Miehellä vuosia muita naisia

  • Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti
just joo
Kaikenlaisia "syitä" sille, miksi pitää käräyttää, on tässä ketjussa esitetty. Säälitään petettyä, halutaan auttaa. Jeejee.

Tulihan se oikeakin syy nyt suoraan sanottuna: minua ottaa kupoliin, joten käräyttää pitää. Minäminäminä.
 
sivusta seurannut myös
Alkuperäinen kirjoittaja Käräytetään ne kaikki!:
Alkuperäinen kirjoittaja Juuso:
Eiköhän ap.llä ole jotkut ihan omat syynsä siihen, miksi hän haluaa sekaantua työkaverinsa perhe-elämään.
Niin varmaan onkin. Voipi jopa olla että alkuperäistä ottaa tosissaan kupoliin kun on joutunut kuuntelemaan ja katselemaan tuollaisen omahyväisen pösön touhuja vuosikaudet. Miksi sitä pitäisi ikuisesti sietää?

Takuulla käräyttäisin tuollaisen minäkin. Ei tule tunnonvaivoja minulle, miksi pitäisi, jos ei kerran miehellekään ole koko aikana tullut? Jos perhe hajoaa, sehän on äijän oma vika, olisi pitänyt mölyt mahassaan ja sutturansa piilossa. Toteaisin vielä äijälle vakavalla naamalla ja olkaa kohautellen että onhan se ikävää mutta tilanne nyt on vaan tällainen, vaimolle on kerrottu, ei sille mitään voi.
Nauratti kun luin tämän sinun kirjoituksesi: " tilanne nyt on vaan tällainen, vaimolle kerrottu, ei sille mitään voi." Juuri näitä sanohan ap. kertoili miehen itse käyttävän. Saisipa ainakin maistaa omaa lääkettään...
 
sivusuhaaja
Pit. varattuna täällä puolustaa petetyn oikeutta tietää ja samalla toisessa ketjussa pyytää toista keskustelijaa päiväkahviseuraksi kotikonnuilleen ;) Pissii omaan pesään?
 
petetyn menetetyt vuodet
Itse olen nyt samanlaisessa tilanteessa. tulen lähiaikoina selvittämään ex työkaverini miehelle hänen rankatkin pettämisasiansa, koska hän on minun mainetta sotkenut eli esiintynyt minuna näillä yhden illan petos illoissaan.

Miten voi nainen olla noin alhainen limanuljaska. Luulin että tämä on mahdollista vain miehille.. erehdyin..

Entä minä sitten miehen ja miehen ystävien puolelta..Aloin saamaan huomautuksia monista miehistä..- ihmettelyä.. kun ei ole.. kaikkien työkavereidenkin asiointi kanssani käännettiin takanapäin puheissa tehdyiksi teoiksi. Tajuaako nämä " itse pettävät rouvat" että vapaan sinkun elämästä paskaa puhumalla pahennetaan jonkun mainetta joka ei edes perustu tosi tapahtumiin vaan arveluihin.

Selvisi fakta pettäjästä: sitä mitä itse teet sitä syytät muiden tekevän.

Missähän menee se kunnianloukkaus raja tässäkin asiassa.
Pitäisikö minunkin siis alentua samalle tasolle ja kertoa miehelle että hänellä ei tod. ole kuin yksi biologinen lapsi ??
Minunhan ei tarvitse puhua paskaa kun tuon väitteen voi helposti dna testillä todeta.

Nämä pettäjä kuviot unohtavat että näissä aina voi syntyä myös lapsia jotka ei sitten välttämättä ole muuta kuin uhreja koko sopassa. Siinä ei siis ole koskaan välttämättä vain vaimon tai isin tunteet. Toisten pettämisiin en siis minä ainakaan suostu menemään minkäänlaisena alibin antajana. En tahallisesti enkä tahattomasti.
 
ggggggg
Alkuperäinen kirjoittaja petetyn menetetyt vuodet:
Itse olen nyt samanlaisessa tilanteessa. tulen lähiaikoina selvittämään ex työkaverini miehelle hänen rankatkin pettämisasiansa, koska hän on minun mainetta sotkenut eli esiintynyt minuna näillä yhden illan petos illoissaan.

Miten voi nainen olla noin alhainen limanuljaska. Luulin että tämä on mahdollista vain miehille.. erehdyin..

Entä minä sitten miehen ja miehen ystävien puolelta..Aloin saamaan huomautuksia monista miehistä..- ihmettelyä.. kun ei ole.. kaikkien työkavereidenkin asiointi kanssani käännettiin takanapäin puheissa tehdyiksi teoiksi. Tajuaako nämä " itse pettävät rouvat" että vapaan sinkun elämästä paskaa puhumalla pahennetaan jonkun mainetta joka ei edes perustu tosi tapahtumiin vaan arveluihin.

Selvisi fakta pettäjästä: sitä mitä itse teet sitä syytät muiden tekevän.

Missähän menee se kunnianloukkaus raja tässäkin asiassa.
Pitäisikö minunkin siis alentua samalle tasolle ja kertoa miehelle että hänellä ei tod. ole kuin yksi biologinen lapsi ??
Minunhan ei tarvitse puhua paskaa kun tuon väitteen voi helposti dna testillä todeta.

Nämä pettäjä kuviot unohtavat että näissä aina voi syntyä myös lapsia jotka ei sitten välttämättä ole muuta kuin uhreja koko sopassa. Siinä ei siis ole koskaan välttämättä vain vaimon tai isin tunteet. Toisten pettämisiin en siis minä ainakaan suostu menemään minkäänlaisena alibin antajana. En tahallisesti enkä tahattomasti.


Silläkö sä mainees pelastat? Tuskin vain. Itsesi teet hölmöksi.
 
mies1
Palstan uuden hengen mukaisesti, alan tulkitsemaan edellisen kirjoittajan mielenterveyttä. Kyllä ilmassa leijuu sankka katkeruuden tuoksu.

Olipa hyvä, että tuli käräyttäjien motiivit selviksi, peilille olisi käyttöä.
 
re mies 1
Miksi puhut toisena pv toisin .. kenenkään ei pidä vaaleanpunaisin silmälasein elää.. jne. tuolla aiemmin tänään taas näin.
Minun ei onneksi tarvitse kenenkään mielenterveyttä epäillä kun täällä netissä se on ihan sama . Mutta jos kirjoittaja vaihtaa koko ajan mielipiteitään ei se minusta kovin jämäkän ihmisen mielipidettä edusta.
Minä kerron kyseisen naisen touhut ihan lähipäivinä hänen miehelleen. Tehköön sitten mitä päättävät tehdä. Minun sotkemiseni asiaan loppuu siinä.
En minä ainakaan halua että miehelle mustamaalataan minun oletettua mainetta ja itse petetään koko ajan. Loppuu ainakin minun sotkeminen noihin keksittyihin alibeihin..
 
mies1:lle
Onhan kotiväki itse sekoittanut ilmiantajan omaan soppaansa, kun nainen on käyttänyt työkaverinsa nimeä jakaessaan pillua ympäri maita ja mantuja. Periaatteessa tuosta varmaan voisi tehdäkin kunnianloukkausasian.
 
jiihaaa
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:lle:
Onhan kotiväki itse sekoittanut ilmiantajan omaan soppaansa, kun nainen on käyttänyt työkaverinsa nimeä jakaessaan pillua ympäri maita ja mantuja. Periaatteessa tuosta varmaan voisi tehdäkin kunnianloukkausasian.


Tuskin se asia nyt ihan noin on. Molemmat ne jakavat samalla lailla. Ei maine tyhjän puhujista kenellekään tule. Ja nyt alkoi siis kostokierre, Toinen voi ainakin tuhota toisen perheen, kostoksi.
 
mitä mies
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:lle:
Onhan kotiväki itse sekoittanut ilmiantajan omaan soppaansa, kun nainen on käyttänyt työkaverinsa nimeä jakaessaan pillua ympäri maita ja mantuja. Periaatteessa tuosta varmaan voisi tehdäkin kunnianloukkausasian.
Vaikuttaa tosi uskomattomalta tarinalta, mutta nykyäänhän voi sattua ja tapahtua mitä vaan. Siis huoraa toisen/työkaverin nimellä! Ei varmaan ihan pieni paikkakunta voi olla kyseessä?

Mutta muutoin uskon, että liikkeellä olevat tarinat voivat olla mitä vain. Joku erittäin luottamuksellisesti ja uskottavasti kertoo sulle _koko totuuden_ toisesta (ei välttämättä itsestään) - eikös se niin mene! Ajan henki suosii paljastuksia!
 
Sitä tekopyhyyttä...
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Kaikenlaisia "syitä" sille, miksi pitää käräyttää, on tässä ketjussa esitetty. Säälitään petettyä, halutaan auttaa. Jeejee.

Tulihan se oikeakin syy nyt suoraan sanottuna: minua ottaa kupoliin, joten käräyttää pitää. Minäminäminä.
Kaikenlaisia syitä miksi petturia ei taas saa käräyttää on myös esitetty tässä ketjussa. Säälitään petturiressukkaa ja sen perhettä, halutaan auttaa perhettä pysymään "onnellisesti" koossa. Ja lässyn lässyn lää.

Se oikea syy petturien yhteistuumin suojelemiseen kehottamiseen alkaa myös käydä yhä selvemmäksi. Aika monella täällä on selvästi oma lehmä ojassa. Olishan se tottakai ikävää jos kanssaihmiset alkaisivat narauttelemaan pettureita urakalla ja maukkaat salarakkaat menisivät niiltä sivu suun. Avioerokin on kurjaa, ja tulee kalliiksi. Joten verbaalisella sakinhivutuksella yritetään pitää porukka ruodussa.

Ikävää tietysti pettureille että aina joku kurista huolimatta kuitenkin lipsuu ja salarakaspommi räjähtää käsiin. Eiköhän se ole se riski mikä petturin on vaan otettava, jos haluaa naiskennella ympäriinsä ja samalla pitää yllä kulissia mukamas ehjästä liitosta.
 
k73
Jos vaimo jo tietäisi miehen suhteista ja hyväksyisi ne, niin miten se kertominen voisi sellaista suhdetta vahingoittaa? Tämä niille, jotka puolustelevat kertomatta jättämistä sillä, ettemme voi tietää avioparin keskinäisistä sopimuksista.
 
pid huoli omista asioistasi
Alkuperäinen kirjoittaja k73:
Jos vaimo jo tietäisi miehen suhteista ja hyväksyisi ne, niin miten se kertominen voisi sellaista suhdetta vahingoittaa? Tämä niille, jotka puolustelevat kertomatta jättämistä sillä, ettemme voi tietää avioparin keskinäisistä sopimuksista.



Jos vaimo ei tiedä, eikä haluakaan tietää, ovat vaika sopineet että pettämisillä ei loukata toista, koskaan ei kerrota, niin silloin kertominen vahingoittaa toisten perhettä.
Sun kannattaa kanssa keskittyä vain mahdolliseen omaan parisuhteeseesi ja siinä sovituissa asioissa.
 
Raaka peli
Ei täällä kukaan yksin elä, eikä siis voi tuudittautua ympäristön aukottomaan hyväntahtoisuuteen. Paskaa saa niskaansa vaikkei mitään sen ansaitsemiseksi tekisikään - saatikka sitten, kun itse omilla teoillaan oikein kerjää vaikeuksia. Turha luottaa lähimmäisenrakkauteen oman nahkansa pelastamisessa.
 
Tongue Clock
Alkuperäinen kirjoittaja k73:
Jos vaimo jo tietäisi miehen suhteista ja hyväksyisi ne, niin miten se kertominen voisi sellaista suhdetta vahingoittaa? Tämä niille, jotka puolustelevat kertomatta jättämistä sillä, ettemme voi tietää avioparin keskinäisistä sopimuksista.
Jos vaimo tietää ja hyväksyy miehen suhteet ja joku ääliö menee vielä kertomaan niistä, niin kertoja vain munaa itsensä ja saa pahantahtoisen kielikellon maineen. Tosin, mitä tuo haitannee, sellainenhan hän onkin.
 
Anneliina
En menisi tutemattomalle kertomaan pettämisestä, mutta ystäälle kyllä. Eiköhän jokainen ystävä halua ystävälleen parasta.
Jos asiaa ajattelee moralistisesta näkökulmasta, niin vääristä teoista pitää jäädä kiinni. Se on lopulta helpotus sille vääryydetekijällekin. Kuka sitten uskaltaa alkaa tuomariksi ja totuudentorveksi? Kuka tahansa. Käräytän rattijuopot ja käräytän pettäjät. Piste.
 
Sanonko mika sopimus...
Alkuperäinen kirjoittaja pid huoli omista asioistasi:
Alkuperäinen kirjoittaja k73:
Jos vaimo jo tietäisi miehen suhteista ja hyväksyisi ne, niin miten se kertominen voisi sellaista suhdetta vahingoittaa? Tämä niille, jotka puolustelevat kertomatta jättämistä sillä, ettemme voi tietää avioparin keskinäisistä sopimuksista.



Jos vaimo ei tiedä, eikä haluakaan tietää, ovat vaika sopineet että pettämisillä ei loukata toista, koskaan ei kerrota, niin silloin kertominen vahingoittaa toisten perhettä.
Sun kannattaa kanssa keskittyä vain mahdolliseen omaan parisuhteeseesi ja siinä sovituissa asioissa.
Ongelma on vaan se etta se sopimus koskee vaan puolisoita. Ei mikaan sopimus voi estaa ulkopuolisia kertomasta toiselle jos silta tuntuu. Joten silloin jaa vaan kaksi vaihtoehtoa. Joko kaikki pettamiset tehdaan niin visusuti salassa ettei kukaan vahingossakaan satu todistamaan yhteisia hetkia. Tai sitten petturin ja vaimon on syyta laittaa ilmoitus paikalliseen lehteen etta hyvat ihmiset, jossen naette meista jommankumman intiimissa tunnelmissa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, niin alkaa vaan vahingossakaan kertoko puolisolle, meilla on naas sopimus!

Eiko nyt helkutissa olis yksinkertasempaa vaan jaada sinkuksi, jos kerran on noin kauhea tarve hassia vieraita..? Vahemman saatamista kun ei ole puolisoa jolle taytyy kaikkien valehdella.

 
Anneliina
Pettämisestä ei pidä tehdä yleisesti hyväksyttävää, joten kertoa pitää sille petetylle. Jos joutuukin naurunalaiseksi syystä tai toisesta, niin mitä sitten?
Taitaa olla pettäjillä jo pissit housuissa.
 

Yhteistyössä