Miehelläni on vain 13 cm penis

  • Viestiketjun aloittaja Kertokaatte
  • Ensimmäinen viesti
voihan palsta
Kai naisiakin on eri "mallisia", mun nykysellä miehellä on pienempi kun exällä ja seksi on nyt paljon parempaa. Ei satu, eikä tartte varoa koko ajan :) Eikai sillä mitalla niin väliä ole jos molemmat on tyytyväisiä..? Oli sitten pitkä, lyhyt, paksu, käyrä tai mitä tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: ammuli
.....
Alkuperäinen kirjoittaja älä ole siiderival;30663860:
kuntouta sitä römpsääs
Mulla on römpsä kunnossa, en ole edes synnyttänyt. Jos laitan sormen pimpsaan, tuntuu seinämät ja osaan puristella kunnolla. Ongelma olisi noin pienen kanssa siinä itse pituudessa ja ns. liukuma-mitassa. Pienellä tökkii vaan huulille monessa kivassa asennossa. Ja sellainen nakki lipsahtaa sieltä pois helposti.

Mun eksillä kaikilla ollut 17-19 cm, ovat olleet jalan kooltaan 45-46. Pari pikkunakkia ollut ja molemmilla jalan koko 41. Joten... se jalan koko korreloi peniksenkin koon kanssa.
 
iso isompi suurin
Mun eksillä kaikilla ollut 17-19 cm, ovat olleet jalan kooltaan 45-46. Pari pikkunakkia ollut ja molemmilla jalan koko 41. Joten... se jalan koko korreloi peniksenkin koon kanssa.
Hmm, toisaalta kaikilla on ollut 17-19cm ja toisaalta kuitenkin pari pikkunakkiakin on ollut... :D No joo, sori.

Mutta itsehän en usko, että d-kuppia pienempiä tissejä on olemassakaan. Ainakaan en ole moisia minitissejä koskaan nähnyt. :D
 
Et nauti?
[QUOTE="jepjep";30663917]Minun miehellä penis on ehkä nippa nappa 13 senttiä. Sen jalat on kyllä kokoa 45, että mihinkä mun miehen peniksen 4-6 lisäsenttiä on jäänyt???[/QUOTE]

Onnistuuko tuollaisella yhdyntä .... Siis nyt vastaa ihan oikeesti?
 
iso_nainen
Jos on tottunut suurikokoiseen ja yhtäkkiä onkin sängyssä pienipippelisen kanssa, se on järkytys. Minulle ainakin. Parin pitkän suhteen jälkeen ajauduin lapsuudentuttavan kanssa sänkyyn ja se oli ihan järkyttävää. Kuin sormella olisi tökitty. Ei sellainen tyydytä silloin, jos on muuhun tottunut. Eikä pitäisi paikoissakaan olla vikaa, gynekologi kehui lihasten olevan hyvässä kunnossa. Mutta jos olisin ollut ikäni pienipippelisten kanssa, varmaan en olisi asiaa ihmetellyt.
 
"jiihaa"
täytyy tunnustaa, että olen elänyt hyvin viriilisti ja nainut todella monen miehen kanssa.. on ollut pari tosi isoa, että oli oikeasti hankala. teki kipeää ja piti varoa. se oli sekä pitkä että paksu. ja minä olin fantasioinut suuresta kyrvästä. ei se sitten niin kivaa ollutkaan. kakun omistaja oli muuten mieheksi hyvin vaatimattoman oloinen, ei erityisen komea tai atleetti, joten vehkeen koko tuli jotenkin aivan yllättäen. sitten on pari tosi pienimunaista mutta hyvin kiihkeää rakastajaa..ei ollut pituutta eikä oikein paksuuttakaan- mutta hommat tuli kyllä hoidettua ja sain.. sitten on tämä 13-17 porukka grillimakkarapaksuudella. ehdoton enemmistö. kyllä on sanottava, että siinä kategoriassa sekä parhaat että huonoimmat panot. miehelläni
 
"jiihaa"
miehelläni hyvänä päivänä ehkä 15 cm, ja saa minut kyllä aina tosi tyytyväiseksi.. ja meillä on useampi kersa ja minä siis useampaan otteeseen alapäästäni synnytysten yhteydessä venynyt.
 

Yhteistyössä