V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:mut jos ne työkaverit on parhaita ystäviä niin meinaako se että ystävyys on pistettävä tauolle? En mä ymmärtäisi kertomista jos ttyökaverit on vaan työkavereita, mutta olen ollut samassa työpaikassa parhaan ystäväni kanssa ja kyllä silloinkin puhuttin yhä henkilökohtaisista jutuista.
Mä näkisin kertomisen syyn siis siinä että nämä parhaat ystävät ymmärtäs miksi en esim halua viettää vapaaaikaa ton naisen kanssa ja miksi mitkään läheisemmät välit ei kiinnosta. Ei sitten tarvisi ystäville kertoa tekosyitä miksei halua lähteä mukaan johonkin illanviettoon tms. Mitenkään muuten en haluaisi mieltä osoittaa tai työkavereita kääntää häntä vastaan, pyrkisin vaan asiallisiin väleihin.
Hassua että ne "parhaat ystävät" ei oo niin läheisiä että tietäisivät vielä tästä vuosi sitten tapahtuneesta pettämisestä, mutta nyt kun nainen on tulossa samaan työpaikkaan niin kätevästi "parhaat ystävät" läheni niin paljon että NYT on pakko jakaa tämä rintaa puristava tieto![]()
Sisälukutaito hukassa?
Kyse on VUOSIA sitten tapahtuneesta, ei vuosi sitten tapahtuneesta pettämisestä ja ap:han kertoi, että ystävät tietävät pettämisestä, eivät siitä kuka toinen nainen oli...