Minulle on tehty se ajat sitten ja piti olla vaimon lupa.
Toimenpide tehtiin epiduraalilla. Sitä ennen sain pari rauhoittavaa. Pettymykseksi vanhahko naishoitaja ajeli karvat pois kasseista. Sitten penis teipattiin "napaan" kiinni toimenpiteen ajaksi (pois tieltä). Tämän jälkeen desifiointi ja viilto skalpelilla. Siemenjohdin löytyi nopeasti. Se katkaistiin ja sidottiin. Tämän jälkeen haava kiinni ja sama toiselle puolelle.
Eka viikko oli paikat hellinä, sen jälkeen ei mitään ongelmaa. Päin vastoin, voi vapautuneesti nauttia menosta. Sivistyksen vuoksi, lukekaa edes se, mitä siemenneste on. Siittiöiden puuttuminen ei näy tilavuudessa tippaakaan.
Nykyisin voidaan vasektomia tehdä myös ilman avaamista. Tässä videoo.
Toimenpide tehtiin epiduraalilla. Sitä ennen sain pari rauhoittavaa. Pettymykseksi vanhahko naishoitaja ajeli karvat pois kasseista. Sitten penis teipattiin "napaan" kiinni toimenpiteen ajaksi (pois tieltä). Tämän jälkeen desifiointi ja viilto skalpelilla. Siemenjohdin löytyi nopeasti. Se katkaistiin ja sidottiin. Tämän jälkeen haava kiinni ja sama toiselle puolelle.
Eka viikko oli paikat hellinä, sen jälkeen ei mitään ongelmaa. Päin vastoin, voi vapautuneesti nauttia menosta. Sivistyksen vuoksi, lukekaa edes se, mitä siemenneste on. Siittiöiden puuttuminen ei näy tilavuudessa tippaakaan.
Nykyisin voidaan vasektomia tehdä myös ilman avaamista. Tässä videoo.