Miehen entinen "toinen nainen" samaan työpaikkaan kanssani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Mun mielestä lapsellista yrittää savustaa tuo nainen pihalle vuosien takaisen jutun takia. Ihan oikeasti. Ja oletko varma, että kyseinen nainen tiesi miehesi olevan varattu? Tai mistä tiedät, ettei miehesi ole selittänyt tuolle naiselle kaikkea peetä teidän suhteestanne? Esimerkiksi sanonut, että olette eroamassa. Sun miehesi on tuossa pettämistilanteessa ollut AINOA syyllinen, sillä kyseinen nainen oli sinulle tuntematon, ei ystäväsi tai muu läheisesi.

Ja oikeasti, saattaapa juttu tulla ilmi tuon naisen puolelta myös esimiehellesi tai työkavereillesi, jos syyttä suotta alat vähätellä hänen työntekoaan, ts. valehdella sen laadukkuudesta. Mä en tajua, miten sä kehtaat.

hmm, eilen kun tätä luin, en saanut yhtään kuvaa tuollaisesta savustamisesta. Tarkoittiko se ap sitä? Sain sellaisen käsityksen että haluaa vaan työkavereilta tukea, niihin tilanteisiin kun töissä on vaikeaa. Olette te lapsellisia, jos ajattelette että se tuki on sitä että työkaverit sitten kilpaa haukkuu sitä toista naista.

Se tuki voi olla pelkästään sitä, että tietää asiasta, ja tietää että toisella on paha mieli.

Kyllä sen pystyi ymmärtämään siten, että ap järjestäisi asiat niin että työsoppari ei tulisi jatkumaan. Muuten kyllä voi kertoa työkavereille, niin eivät turhaan ihmettele käytöstä.

Sun kannattaa sitten neiti Dina lukea vähän tarkemmin.

Ota ap huomioon, että tällä toisella naisella saattaa olla myös muutama mehukas tarina kerrottavana sinun ja miehesi suhteesta. Mistä sinä tiedät, mitä kaikkea miehesi on esim sinusta tälle naiselle puhunut.

Miksi suuttua oudolle ihmiselle ja vaikeuttaa hänen oloa työpaikalla?
Miehellesi sun ap pitäisi olla vittumainen.

ERIAsia jos ystävälläsi olisi ollut miehen kanssa suhde ja nyt tuo ex-ystävä tulisi samaan työpaikkaan.

Jos et ole naista tuntenut muutenkuin miehesi salarakkaana niin anna olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä olet :
Tee kuule sen elämästä helvettiä,niin ihan ite luovutat oman työpaikkas sille.SAAT POTKUT.TYÖPAIKKAKIUSAAJA.

En tietenkään tule saamaan potkuja, enkä aio erota. Etsikööt toisen työpaikan.

Eli siis olet tosissasi tekemässä tuollaista tälle toiselle naiselle?!
Mistäs tiedät millä asenteella se aikoo sinut kohdata, tuskin kovin tykkää sinusta.

Meillä lyhytaikaisisten sijaistan uudelleenpalkkaamisessa painaa aina vakituisten sana. No, en sano kennellekään että hän on mieheni "entinen" mutta voin kyllä sanoa kun kystään, että työnlaatu tms ei vastaa mielestäni meidän kriteerejä, joten tuskin pomo jatkaa hänen työsuhdettaan. Toisaalta on muutenkin tulossa lyhyeen sijaisuuteen, joka ei jatku mutta jos uusia tarjotaan, niin joku toinen menee edelle.

Mutta kiitos kovasti mielipiteistänne ja kannanotoistanne, en mene nyt möläyttämään mitään sellaista, mitä voitaisiin käyttää minua vastaan
:)

Tässä niitä ap:n savustusaikeita...

Mä ymmärrän kyllä hyvin nuo ap:n tunteet. Ja te jotka kysytte että vihaatko vain naista, mikset myös miestä? niin ottaakapa huomioon se, että miehen kans asiaa on käsitelty, sitä on surettu, riidelty, varmasti pyydetty anteeksi ja mitä nyt ikinä se on sisältänytkään. Eihän sitä muuten pysty suhdetta jatkamaan! Mut tän naisen kans asia on täysin käsittelemättä, kaikki ne tunteet sitä ihmistä ja tekoa kohtaan purkamatta vuosia. Ei oo todellakaan helppo nakki katsoa silmiin ihmistä joka on vehdannu sängyssä sun miehen kans, pettäny sua.

Muutenkin niin helppo mollata ja morkata toista, ja olla ihan varma että itse käyttäytyis vastaavassa tilanteessa kylmän rauhallisesti tuntematta mitään, ajatellen että mikäs ongelma tässä muka on? Jos sellanen tilanne tulis oikeasti itelle eteen, useimmilla olis paha mieli ja tunteet pinnassa.

Ap, jos sun työkaverit on sulle läheisiä, ja jaatte muutenkin asiat, niin voithan kertoa vaikka yhdelle läheisimmälle asiasta luottamuksellisesti? Sehän tiedetään että asian ulos tuominen helpottaa kuitenki, ettet oo yksin siellä tunteides kans, vaan sulla on se yks joka ymmärtää. Kostolinjalle et halunnu lähteä, etkä työpaikkaa jättää, joten muuten mäkin oon samoilla linjoilla useimpien kans että neutraali käyttäytyminen on avain. Älä ilkeile, mut älä ala sydänystäväksikään.

No varmasti olisikin paha mieli eikä tunteet lämpimätkään olisi tätä toista naista kohtaan. Mutta kyllä mä JÄRJELLÄ tiedostaisin, että se mitä tapahtui, ei ole sen naisen vika vaan mieheni! Ja tiedostaisin myös että olisi väärin ja lapsellista levitellä naisen seksielämää hänen työkavereilleen saati sitten vääristä syistä sanoa ettei hän ole hyvä työssään tms. mitä ap suunnitteli. Se nainen ei ole millään tavalla syyllinen ap:n kuspää ukon käytökseen, jos se ei olis ollu se nainen, niin sitten se ois ollut joku muu nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Dinalle:
Tee kuule sen elämästä helvettiä,niin ihan ite luovutat oman työpaikkas sille.SAAT POTKUT.TYÖPAIKKAKIUSAAJA.

Mistäs tiedät millä asenteella se aikoo sinut kohdata, tuskin kovin tykkää sinusta.

Meillä lyhytaikaisisten sijaistan uudelleenpalkkaamisessa painaa aina vakituisten sana. No, en sano kennellekään että hän on mieheni "entinen" mutta voin kyllä sanoa kun kystään, että työnlaatu tms ei vastaa mielestäni meidän kriteerejä, joten tuskin pomo jatkaa hänen työsuhdettaan. Toisaalta on muutenkin tulossa lyhyeen sijaisuuteen, joka ei jatku mutta jos uusia tarjotaan, niin joku toinen menee edelle.

Mutta kiitos kovasti mielipiteistänne ja kannanotoistanne, en mene nyt möläyttämään mitään sellaista, mitä voitaisiin käyttää minua vastaan

kappas, multa menikin ohi jotain netin kenkkuillessa eilen.... no mutta silti ymmärrän nuo vihan tunteet.

Alkuperäinen kirjoittaja Dinalle:

kappas, multa menikin ohi jotain netin kenkkuillessa eilen.... no mutta silti ymmärrän nuo vihan tunteet.

Kyllä kai monikin ymmärtää vihan tunteet, mutta ei hyväksy sitä että niiden tunteiden pohjalta toimitaan väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
"Varmaan kaikki olisivat tukenani" voi jestas miten säälittävää. Hanki elämä tai jatka olematonta omaasi ja anna naisen tehdä työnsä rauhassa!

Anteeksi mitä?

Siis jos minulla on vaikeaa olla tämän henkilön seurassa niin eikö minulle läheiset työkaverit saa olla tukemassa minua?

Naisen seksielämän levittely ei ole sinun asiasi mutta tuollaistahan se akkavaltaisella alalla on. Ota loparit itse, jos niin ahdistaa.

Nyt on pakko olla samaa mieltä. Ystävät ovat asia erikseen, heillehän nyt voi purkaa sydäntään, mutta että työkavereille.. hmm..

Mä en tajua tätä juttua, että työkaverit ei voi monen mielestä olla ystäviä?Miksi sitten esim.koulusta saa hankkia ystäviä?Työkavereiden kanssa vietetään pitkiä aikoja yhdessä..Minulle työkaverini ovat rakkaita <3 ja vietän vapaa-aikaanikin heidän kanssaan, heihin voin myös tukeutua asioissani ja toisinpäin.

[/quote]

Naisen seksielämän levittely ei ole sinun asiasi mutta tuollaistahan se akkavaltaisella alalla on. Ota loparit itse, jos niin ahdistaa.[/quote]

Nyt on pakko olla samaa mieltä. Ystävät ovat asia erikseen, heillehän nyt voi purkaa sydäntään, mutta että työkavereille.. hmm..[/quote]

Mä en tajua tätä juttua, että työkaverit ei voi monen mielestä olla ystäviä?Miksi sitten esim.koulusta saa hankkia ystäviä?Työkavereiden kanssa vietetään pitkiä aikoja yhdessä..Minulle työkaverini ovat rakkaita <3 ja vietän vapaa-aikaanikin heidän kanssaan, heihin voin myös tukeutua asioissani ja toisinpäin.[/quote]

joskus on niiin vaikea heittäytyä muiden tilanteeseen, jos se on aivan täysin vieras itselle, ja omassa elämässä asia on aivan päinvastoin. Useimmiten me ajatellaan asiat kuitenkin oman kokemuksen kautta.

niin sun paras ystävä on töissä samassapaikassa'? itse kertoisin ja oisin kertonut parhaalle ystävälleni aina kaiken.
mutta tuossa sun tilanteessa en kyllä levittelis asiaa,jotenkin noloa kertoo että tuossa on se nainen jonkakanssa mieheni mua petti..
keskustele ennemmin sen naisenkanssa kaksin ja miettikää miten toimitte ja käyttäydytte toisianne kohtaan. tiesikö tuo nainen susta ees kun pelehti mieheskanssa?

Musta on työkavereiden kannalta vähän epäreilua kertoa, ei tietäisi, miten pitäisi suhtautua uuteen työntekijään. Kun olis itselä olo, että vanhalle työkaverille pitäisi olla lojaali ja tukea, mutta sitten pitäisi olla uudellekin työntekijälle olla ystävällinen. Eihän uusi työntekijä ole minulle mitään pahaa tehnyt, mutta voisiko häntä ystävällisesti kohdella. Ap alkaisi pian nakella niskojaan muille, jos ne kohtelisivatkin uutta työntekijää ystävällisesti hänen kertomastaan huolimatta,.

Kerronpa nyt kun kaikesta tästä on kulunut useampi kuukausi aikaa että ko nainen ei sitten koskaan meidän firmassa viipynyt ensimmäistä työpäivää kauemmin kun ilmoitti olevansa lopun sovitusta määräaikaisuudesta sairaslomalla. Pomo poisti hänet sitten jatkossa listoilta ihan tän perusteella enkä minä koskaan ehtinyt toteuttaa ajatustani kertoa hänen "toilailuistaan" mieheni kanssa. En tiedä olisiko sitten oikeasti kenellekään mitään sanonut, mutta helpotus oli suuri. Ja viihdyn edeleen hyvin töissä ja suurimpaan osaan työkavereistani on niin läheiset välit että onni mulle etten joutunut koskaan pohtimaan esim työpaikan vaihtoa sen takia että yksi ainoa henkilö tekee mun olon siellä vaikeaksi :)

Kerronpa nyt kun kaikesta tästä on kulunut useampi kuukausi aikaa että ko nainen ei sitten koskaan meidän firmassa viipynyt ensimmäistä työpäivää kauemmin kun ilmoitti olevansa lopun sovitusta määräaikaisuudesta sairaslomalla. Pomo poisti hänet sitten jatkossa listoilta ihan tän perusteella enkä minä koskaan ehtinyt toteuttaa ajatustani kertoa hänen "toilailuistaan" mieheni kanssa. En tiedä olisiko sitten oikeasti kenellekään mitään sanonut, mutta helpotus oli suuri. Ja viihdyn edeleen hyvin töissä ja suurimpaan osaan työkavereistani on niin läheiset välit että onni mulle etten joutunut koskaan pohtimaan esim työpaikan vaihtoa sen takia että yksi ainoa henkilö tekee mun olon siellä vaikeaksi :)

Tiesikö se nainen sinun olevan siellä? Vai jäikö peräti saikulle sinun takia?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
En mäkään haluaisi työskennellä mieheni entisen suhteen kanssa. Soittaisin naiselle ja pyytäisin kieltäytymään sijaisuudesta tai kertoisin kaikille tapahtuneesta. Itse saisi päättää tuleeko töihin vai ei.

ENTINEN ON ENTINEN, TAKSE JÄÄNYTTÄ ELÄMÄÄ. mIKÄ SIINÄ VAIKEAA>>>>>>>>>>>>>>>>>>>? Sori, tuli isolla. Me omme eksän nykyisen kanssa ihan väleissä kuten eksänkin. En uskoisi tulevan ongelmaa vaikka sama työpaikka. Pitkä avioliitto meillä takana ja sovussa erosimme.

Yhteistyössä