miehelleni oli sanottu tänään dressmanin ovella että

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
g
"jos itsellesi etsit, meiltä ei löydy!" ei ollu kerenny kun liikkeeseen sisään.

ja ei ole provo, heti tuli mulle mieleen se nanna....joku joka sai samanlaista kohtelu seppälässä. :(
 
Ruisleipä
Olisin miehen housuissa marssinut kauppaan ja katsonut uhallakin, että eikö muka löydy. Ja kysynyt myyjältä heti aluksi, että ja miksei.

Onko miehesi jotenkin erikoisen pieni- tai isokokoinen?
 
vieras
Jos se myyjä on mielestään vaan ollut avulias ja ystävällinen, kun kertoo jo ovella et sun kokoselle ei ole vaatteita. Säästy turha etsimise vaiva asiakkaalta!

Ilmanmuuta valitusta myyjästä eteenpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta jos niiltä ei sen kokoista löydy. Miten sen muuten ilmaisee.
Miksi myyjän pitäisi asiaa milläänlailla edes ilmaista, jos ei häneltä mitään kysytä? Mä olisin varmaan vetässä päin näköö jos ois mulle sanonu...

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos se myyjä on mielestään vaan ollut avulias ja ystävällinen, kun kertoo jo ovella et sun kokoselle ei ole vaatteita. Säästy turha etsimise vaiva asiakkaalta!

Ilmanmuuta valitusta myyjästä eteenpäin.

Olis kai sen voinut sanoa ihan toisinkin... Ihan vain, että meillä ei ole kokoja.
 
olio
Alkuperäinen kirjoittaja g:
"jos itsellesi etsit, meiltä ei löydy!" ei ollu kerenny kun liikkeeseen sisään.

ja ei ole provo, heti tuli mulle mieleen se nanna....joku joka sai samanlaista kohtelu seppälässä. :(
whaat?! Eeeikä, ei voi olla! Siis oliko se kysyny jotain vai menny sisään ja samantien joku tullu sanomaan että jos itselles etsit, meiltä ei löydy?? Todella törkeää, laittakaa ehottomasti johtoportaaseen valitusta!!!Myös ihan muitakin ihmisiä ajatellen. Kuvailette minkä näkönen tyyppi siellä oli ja muutenkin selitätte tilanteen. Jos ei miehes vaivaannu ni tee sinä se!! Kyllä asiakaspalvelijan ei tuollai tule käyttäytyä, ehodottomasti ei. Olen itekki asiakaspalvelussa ja en ikinä, vaikka on valittavia asiakkaita ymym ollu ni en ikimaailmassa sanois mitn tuollasta. Törkeää, sanon vielä kerran!
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sanokaapa muuta... itekkin aspana toimin ja kyllä sieppas! vaan mies ei aijo valittaa vaikka käskin. sanoi että valittaa jaloillaan eikä ikinä mene sinne enää...
No mitä se siellä tekisikään jos siellä ei hänelle mitään ole... Huono tapa valittaa jaloillaan tuossa tapauksessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta jos niiltä ei sen kokoista löydy. Miten sen muuten ilmaisee.

Kaipa mies olisi kysynyt, jos olisi apua tarvinnut, tai jotain kommenttia tuohon väliin erikseen. :D Joskus myyjä tulee ja kysyy, että voiko auttaa, ja mitä kokoa. Tällöin olisi ainakin varmasti tullut selväksi, että kokoja ei ole, jos kokonumeroista oli tässä kyse.
 

Yhteistyössä