Miehelläni on vain 13 cm penis

  • Viestiketjun aloittaja Kertokaatte
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miehelläni on vain 13 cm penis
Mitattiin ja täydessä pituudessa 13 cm. Mitä mieltä?
Hevosen penis on erektiossa keskimäärin 75 senttimetriä, elefantin 200 senttimetriä ja sinivalaan 240 senttimetriä mutta gorillan vain 6 senttimetriä. Huomioksi, että miehen peniksen keskimitta on noin 15 senttimetriä eli fyysisesti isokokoinen gorilla jää tässä kilpailussa reilusti toiseksi.
 
vierailija
Jos on tottunut suurikokoiseen ja yhtäkkiä onkin sängyssä pienipippelisen kanssa, se on järkytys. Minulle ainakin. Parin pitkän suhteen jälkeen ajauduin lapsuudentuttavan kanssa sänkyyn ja se oli ihan järkyttävää. Kuin sormella olisi tökitty. Ei sellainen tyydytä silloin, jos on muuhun tottunut. Eikä pitäisi paikoissakaan olla vikaa, gynekologi kehui lihasten olevan hyvässä kunnossa. Mutta jos olisin ollut ikäni pienipippelisten kanssa, varmaan en olisi asiaa ihmetellyt.
Jos on lihakset kunnossa niin se gynekologin sormikin puristui tiukasti.
 
vierailija
Mulla on römpsä kunnossa, en ole edes synnyttänyt. Jos laitan sormen pimpsaan, tuntuu seinämät ja osaan puristella kunnolla. Ongelma olisi noin pienen kanssa siinä itse pituudessa ja ns. liukuma-mitassa. Pienellä tökkii vaan huulille monessa kivassa asennossa. Ja sellainen nakki lipsahtaa sieltä pois helposti.

Mun eksillä kaikilla ollut 17-19 cm, ovat olleet jalan kooltaan 45-46. Pari pikkunakkia ollut ja molemmilla jalan koko 41. Joten... se jalan koko korreloi peniksenkin koon kanssa.
Eikös se keskipituus yleensäkin korreloi kaikkien ruumiinosin koon kanssa, miksei muka peniksen? En nyt väitä ettei poikkeuksia olisi esim. isopäisiä pikkumiehiä tai isomulhkuisia, mutta keskimäärin tuo korreloi.
 

Yhteistyössä