönkloppi
Alkuperäinen kirjoittaja yks poika:
Osta sille oma sauva nii ei tarvi sun omaa tahrata, jos oot noin bakteereja pelkäävä
Vai bakteereja pelkäävä, no huh huh... Kaikki aikuiset sen tietää että suoraan pyllystä pimpsaan menetelmä voi aiheuttaa jonkin asteen pimpsatulehduksen. Pikkutyttöjäkin opetetaan pyyhkimään alapää edestä taakse! Ai niin, sähän oletkin pikkupoika, eli et kai vielä tiedä tällaisista perustavaa laatua olevista naisten hygieniajutuista mitään.

m38.
Alkuperäinen kirjoittaja N25:
Ihanan avarakatseinen mies..!

Minä oon hullun kiinnostunut tästä, ihan en sormella sinne asti oo vielä uskaltautunut, kielellä joskus, tai käsi vähän "sielläpäin" niin mies on ihan tajukankaalla jo ajatuksesta... ;)
Pitää kiusotella ja herkutella ajatuksella vielä ;)
...Varsinkin kun antaa suuseksiä, hyväilee suulla kiveksiä ja sitten taas kyrpä takas suuhun ja hyväilee kädellä kiveksiä ja sitten sormet hapuilee vähän vaikka mistä...
on tosi kiihoittavaa ja tuntuu tosi hyvältä kun nainen hyväilee " välilihan " aluetta.
oma kiihoitus kasvaa ihan äärimmilleen ja halu ianakin mimulla on että saa painaa sormen sinnekkin ja viin on minulle välillä tehtykkin. ei ole tarvinnut kauan varttua kun jo orgasmi tulee. samaa teen myös vaimolleni. välillä käytämme sauvaa mukana. suurehkosauva pimpissä ja hyvin rasvattu ja märkä vaimoni valmiina että painun omalla kalulla kakkoseen. kuiskienettä oisko ihana saada kahta oikeaa yhtä aikaa. siihen saan normaalisti vastauksen ihan loppumetreillä että joo, ja sitten molemmat laukeamme. ihanaa....

N25
Ihan pakko vaan vastata jollakkin asialliselle kyrvälle joka tuossa kommentoi: korjata ettei se omalla kohdallani ollut "uskaltamisesta" kiinni, mietin siis vain mikä MIEHEN reaktio on jos sormeni sinne ujuttaisin. Ja joo-o, kielellä olen hyväillyt mieheni pebaa. Kuten hän vastavuoroisesti minua melkein joka kerta SIELTÄ, hui kauhistus että osaakin olla kauheaa kahden aikuisen ihmisen välinen seksi, voi iik.

.............
pakko vastata näin miehenä asiaan meillä on muutaman kerran käynnyt niin että naisen sormi on sinne livahtanut ja voin ainakin omasta puolestani sanoa sen tuntuvan aivan älyttömän hyvältä

ma vaan
Miehenä voin sanoa että uudessa suhteessani on tullut kokeiltua kaikenlaista. Tämä sormi/tappi peppuun on kyllä aivan mahtava tunne. Kun nainen ottaa suihin ja työtää samalla sormea tai tappia pyllyyn se on aivan toisenlainen orgasmi . .. kuin orgasmi X10. Suosittelen muillekkin rohkeasti kokeilemaan. Ei se homoksi tee jos peppuseksistä tykkää .

Nöösi
aivan, oon samaa mieltä, tyttöfrendin kanssa tätä on tehty monta kertaa ja orgasmit on aivan mahtavia... suosittelen vilpittömästi!

Miehenä voin sanoa että uudessa suhteessani on tullut kokeiltua kaikenlaista. Tämä sormi/tappi peppuun on kyllä aivan mahtava tunne. Kun nainen ottaa suihin ja työtää samalla sormea tai tappia pyllyyn se on aivan toisenlainen orgasmi . .. kuin orgasmi X10. Suosittelen muillekkin rohkeasti kokeilemaan. Ei se homoksi tee jos peppuseksistä tykkää .

Viimeksi muokattu:
Saanut

Olin nuori pioka kum mies työnsi sormensa mun anaaliin ja laukesin housuihini. Sama ukko nai mua ja saa mut kiihottumaan että saa orkut montakin kertaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä