Miehen entinen "toinen nainen" samaan työpaikkaan kanssani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mut jos ne työkaverit on parhaita ystäviä niin meinaako se että ystävyys on pistettävä tauolle? En mä ymmärtäisi kertomista jos ttyökaverit on vaan työkavereita, mutta olen ollut samassa työpaikassa parhaan ystäväni kanssa ja kyllä silloinkin puhuttin yhä henkilökohtaisista jutuista.

Mä näkisin kertomisen syyn siis siinä että nämä parhaat ystävät ymmärtäs miksi en esim halua viettää vapaaaikaa ton naisen kanssa ja miksi mitkään läheisemmät välit ei kiinnosta. Ei sitten tarvisi ystäville kertoa tekosyitä miksei halua lähteä mukaan johonkin illanviettoon tms. Mitenkään muuten en haluaisi mieltä osoittaa tai työkavereita kääntää häntä vastaan, pyrkisin vaan asiallisiin väleihin.

Hassua että ne "parhaat ystävät" ei oo niin läheisiä että tietäisivät vielä tästä vuosi sitten tapahtuneesta pettämisestä, mutta nyt kun nainen on tulossa samaan työpaikkaan niin kätevästi "parhaat ystävät" läheni niin paljon että NYT on pakko jakaa tämä rintaa puristava tieto ;)

Sisälukutaito hukassa?

Kyse on VUOSIA sitten tapahtuneesta, ei vuosi sitten tapahtuneesta pettämisestä ja ap:han kertoi, että ystävät tietävät pettämisestä, eivät siitä kuka toinen nainen oli...

Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja emilynistä näkee että on iskenyt jonkun toisen miehen...:
... :D miltä tuntuu hutsu?ois sulleki pitäny antaa sama kohtelu

Voi darlings pikkunaiset, kun ne miehet eivät ole kenenkään omaisuutta eivätkä väkisin vietävissä :heart:

Eli sun mielestä varattua saa "yrittää"??

Mun miestä ainakin saa ihan vapaasti kuka vaan "yrittää" ja vaikka ihan yrittääkin. Ei hän ole mun omaisuutta. Jos jonkun naisen kanssa sänkyyn menee niin kyllä se on ihan hänen oma valintansa. Aika heikoilla kantimilla on teidän parisuhteet jos uskollisuus on siitä kiinni, ettei kukaan vaan yritä iskeä teidän miehiä... Voi luoja sentään.

Kyllä mun miestä ainakin yritettää kaikenmaailman teinitypyt joka kerta kun se baarissa käy. Antaa yrittää vaan ihan rauhassa, siinä se miehen luonne punnitaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään :
Miksi sen toisen naisen pitäisi pyytää sinulta anteeksi? Miehesihän sinua on pettänyt, ei hän.

Nimeomaan. Siksi minun ei tarvitsekaan antaa anteeksi toiselle naiselle, vaikka miehelleni annoinkin. Siitähän tässä oli kyse kun perättiin anteeksiantoa myös hänelle...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään :
Miksi sen toisen naisen pitäisi pyytää sinulta anteeksi? Miehesihän sinua on pettänyt, ei hän.

Nimeomaan. Siksi minun ei tarvitsekaan antaa anteeksi toiselle naiselle, vaikka miehelleni annoinkin. Siitähän tässä oli kyse kun perättiin anteeksiantoa myös hänelle...

Itsesi vuoksi voisit antaa hänellekin anteeksi.
Tuollainen katkeruus ei tee hyvää kellekkään.

onko täällä kaikki jotain petettyjä katkeria naisia? onneksi itsellä ei tuollaista ongelmaa ole..kyllä ne on ne miehet jotka juoksevat MUN perässä, enkä minä niiden perässä.. jos joskus joku häntäheikki yrittäiskin niin potkun antasin persiille samantien

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Oletko sä ap niitä samoja naisia, jotka tekaisee koston nimissä näitä perättömiä raiskaus ja pedofilia syytteitä? :laugh: Taidatpa olla :laugh:

Mutta enhän minä oe valehtelemassa mitään, toisin kuin noissa perättömissä ilmoituksissa tehdään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllähän miehille kelpaa panopuuksi kuka tahansa mutta vaimoksi ei :)

Minä taas sanoisin, että joillekin naisille tuntuu kummasti kelpaavan mieheksi vaikka minkälainen petturi. Ja sitten ylennellään itseään sillä ajatuksella, että ollaan ihan kelvattu peräti vaimoksi tuollaiselle törkykasalle, toisin kuin se "toinen nainen".

Miksi on niin vaikea hyväksyä, että pettävä puoliso sen petoksen tekee, ihan itse ja omasta vapaasta tahdostaan. Ei kukaan kolmas osapuoli.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllähän miehille kelpaa panopuuksi kuka tahansa mutta vaimoksi ei :)

Minä taas sanoisin, että joillekin naisille tuntuu kummasti kelpaavan mieheksi vaikka minkälainen petturi. Ja sitten ylennellään itseään sillä ajatuksella, että ollaan ihan kelvattu peräti vaimoksi tuollaiselle törkykasalle, toisin kuin se "toinen nainen".

Miksi on niin vaikea hyväksyä, että pettävä puoliso sen petoksen tekee, ihan itse ja omasta vapaasta tahdostaan. Ei kukaan kolmas osapuoli.

Haluatko tukea vai haluatko työkaverit puolellesi? Heillä on ihan oikeus tykätä tästä uudesta työntekijästä siinä missä kenestä tahansa. Anteeksi ei tarvitse antaa, mutta älä ala typeräksi työpaikkakiusaajaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Oletko sä ap niitä samoja naisia, jotka tekaisee koston nimissä näitä perättömiä raiskaus ja pedofilia syytteitä? :laugh: Taidatpa olla :laugh:

Mutta enhän minä oe valehtelemassa mitään, toisin kuin noissa perättömissä ilmoituksissa tehdään :)

Eli jos kerron, että työkaverini on homo tai että hänellä on rintasyöpä, niin jos se nyt on totta, niin se olisi ihan hyväksyttävää. Sinä haukut sitä toista naista moraalittomaksi, mutta oletko miettinyt, että millainen oma moraalisi on?

Alkuperäinen kirjoittaja kuules.:
Kerro ihmeessä työkavereille jos haluat. Suosittelen kuitenkin aasialaista säilytä naamasi- käytöstä. Mikään ei ole niin häviäjä kuin kostava ja selän takana vehkeilevä ihminen. Koskee teitä molempia =)

Näin! Pitäisin omat asiani itselläni. Jos menet kertomaan, niin tulee väkisellä sellainen kosto-olo ja on se vähän lapsellista. Jos se on mennyttä, niin mikset pitäs sitä siellä? Turhaa penkoa vanhoja juttuja.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sisälukutaito hukassa?

Kyse on VUOSIA sitten tapahtuneesta, ei vuosi sitten tapahtuneesta pettämisestä ja ap:han kertoi, että ystävät tietävät pettämisestä, eivät siitä kuka toinen nainen oli...

Vuosia sitten tapahtui pettäminen, ja nykyään aloittaja on niiiiiin onnellinen. Mutta silti tarvitsee ystävien tukea tähän kauheaan tilanteeseen, juuri niiltä työkavereiltaan, kun kaikki parhaat ystävät sattuvat olemaan työkavereita.

En ole yleensä ensimmäinen, joka huutelee provosyytöksiä. Mutta onhan tuo aika mielenkiintoinen yhtälö.

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Sisälukutaito hukassa?

Vuosia sitten tapahtui pettäminen, ja nykyään aloittaja on niiiiiin onnellinen. Mutta silti tarvitsee ystävien tukea tähän kauheaan tilanteeseen, juuri niiltä työkavereiltaan, kun kaikki parhaat ystävät sattuvat olemaan työkavereita.

En ole yleensä ensimmäinen, joka huutelee provosyytöksiä. Mutta onhan tuo aika mielenkiintoinen yhtälö.

No jos on vuosia oottanut kostonpaikkaa ja purkausta omalle ololle niin äkkiäkös ne työkaverit parhaiksi kavereiksi muuttuu. Ja kun ei pahaa oloaan oikein mieheenkään voi purkaa kun se pian taas menee ja pettää, niin jotainhan se on koitettava keksiä....

Mä en ole koskaan ymmärtänyt mitä pahaa toinen nainen tekee? Siis ihan oikeasti, luuletteko te, joiden miehet pettävät teitä, että se nainen voi sen jotenkin saada aikaan ihan lähtökohtaisesti? Kyllä se mies pettää joka tapauksessa, jos on sen luontoinen. Jos eka ei anna kun tietää että on varattu, niin kyllä miehenne osaa myös valehdella, että on ihan sinkkumiehiä. Kertokaapa ihan oikeasti, MITEN se on sen toisen naisen vika?

Eipä sitten kukaan pettäjämiehiä puolusteleva vastannut tähän. Tai ap. Olisi oikeasti tosi mielenkiintosta tietää, että miten te oikeen aattelette tän niin, että se ois sen toisen naisen vika.

Alkuperäinen kirjoittaja una:
Alkuperäinen kirjoittaja emilynistä näkee että on iskenyt jonkun toisen miehen...:

Voi darlings pikkunaiset, kun ne miehet eivät ole kenenkään omaisuutta eivätkä väkisin vietävissä :heart:

Petturimiehet on ihan arsesta mutta niin on tollaset ämmätkin. Siis meinaan... kuka itseään kunnioittava nainen suostuu kakkosnaiseksi? Luuletko olevasi jotenkin erityinen silloin? Mutta jos mun mies sun matkaan lähtis niin voisit pitää... ne jämät.

Jos toisen kanssa harrastaa vain seksiä, se ei ole kakkosnaisena olemista. En ikinä seurustelisi moisen pettäjän kanssa mutta joskus voi lipsahtaa panemisen puolelle, jos toinen on oikein herkku :p

Mutta useinhan näillä katkerilla petetyiksi tulleilla naisilla ei se seksielämä miehen kanssa suju, joten heidän on vaikea kuvitella miltä se tuntuu, kun molemmat nauttivat seksistä. Eikä miehen tarvitse mennä vieraisiin ainakaan pihtaamisen takia.

voi luoja mä oikeesti meinasin tukehtua kahviini kun luin tän :D :D :D sä siis luulet olleesi jotenkin erikoinen kun joku varattu petturi polkee sua??!! :D voi lapsirakas herää jo. reikä se on rinkelilläkin.

Pitkin ketjua pyöritelly päätä näille emilynin viesteille ja tää oli kyl pohjat... Niin, ja en ole siis vielä tätä pitemmälle ehtinyt lukea, jatkoa varmaan häneltä seuraa... Jatkan lukemista.

Alkuperäinen kirjoittaja una:

Petturimiehet on ihan arsesta mutta niin on tollaset ämmätkin. Siis meinaan... kuka itseään kunnioittava nainen suostuu kakkosnaiseksi? Luuletko olevasi jotenkin erityinen silloin? Mutta jos mun mies sun matkaan lähtis niin voisit pitää... ne jämät.

Jos toisen kanssa harrastaa vain seksiä, se ei ole kakkosnaisena olemista. En ikinä seurustelisi moisen pettäjän kanssa mutta joskus voi lipsahtaa panemisen puolelle, jos toinen on oikein herkku :p

Mutta useinhan näillä katkerilla petetyiksi tulleilla naisilla ei se seksielämä miehen kanssa suju, joten heidän on vaikea kuvitella miltä se tuntuu, kun molemmat nauttivat seksistä. Eikä miehen tarvitse mennä vieraisiin ainakaan pihtaamisen takia.

voi luoja mä oikeesti meinasin tukehtua kahviini kun luin tän :D :D :D sä siis luulet olleesi jotenkin erikoinen kun joku varattu petturi polkee sua??!! :D voi lapsirakas herää jo. reikä se on rinkelilläkin.

Ei tässä ole kyse minun erikoisuudestani. Ei sitä ihmetellä kannata, että mies käy vieraissa jos seksi ei suju kotona.

Ja pettävät miehet ovat niin p*skiaisia, etten jaksaisi sellaisia patologisia valehtelijoita pitempään katsellakaan (toisin kuin ap) joten kelpaisi korkeintaan kertakäyttöiseksi panoksi aniharvoin. Reikä on rinkelilläkin, varmaan siis pettäjän puolisollakin mutta jostain syystä ukko lähtee vieraisiin rinkeleihin. En arvosta pettäjämiehiä luonteeltaan ollenkaan, että tuhlaisin aikaani heidän kanssaan muuhun kuin korkeintaan joskus seksiin.

Ja se kaivaa ja kaivaa hautaansa.......

Siis tosissaan? Onko sitten pakko panna niitä p*skiaisia? siis... eikö vois ottaa ihan vapaata fiksua miestä? ihan panoseuraksikin löytyy jos ei enempää halua... kai jonkinlaista tasoa voi sunkinlaises rinkeli pitää? :)

No eihän tollasta muutkaan huoli. Kyllä niillä fiksuilla miehillä kuitenkin on jonkunlainen raja siinäkin, ketä käy kuksasemassa. Taitaa olla emilyni kuin vanha polkupyörä.

Emilyn, kumpi on pahempi? Pettäjämies vai hänen pihtaava vaimonsa? Kumman puolella oikein olet kun molempia kilvan halveksut? Mielenkiintoista lukea, kun joka toisessa viestissä oikeutat pettämisen -> puoliso ei nauti seksistä, pihtaa ja sitten haukut miehiä, jotka pettää -> kenties edellisen syyn perusteella. Että miten se nyt olikaan..?

Mä en ole koskaan ymmärtänyt mitä pahaa toinen nainen tekee? Siis ihan oikeasti, luuletteko te, joiden miehet pettävät teitä, että se nainen voi sen jotenkin saada aikaan ihan lähtökohtaisesti? Kyllä se mies pettää joka tapauksessa, jos on sen luontoinen. Jos eka ei anna kun tietää että on varattu, niin kyllä miehenne osaa myös valehdella, että on ihan sinkkumiehiä. Kertokaapa ihan oikeasti, MITEN se on sen toisen naisen vika?

Eipä sitten kukaan pettäjämiehiä puolusteleva vastannut tähän. Tai ap. Olisi oikeasti tosi mielenkiintosta tietää, että miten te oikeen aattelette tän niin, että se ois sen toisen naisen vika.

Olisi kyllä hienoa, jos ap pystyisi käyttäytymään neutraalisti. Minä olin kerran nuorena tyttönä samassa kesätyöpaikassa sellaisen tytön kanssa, jonka poikaystävä oli heidän väliaikaisen välirikkonsa aikana ihastunut minuun ja minä häneen. Emme muuta kuin tanssimme joskus yhdessä, emme olleet koskaan samaan aikaan vapaita, joten siitä ei sen enempää tullut. Tämä tyttö tiesi ihastuksesta ja hän vissiin ajatteli, että pidä ystävät lähellä mutta viholliset vielä lähempänä. Hän kovasti koitti ystävystyä kanssani ja se oli minusta melko outoa. Olisin mieluummin ollut kuin en olisikaan.

Mä ymmärrän kyllä hyvin nuo ap:n tunteet. Ja te jotka kysytte että vihaatko vain naista, mikset myös miestä? niin ottaakapa huomioon se, että miehen kans asiaa on käsitelty, sitä on surettu, riidelty, varmasti pyydetty anteeksi ja mitä nyt ikinä se on sisältänytkään. Eihän sitä muuten pysty suhdetta jatkamaan! Mut tän naisen kans asia on täysin käsittelemättä, kaikki ne tunteet sitä ihmistä ja tekoa kohtaan purkamatta vuosia. Ei oo todellakaan helppo nakki katsoa silmiin ihmistä joka on vehdannu sängyssä sun miehen kans, pettäny sua.

Muutenkin niin helppo mollata ja morkata toista, ja olla ihan varma että itse käyttäytyis vastaavassa tilanteessa kylmän rauhallisesti tuntematta mitään, ajatellen että mikäs ongelma tässä muka on? Jos sellanen tilanne tulis oikeasti itelle eteen, useimmilla olis paha mieli ja tunteet pinnassa.

Ap, jos sun työkaverit on sulle läheisiä, ja jaatte muutenkin asiat, niin voithan kertoa vaikka yhdelle läheisimmälle asiasta luottamuksellisesti? Sehän tiedetään että asian ulos tuominen helpottaa kuitenki, ettet oo yksin siellä tunteides kans, vaan sulla on se yks joka ymmärtää. Kostolinjalle et halunnu lähteä, etkä työpaikkaa jättää, joten muuten mäkin oon samoilla linjoilla useimpien kans että neutraali käyttäytyminen on avain. Älä ilkeile, mut älä ala sydänystäväksikään.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Mä ymmärrän kyllä hyvin nuo ap:n tunteet. Ja te jotka kysytte että vihaatko vain naista, mikset myös miestä? niin ottaakapa huomioon se, että miehen kans asiaa on käsitelty, sitä on surettu, riidelty, varmasti pyydetty anteeksi ja mitä nyt ikinä se on sisältänytkään. Eihän sitä muuten pysty suhdetta jatkamaan! Mut tän naisen kans asia on täysin käsittelemättä, kaikki ne tunteet sitä ihmistä ja tekoa kohtaan purkamatta vuosia. Ei oo todellakaan helppo nakki katsoa silmiin ihmistä joka on vehdannu sängyssä sun miehen kans, pettäny sua.

Muutenkin niin helppo mollata ja morkata toista, ja olla ihan varma että itse käyttäytyis vastaavassa tilanteessa kylmän rauhallisesti tuntematta mitään, ajatellen että mikäs ongelma tässä muka on? Jos sellanen tilanne tulis oikeasti itelle eteen, useimmilla olis paha mieli ja tunteet pinnassa.

Ap, jos sun työkaverit on sulle läheisiä, ja jaatte muutenkin asiat, niin voithan kertoa vaikka yhdelle läheisimmälle asiasta luottamuksellisesti? Sehän tiedetään että asian ulos tuominen helpottaa kuitenki, ettet oo yksin siellä tunteides kans, vaan sulla on se yks joka ymmärtää. Kostolinjalle et halunnu lähteä, etkä työpaikkaa jättää, joten muuten mäkin oon samoilla linjoilla useimpien kans että neutraali käyttäytyminen on avain. Älä ilkeile, mut älä ala sydänystäväksikään.

Ai oliko ap suhteessa tämän naisenkin kanssa? Vai miten on pettänyt ap.tä?

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:

Ai oliko ap suhteessa tämän naisenkin kanssa? Vai miten on pettänyt ap.tä?

no ei tuo mitenkään hirveän lojaalia käytöstä ihmiseltä ihmiselle ole. Oli sitten tuttu tai ei.

Mun mielestä lapsellista yrittää savustaa tuo nainen pihalle vuosien takaisen jutun takia. Ihan oikeasti. Ja oletko varma, että kyseinen nainen tiesi miehesi olevan varattu? Tai mistä tiedät, ettei miehesi ole selittänyt tuolle naiselle kaikkea peetä teidän suhteestanne? Esimerkiksi sanonut, että olette eroamassa. Sun miehesi on tuossa pettämistilanteessa ollut AINOA syyllinen, sillä kyseinen nainen oli sinulle tuntematon, ei ystäväsi tai muu läheisesi.

Ja oikeasti, saattaapa juttu tulla ilmi tuon naisen puolelta myös esimiehellesi tai työkavereillesi, jos syyttä suotta alat vähätellä hänen työntekoaan, ts. valehdella sen laadukkuudesta. Mä en tajua, miten sä kehtaat.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Mun mielestä lapsellista yrittää savustaa tuo nainen pihalle vuosien takaisen jutun takia. Ihan oikeasti. Ja oletko varma, että kyseinen nainen tiesi miehesi olevan varattu? Tai mistä tiedät, ettei miehesi ole selittänyt tuolle naiselle kaikkea peetä teidän suhteestanne? Esimerkiksi sanonut, että olette eroamassa. Sun miehesi on tuossa pettämistilanteessa ollut AINOA syyllinen, sillä kyseinen nainen oli sinulle tuntematon, ei ystäväsi tai muu läheisesi.

Ja oikeasti, saattaapa juttu tulla ilmi tuon naisen puolelta myös esimiehellesi tai työkavereillesi, jos syyttä suotta alat vähätellä hänen työntekoaan, ts. valehdella sen laadukkuudesta. Mä en tajua, miten sä kehtaat.

hmm, eilen kun tätä luin, en saanut yhtään kuvaa tuollaisesta savustamisesta. Tarkoittiko se ap sitä? Sain sellaisen käsityksen että haluaa vaan työkavereilta tukea, niihin tilanteisiin kun töissä on vaikeaa. Olette te lapsellisia, jos ajattelette että se tuki on sitä että työkaverit sitten kilpaa haukkuu sitä toista naista.

Se tuki voi olla pelkästään sitä, että tietää asiasta, ja tietää että toisella on paha mieli.

Yhteistyössä