[QUOTE="Vieras";27868469]Voi luoja teitä kotimammoja! Mihin saatte tuon kaiken ajan kulumaan vai siivoatteko te koko ajan neuroottisesti ja kuljette täytyi kädessä?! Itse olen töissä siis palkkatyössä ma-pe joka päivä 8 tuntia ja siihen työmatkat päälle ja kerran viikossa kauppareissu. Laitan joka aamu aamupalan eikä mitään muroja. Sitten päiväkotiin, töihin ja sitten taas kotiin ja sen jälkeen joka päivä ten ruuan. Kotiruokaa, tiskit, pyykit, iltaharrastukset ja muut, iltapala, pesu, iltasatu joka ilta ja nukkumaan. Viikonloppuina askarrellaan, ollaan pihalla, harrastetaan ym. ja teen tämän kaiken YKSIN! Koen että mulla on silti omaa aikaa tarpeeksi iltaisin kun lapset nukkuu....[/QUOTE]
Sinun elämäsi kuulostaa erittäin helpolta!
Katsos, monet sanoo että jaksaa paljon paremmin kotona iltaisin, kun saa ensin päivällä toteuttaa itseään töissä, saa aikuista seuraa, ja jopa juoda kahvikupin rauhassa

Kotiäidin elämä voi olla ihan muuta

Ja vaikka haluaakin kasvattaa omat lapsensa kotona, ei se tarkoita että se olisi aina hirmuisen nautinnollista ja kivaa, on siinä se oma rankkuutensa, josta vain kotiäidit tietävät. Sinä et selvästikään tiedä millaista se on, joten turhaan kommentoit. Ja sulla on jopa energiaa viettää sitä omaa aikaa kun lapset iltaisin nukkuu, kotiäidit on yleensä niin puhki, etteivät jaksa...Yritä nyt vaan ymmärtää.