N
Nuori itsetuntoaan hakeva?
Vieras
on huvia ja ajankulua, en korvaa facebookilla sosiaalisia suhteitani enkä edes pidä niitä yllä sen kautta. On ihan kätevää joidenkin kavereiden kanssa sopia tapaamisia jos osutaan yhtäaikaa linjoille jne. mutta facebook ei ole paikka jossa hoidan kaverisuhteitani tai mitään muitakaan suhteita, se on lähinnä paikka jossa voin viettää sen 15 minuuttisen tirkistellessä mitä muut ihmiset haluavat paljastaa jokapäiväisestä elämästään ja välillä saatan itse jonkun arvoituksellisen status tekstin kirjoittaa jota harvat kuitenkaan edes ymmärtävät. Kavereita minulla on parisataa, joista noin 20-30 ovat ihmisiä joiden kanssa pystyn kadulla törmätessä vaihtamaan useamman kuin pari lausetta, loput ovat sitten tuttuja ja puolituttuja jotka olen lisännyt lähinnä muodon vuoksi, tarkoituksena ei ole esittäytyä sosiaalisesti aktiivisempana ihmisenä kuin onkaan. En ymmärrä mitä pahaa on moisessa, tarviiko facebook oikeasti ottaa niin vakavasti? Olen nuori ja varmasti etsinkin jotain itsetuntoani ja varmastikaan en ole henkisesti tarpeeksi kypsä kun ylläpidän moista "kulissiverkostoa". Facebook kaveri on eri asia kuin oikea kaveri, se on vain ajankulua ja tietynlaista yhteisöllisyyttä. Ajat muuttuvat, sopeutukaa siihen, jos se facebook tuntuu niin kauhealta niin pitääkö sinne sitten mennä väsäämään niitä tunnuksia ja sitten itkeä miten asiat ovat niin vääristyneellä mallilla...