miehelleni oli sanottu tänään dressmanin ovella että

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
olio
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja olio:
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Alkuperäinen kirjoittaja mä anelen:
ja pyydän, tee sinä edes valitus jos miehesi ei tee. Saadaan tuollaset paskat myyjät pois, tuollanen kun ei kuulu asiakaspalveluun ja jokainen joka sellasta työtä tekee tietää sen varmasti. Ei kattois itekkään varmasti omalle kohdalleen tuollasta...
Paitsi että mä en ikinä usko että on miehelle sanottu ihan noilla sanoilla. Ja jos mies on vähänkin lliotellut tapahtunutta on ap:n vähän riskialtista mennä tekeen vaalitusta kun ei asiasta oikeesti tiedä.

Saa siellä vielä myyjä haukut turhaan. Tuskin on ihan suoralta kädeltä käännytetty pois sillä onhan dresmannilla myytävänä tuotteita jotka ei kokoa kato. VAika kuinka roteva tai paksu olisi niin sukat ja skrakat ne myy sieltä kyllä kelle vaan. Mä en usko että on ihan noilla sanoilla käännytetty miestä ulos.
no miksipä ap niin sanois muuten, mitäs jo onkin??
No ap sanoo vain sitä mitä mies on kertonut...
miksi mies valhtelis?
 
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
käytiin miehen kanssa käytettyjen pyörien liikkeessä tuossa tovi sitten. Liikkeen pihamaat ja sisätilat oli täynnä varteenotettavia hinnoiteltuja pyöriä (niitä oli tosi paljon) mentiin sitten myyjän luo ja sanottiin että meille ollaan pyöriä etsimässä.. myyjä vaan katsoi meitä ja sanoi että eipä ole teille pyöriä.
Oltiin suu auki ja katsottiin ympärillemme, että varmaan vitsailee, mutta se vaan katsoi niin lähdettiin sitten vaan pois.


Minä ja eräs mieshenkilö menimme yhteen paikalliseen liikkeeseen avaamaan internetliittymän, Soneran. No, myyjä väitti kivenkovaa, että mieshenkilön luottotiedot eivät ole kunnossa, vaikka tällä ihmisellä ei ole minkään näköisiä maksuhäiriöitä. Hänellä on ollut vuosikausia luottokortit, ja ne ovat myös hänellä edelleen. Päivää aiemmin oli saanut hieman lisää lainaa pankin kautta. Eli että ei tosiaan ollut mitään. Myyjä vain väitti väittämistään, eikä halunnutkaan soittaa mihinkään tarkistaakseen asiaa.

Mentiin toiseen liikkeeseen, palvelu pelasi. Tehtiin valitus ko. myyjän palvelusta, kuulimme sitten että samoin oli käyttäytynyt joitakin muitakin kohtaan. Jakeli siis ilmeisesti pärstäkertoimen mukaan noita liittymäsopimuksiakin.
Mulle väitettiin kerran kanssa IF:illä että en saa autovakuutusta kun mulla on muka maksuhäiriömerkintä. Hetken olin sydän kurkussa että oon mokannu jonku laskujen kanssa. Mutta onneks oli vaan myyjän moka. Pitkään siinä vängättiin. Menin sitten toisena päivänä toisen IF-myyjän puheille ja kaikki kunnossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olio:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja olio:
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Alkuperäinen kirjoittaja mä anelen:
ja pyydän, tee sinä edes valitus jos miehesi ei tee. Saadaan tuollaset paskat myyjät pois, tuollanen kun ei kuulu asiakaspalveluun ja jokainen joka sellasta työtä tekee tietää sen varmasti. Ei kattois itekkään varmasti omalle kohdalleen tuollasta...
Paitsi että mä en ikinä usko että on miehelle sanottu ihan noilla sanoilla. Ja jos mies on vähänkin lliotellut tapahtunutta on ap:n vähän riskialtista mennä tekeen vaalitusta kun ei asiasta oikeesti tiedä.

Saa siellä vielä myyjä haukut turhaan. Tuskin on ihan suoralta kädeltä käännytetty pois sillä onhan dresmannilla myytävänä tuotteita jotka ei kokoa kato. VAika kuinka roteva tai paksu olisi niin sukat ja skrakat ne myy sieltä kyllä kelle vaan. Mä en usko että on ihan noilla sanoilla käännytetty miestä ulos.
no miksipä ap niin sanois muuten, mitäs jo onkin??
No ap sanoo vain sitä mitä mies on kertonut...
miksi mies valhtelis?
Ei valehtelisi vaan LIIOTTELEE. On voinu kysyä että löytyiskä esim kauluspaitaa hänen kokoa johon myyjä on voinu vastata että ei löydy sulle.

Ei oo ihan sama asia kun huudella ovelle jo asiakkaalle ettei kannata tulla sisälle kun ei täällä sulle mitään oo. Äijä on vetäny herneen vaan nenään ja loukkaantuneena liiottelee asioita. Sitä kuulee mitä haluaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Alkuperäinen kirjoittaja olio:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja olio:
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Alkuperäinen kirjoittaja mä anelen:
ja pyydän, tee sinä edes valitus jos miehesi ei tee. Saadaan tuollaset paskat myyjät pois, tuollanen kun ei kuulu asiakaspalveluun ja jokainen joka sellasta työtä tekee tietää sen varmasti. Ei kattois itekkään varmasti omalle kohdalleen tuollasta...
Paitsi että mä en ikinä usko että on miehelle sanottu ihan noilla sanoilla. Ja jos mies on vähänkin lliotellut tapahtunutta on ap:n vähän riskialtista mennä tekeen vaalitusta kun ei asiasta oikeesti tiedä.

Saa siellä vielä myyjä haukut turhaan. Tuskin on ihan suoralta kädeltä käännytetty pois sillä onhan dresmannilla myytävänä tuotteita jotka ei kokoa kato. VAika kuinka roteva tai paksu olisi niin sukat ja skrakat ne myy sieltä kyllä kelle vaan. Mä en usko että on ihan noilla sanoilla käännytetty miestä ulos.
no miksipä ap niin sanois muuten, mitäs jo onkin??
No ap sanoo vain sitä mitä mies on kertonut...
miksi mies valhtelis?
Ei valehtelisi vaan LIIOTTELEE. On voinu kysyä että löytyiskä esim kauluspaitaa hänen kokoa johon myyjä on voinu vastata että ei löydy sulle.

Ei oo ihan sama asia kun huudella ovelle jo asiakkaalle ettei kannata tulla sisälle kun ei täällä sulle mitään oo. Äijä on vetäny herneen vaan nenään ja loukkaantuneena liiottelee asioita. Sitä kuulee mitä haluaa.
Peesaan. Dressmannin myyjillä on osin provikkapalkka, joten eivät takuulla heitä yhden yhtä asiakasta suorilta ulos...
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta jos niiltä ei sen kokoista löydy. Miten sen muuten ilmaisee.
Myyjä voi ihan rauhassa odotella, että asiakas kysyy kokonumeroa... ei tarvitse olla portsarina ovella *teille ei tarjoilla tyyliin*
Niin..mitenkähän täällä porukka vetäis herneet nenään, jos muotiliikkeen ovelta kailotettais että "sulle ei ole kokoja täällä"? Kyllä ite ottaisin ainakin melkoisena loukkauksena (tosin mahdun noihin kokoihin).

Dressmannillakinhan myydän monia tuotteita, joissa ei ns kokoa tarvi (kravatit, lakit, huivit ym). Mistäs sitä tietää, mitä asiakas etsii?

Aika huono tapa lähestyä kyllä asiakkaita mielestäni. Saahan sitä vaikka xxxxxl-kokoinen ängetä päällensä xxxxs:n halutessaan. Tai toisin päin.
 
Saraldo
Mun mies, noin120kg, löytää itselleen vaatteita Dressmannista. Joten ei luulisi miehesi koon olevan este löytää sieltä vaatteita. Tuo oli kyllä todella törkeää "asiakaspalvelua" ja mä tekisin kyllä asiakaspalautteen myymälävastaavalle.

Mäkin olen ollut jossain nuorisokaupassa hiplailemassa vaatteita, kun olen etsinyt siskontytölle lahjaa. Eikä mulle ole koskaan sanottu mitään, ei edes katsottu pahasti, että "luuletko oikeasti löytäväsi vaatteita täältä". Mä olen nimittäin kokoa 50, niitä ei nuorisokaupoista löydy :D .
 

Yhteistyössä