miehelleni oli sanottu tänään dressmanin ovella että

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
oho
Mistä hemmetistä myyjä sen tiesi, onko miehelle mitään? Jos mies on ylipainoinen, niin myydäänhän siä esim kravatteja, jospa meni katsoon niitä? Tai sit tarttee miehellä olla TOSI paksu kaula, jos myyjä senkin osas päätellä heti ovella, ettei ees krakat sovi tälle miehelle... :D

Mutta siis törkeetä käytöstä myyjältä. Mä pistäsin palautetta heti menemään.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sanokaapa muuta... itekkin aspana toimin ja kyllä sieppas! vaan mies ei aijo valittaa vaikka käskin. sanoi että valittaa jaloillaan eikä ikinä mene sinne enää...
No mitä se siellä tekisikään jos siellä ei hänelle mitään ole... Huono tapa valittaa jaloillaan tuossa tapauksessa.

Tekisin kyllä valituksen, joka varmasti menisi perille. Huonosta kohtelusta ja asiakaspalvelusta saa valittaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Jotenkin en usko, että asia on ilmaistu noilla sanoilla. Joskus ihminen kuulee asian vähän toisin.
Näin uskon minäkin. Kun se sattui arkaan paikkaan, sen kuuli väärällä tavalla.
samaa tenttasin minäkin mieheltä vaan ei, kun oli heti sanottu kun liikkeeseen oli sisälle päässy että jos itselle etsit niin ei löydy.
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Mistä hemmetistä myyjä sen tiesi, onko miehelle mitään? Jos mies on ylipainoinen, niin myydäänhän siä esim kravatteja, jospa meni katsoon niitä? Tai sit tarttee miehellä olla TOSI paksu kaula, jos myyjä senkin osas päätellä heti ovella, ettei ees krakat sovi tälle miehelle... :D

Mutta siis törkeetä käytöstä myyjältä. Mä pistäsin palautetta heti menemään.

Niin, tai mistä hemmetistä se myyjä tiesi, vaikka joku mies kävisi ostamassa jonkun vaatteen lahjaksi jolle kulle muulle tms.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Jotenkin en usko, että asia on ilmaistu noilla sanoilla. Joskus ihminen kuulee asian vähän toisin.
Näin uskon minäkin. Kun se sattui arkaan paikkaan, sen kuuli väärällä tavalla.
samaa tenttasin minäkin mieheltä vaan ei, kun oli heti sanottu kun liikkeeseen oli sisälle päässy että jos itselle etsit niin ei löydy.

Oliko mies sitten kysynyt mitään sen kummemmin, vai poistunut heti ulos liikkeestä?
 
ev
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Mistä hemmetistä myyjä sen tiesi, onko miehelle mitään? Jos mies on ylipainoinen, niin myydäänhän siä esim kravatteja, jospa meni katsoon niitä? Tai sit tarttee miehellä olla TOSI paksu kaula, jos myyjä senkin osas päätellä heti ovella, ettei ees krakat sovi tälle miehelle... :D

Mutta siis törkeetä käytöstä myyjältä. Mä pistäsin palautetta heti menemään.

Niin, tai mistä hemmetistä se myyjä tiesi, vaikka joku mies kävisi ostamassa jonkun vaatteen lahjaksi jolle kulle muulle tms.
No sehän sanoikin, että jos itsellesi etsit niin ei löydy.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Jotenkin en usko, että asia on ilmaistu noilla sanoilla. Joskus ihminen kuulee asian vähän toisin.
Näin uskon minäkin. Kun se sattui arkaan paikkaan, sen kuuli väärällä tavalla.
samaa tenttasin minäkin mieheltä vaan ei, kun oli heti sanottu kun liikkeeseen oli sisälle päässy että jos itselle etsit niin ei löydy.
No jos ihan noilla sanoin on sanottu, niin on myyjä kyllä ottanut melkoisen riskin ( ja varmasti ihan tietoisen), koska toihan on jo melkein potkujen paikka.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Jotenkin en usko, että asia on ilmaistu noilla sanoilla. Joskus ihminen kuulee asian vähän toisin.
Näin uskon minäkin. Kun se sattui arkaan paikkaan, sen kuuli väärällä tavalla.
samaa tenttasin minäkin mieheltä vaan ei, kun oli heti sanottu kun liikkeeseen oli sisälle päässy että jos itselle etsit niin ei löydy.

Oliko mies sitten kysynyt mitään sen kummemmin, vai poistunut heti ulos liikkeestä?
oli hämmentyny niin että oli lähteny pois.
 
Mitä Ihmettä
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Jotenkin en usko, että asia on ilmaistu noilla sanoilla. Joskus ihminen kuulee asian vähän toisin.
Näin uskon minäkin. Kun se sattui arkaan paikkaan, sen kuuli väärällä tavalla.
samaa tenttasin minäkin mieheltä vaan ei, kun oli heti sanottu kun liikkeeseen oli sisälle päässy että jos itselle etsit niin ei löydy.
No jos ihan noilla sanoin on sanottu, niin on myyjä kyllä ottanut melkoisen riskin ( ja varmasti ihan tietoisen), koska toihan on jo melkein potkujen paikka.

Missä päin Suomea on noin asiakaspalveluhenkisiä myyjiä?!
 
.
käytiin miehen kanssa käytettyjen pyörien liikkeessä tuossa tovi sitten. Liikkeen pihamaat ja sisätilat oli täynnä varteenotettavia hinnoiteltuja pyöriä (niitä oli tosi paljon) mentiin sitten myyjän luo ja sanottiin että meille ollaan pyöriä etsimässä.. myyjä vaan katsoi meitä ja sanoi että eipä ole teille pyöriä.
Oltiin suu auki ja katsottiin ympärillemme, että varmaan vitsailee, mutta se vaan katsoi niin lähdettiin sitten vaan pois.
 
mä anelen
ja pyydän, tee sinä edes valitus jos miehesi ei tee. Saadaan tuollaset paskat myyjät pois, tuollanen kun ei kuulu asiakaspalveluun ja jokainen joka sellasta työtä tekee tietää sen varmasti. Ei kattois itekkään varmasti omalle kohdalleen tuollasta...
 
olio
Alkuperäinen kirjoittaja .:
käytiin miehen kanssa käytettyjen pyörien liikkeessä tuossa tovi sitten. Liikkeen pihamaat ja sisätilat oli täynnä varteenotettavia hinnoiteltuja pyöriä (niitä oli tosi paljon) mentiin sitten myyjän luo ja sanottiin että meille ollaan pyöriä etsimässä.. myyjä vaan katsoi meitä ja sanoi että eipä ole teille pyöriä.
Oltiin suu auki ja katsottiin ympärillemme, että varmaan vitsailee, mutta se vaan katsoi niin lähdettiin sitten vaan pois.
HITTO! mikä teitä ihmisiä vaivaa!!! Saakeli tuollasista pitää sannoa ja valittaa! en kestä tuommosta, ite oisin näpäyttäny varmasti jotain vikkelää myyjälle ja laittanu sen jollain tavalla selittämään/jopa ahdinkoonki! ARGHH!
 
no ei ole menetys miehellesi
dressmannin vaatteissa ei ehkä olis kuin farkkuja joita mun mies voisi valikoimasta käyttää, on vaatemaku sitten niin eri kuin mitä dressamann tarjoaa. Ei pidä vaaleanpunaisista salmiakkiruutuneuleliiveistä ;-) vaikka ikää yli 40v.
 
V
Alkuperäinen kirjoittaja .:
käytiin miehen kanssa käytettyjen pyörien liikkeessä tuossa tovi sitten. Liikkeen pihamaat ja sisätilat oli täynnä varteenotettavia hinnoiteltuja pyöriä (niitä oli tosi paljon) mentiin sitten myyjän luo ja sanottiin että meille ollaan pyöriä etsimässä.. myyjä vaan katsoi meitä ja sanoi että eipä ole teille pyöriä.
Oltiin suu auki ja katsottiin ympärillemme, että varmaan vitsailee, mutta se vaan katsoi niin lähdettiin sitten vaan pois.


Minä ja eräs mieshenkilö menimme yhteen paikalliseen liikkeeseen avaamaan internetliittymän, Soneran. No, myyjä väitti kivenkovaa, että mieshenkilön luottotiedot eivät ole kunnossa, vaikka tällä ihmisellä ei ole minkään näköisiä maksuhäiriöitä. Hänellä on ollut vuosikausia luottokortit, ja ne ovat myös hänellä edelleen. Päivää aiemmin oli saanut hieman lisää lainaa pankin kautta. Eli että ei tosiaan ollut mitään. Myyjä vain väitti väittämistään, eikä halunnutkaan soittaa mihinkään tarkistaakseen asiaa.

Mentiin toiseen liikkeeseen, palvelu pelasi. Tehtiin valitus ko. myyjän palvelusta, kuulimme sitten että samoin oli käyttäytynyt joitakin muitakin kohtaan. Jakeli siis ilmeisesti pärstäkertoimen mukaan noita liittymäsopimuksiakin.
 
oluu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja mun miestä taputteli dresmannissa naismyyjä pepulle ja kehui housujen hyvää istuvuutta! Toi koko aja lisää sovitettavia ;)
Vaan hyvä persehän sillä kyllä onkin!
mun sisko ja hänen miehesä oli ollu dresmanilla kattelemassa jotain farkkuja kans ni se nainen oli oikein mielistelly siskon miehelle mut siskon jättäny kokonaan huomioimatta ja töksäytelly kaikkea sille...jotenki liimautunu siskon mieheen.. :D en tiiä, kuulemma...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä anelen:
ja pyydän, tee sinä edes valitus jos miehesi ei tee. Saadaan tuollaset paskat myyjät pois, tuollanen kun ei kuulu asiakaspalveluun ja jokainen joka sellasta työtä tekee tietää sen varmasti. Ei kattois itekkään varmasti omalle kohdalleen tuollasta...
Paitsi että mä en ikinä usko että on miehelle sanottu ihan noilla sanoilla. Ja jos mies on vähänkin lliotellut tapahtunutta on ap:n vähän riskialtista mennä tekeen vaalitusta kun ei asiasta oikeesti tiedä.

Saa siellä vielä myyjä haukut turhaan. Tuskin on ihan suoralta kädeltä käännytetty pois sillä onhan dresmannilla myytävänä tuotteita jotka ei kokoa kato. VAika kuinka roteva tai paksu olisi niin sukat ja skrakat ne myy sieltä kyllä kelle vaan. Mä en usko että on ihan noilla sanoilla käännytetty miestä ulos.
 
sisäänostaja
Näitä myyjiä vain sikiää,mutta miksi ne hakeutuu noihin töihin .. Jos ei osaa käyttäytyä!Itsekin olen ollut kauan kaupanalalla ja jos olisin kuullut moista käytöstä ovi olisi auennut viimeisin kerran. Perästä olisi kuulunut.Olisin marssinut vastaavan luo sillä kertaa.
Tehkää reklamaatioita huonoista käyttäytymisistä,vain siten se paranee.
Oisko juuri nyt niitä nuoria jotka ovat kasvaneet rajoitta ja puhutaan mitä sylki suuhun tuo.Kotona on saanut puhua miten haluaa vanhemmille jne..
 
Tulipa mieleen
että esim. Jumbossa on kaksi eri Dressmann liikettä. Toinen "tavallinen" ja toinen Dressmann XL: tarjoaa tuotteita kokovalikoimassa 2-9XL. Voisiko olla kyseinen liike kyseessä? Jospa myyjä tarkoittanut ettei siellä ole tarpeeksi pientä hänelle?
 
olio
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Alkuperäinen kirjoittaja mä anelen:
ja pyydän, tee sinä edes valitus jos miehesi ei tee. Saadaan tuollaset paskat myyjät pois, tuollanen kun ei kuulu asiakaspalveluun ja jokainen joka sellasta työtä tekee tietää sen varmasti. Ei kattois itekkään varmasti omalle kohdalleen tuollasta...
Paitsi että mä en ikinä usko että on miehelle sanottu ihan noilla sanoilla. Ja jos mies on vähänkin lliotellut tapahtunutta on ap:n vähän riskialtista mennä tekeen vaalitusta kun ei asiasta oikeesti tiedä.

Saa siellä vielä myyjä haukut turhaan. Tuskin on ihan suoralta kädeltä käännytetty pois sillä onhan dresmannilla myytävänä tuotteita jotka ei kokoa kato. VAika kuinka roteva tai paksu olisi niin sukat ja skrakat ne myy sieltä kyllä kelle vaan. Mä en usko että on ihan noilla sanoilla käännytetty miestä ulos.
no miksipä ap niin sanois muuten, mitäs jo onkin??
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja olio:
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Alkuperäinen kirjoittaja mä anelen:
ja pyydän, tee sinä edes valitus jos miehesi ei tee. Saadaan tuollaset paskat myyjät pois, tuollanen kun ei kuulu asiakaspalveluun ja jokainen joka sellasta työtä tekee tietää sen varmasti. Ei kattois itekkään varmasti omalle kohdalleen tuollasta...
Paitsi että mä en ikinä usko että on miehelle sanottu ihan noilla sanoilla. Ja jos mies on vähänkin lliotellut tapahtunutta on ap:n vähän riskialtista mennä tekeen vaalitusta kun ei asiasta oikeesti tiedä.

Saa siellä vielä myyjä haukut turhaan. Tuskin on ihan suoralta kädeltä käännytetty pois sillä onhan dresmannilla myytävänä tuotteita jotka ei kokoa kato. VAika kuinka roteva tai paksu olisi niin sukat ja skrakat ne myy sieltä kyllä kelle vaan. Mä en usko että on ihan noilla sanoilla käännytetty miestä ulos.
no miksipä ap niin sanois muuten, mitäs jo onkin??
No ap sanoo vain sitä mitä mies on kertonut...
 
olio
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipa mieleen:
että esim. Jumbossa on kaksi eri Dressmann liikettä. Toinen "tavallinen" ja toinen Dressmann XL: tarjoaa tuotteita kokovalikoimassa 2-9XL. Voisiko olla kyseinen liike kyseessä? Jospa myyjä tarkoittanut ettei siellä ole tarpeeksi pientä hänelle?
vaikka olisi, niin ei silti tuollai puhuta asiakkaalle!
 
hei
Onhan siel Dressmannilla niitä jättikokojakin, nehän yleensä viimeseks roikkuu niiden ale-rekeissäkin kun on niiiiin hehtaarikamaa ettei oo paljoo ostajia. Monesti oon selannu niitä rekkejä ja aina jotai xxxl-kokoa jäljellä...
 

Yhteistyössä