T
Toivokki
Vieras
Mitäs arvon ellit olette mieltä seuraavasta. Loimme miehen kanssa facebook tilit n. puoli vuottasitten. Ajattelin että siinäpä mukava yhdistävä harrastus molemmille. Aika pian huomasin että mies käyttää facebookia lähinnä naisten keräilyyn: loppuvaiheessa hänellä taisi olla jotain 15 nasipuolista kaveria ja vain muutama miespuolinen. Näiden naisten joukossa TIETYSTI yksi ex ja toinen, johon ollut joskus umpi-ihastunut. Lisäksi hän ei ole itse pyytänyt yhtään kaveria facebookiin (käy muutenkin jotain kerran viikossa fb:ssa) vaan hyväksynyt suurimman osan kaveripyynnöistä "koska ei halua tuottaa kenellekään pahaa mieltä". Entäs minä sitten??? Kaiken päätteeksi kyseinen ex varmaan aviomieheensä ja perheeseensä kyllästyneenä on lähettänyt miehelleni ainakin yhden vihjailevan testin tyyliin "testaa janottaako vanha suola". Näin testin sattumalta ja mies kehtas vielä sanoa että olisi poistanut sen jos olisi ehtinyt "ettei mulle tuu paha mieli". Siis voiko tuollaiseen ihmiseen luottaa?! Pahinta kaikessa on on, että kun ehdotin että ehkei meidän pitäis olla enää kavereita fb:ssa niin äijä hyväksyi ehdotuksen ja väitti jälkeenpäin kivenkovaan ettei muka tiennyt että silloin ei enää voi olla esim. naimisissa käyttäjän sejase kanssa. Eli sille on tärkeämpää olla kaveria naisystäviensä kanssa kuin mun!! Nyt se on sit poistanut profiilinsakin jo, kiukuttelee kai. Itse väittää ettei muka ole tehnyt mitään väärää ja ettei facebook saa olla noin vakava asia. Mutta eihän tuo kyllä kerro muusta kuin siitä ettei mies välitä tunteistani p-skan vertaa, vai mitä olette mieltä?