Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
..näinpä...
Lainaus toisesta ketjusta; " Olen itse sinkku tällä hetkellä. Ja suoraan sanottuna pelottaa ajatus mennä naimisiin ja tehdä lapsia, kun jatkuvasti kuulee tälläisiä juttuja. Tuntuu, että parempi pysyä yksinään. Vastikään yksi naimisissa oleva mies yritti vikitellä minua (ehdotti seksiä). Kieltäydyin, ja sanoin, että ei mene minun moraalieni mukaan tuollainen touhu. Mies ollut 20 v naimisissa ja 3 lasta liitosta. Tuntuu pahalta hänen vaimonsa puolesta. Vaimo tuskin tietää tästä yrityksestä, ja kuvittelee miehensä olevan täydellinen ihana paketti. Mutta pakko sanoa, että jos/kun itse olen naimisissa ollut toistakymmentä vuotta, lapset isoja, niin kyllä palautuisi mieleen tämäkin kokemus naimisissa olevasta miehestä vikittelemässä itseään puolet nuorempaa naista. "
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2280976-mies-puhunut-naisille-alastonsuomessa-ja-seksichateissa/

Nah
[QUOTE="vieras";28725506]Voi myös olla, että pitkäaikainen suhde loppuu tuollaiseen. Se että sinä tunnet monia pareja jotka ovat jatkaneet ydessä pettämisestä huolimatta EI TARKOITA, että kaikki olisivat samanlaisia.[/QUOTE]

Ei tarkoitakaan.
Sitä tässä olen yrittänytkin selittää niille, jotka saman tien kertovat koko parisuhteen olevan tuhoon tuomittu. Toin vain asiasta esille pelkästään sen toisen puolen kuin he, jotka ovat heti huutamassa "jätä se!"

Pettäminen EI automaattisesti tarkoita parisuhteen loppua ja eroa. Kuin ei myöskään anteeksianto automaattisesti onnellista loppuelämää.

Mutta itse uskon että aina kannattaa silti yrittää.

• Tykkää
Reactions: ElaineH
fdsa
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28725439:
Ei se mikään automaatio ole. Minäkin annoin anteeksi, sittemmin nauroi räkäisesti kun toisti tekonsa. Koska "kerran anteeksiantaa, aina anteeksiantaa"...
Ei olekaan. Senpä takia kirjoitinkin "VOI OLLA" sekä "MONIA" en kirjoittanut että asia on näin ja kaikki suhteet jatkuvat onnellisina. Samalla tavalla kuin sinun tilanteesi ei onneksi ole automaatio, eivät kaikki ole tuollaisia kusipäitä kuin mitä sinun kohdallesi on sattunut.

Toin asiasta sen toisen puolen esiin kun noita tuhoontuomitsijoita näyttää olevan niin paljon liikkeellä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28725501]Myöskään automaatio ei ole, että kaikille kävisi kuten sinun tapauksessa. Yritä ymmärtää, että joillain se vaan menee paremmin. Otetaan kerrasta opiksi.[/QUOTE]Yritä sinä tajuta ettet ole aina oikeassa.

"Tinja"
Kiitos teille viesteistä ja zemppauksista. Hassua, että jotkut olettavat tällaisen asian olevan tunnissa puitu. Meidän palaveri jatkuu vielä pitkään. Mies laittaa junioria nukkumaan.

En usko, että suhteemme kaatuu tähän. Mies on ollut todellakin katuvainen, rehellinen ja ymmärtäväinen.
Ei ole harrastanut seksiä tämän lissun kanssa ja uskon miestäni.

"vieras"
[QUOTE="Tinja";28725840]Kiitos teille viesteistä ja zemppauksista. Hassua, että jotkut olettavat tällaisen asian olevan tunnissa puitu. Meidän palaveri jatkuu vielä pitkään. Mies laittaa junioria nukkumaan.

En usko, että suhteemme kaatuu tähän. Mies on ollut todellakin katuvainen, rehellinen ja ymmärtäväinen.
Ei ole harrastanut seksiä tämän lissun kanssa ja uskon miestäni.[/QUOTE]

onko sanonut syytä miksi osti niin kalliin korun? Oliko mies naisen juhlissa vai erikseen käynyt onnittelemassa? Jos mennyt juhliin, niin ymmärrettävämpää koska juhliin nyt viedään koruja, mutta jos eivät oikeasti mitenkään tuttavia ole olleet niin miksi hänet kutsuttaisiin juhliin vai onko tämä nainen joku jättijuhlien järjestäjä. Jos mies halunnut itse erikseen viedä naiselle lahjan pyytämättä, niin jotain on kyllä tapahtunut tai mies haluaisi tapahtuvan.

huhhhh
[QUOTE="Tinja";28725840]Kiitos teille viesteistä ja zemppauksista. Hassua, että jotkut olettavat tällaisen asian olevan tunnissa puitu. Meidän palaveri jatkuu vielä pitkään. Mies laittaa junioria nukkumaan.

En tiedä, mutta tuo kalliin lahjan ostaminen kuulostaa siltä, että mies on a) joko rakastunut, tai sitten b) todellakin päässyt kellistämään naisen, todennäköisemmin sekä a että b. Mutta hienoa, että osaat olla noin luottavainen, itse en osaisi. Kaikkea hyvää!

"..."

Ei tunnissa, eikä kahdessa. Kuulostaa kuitenkin ihanalta, että pystytte keskustelemaan aikuismaisesti, etkä ole heti laukkuja porraspieleen heittämässä. Vain miehen katumus, rehellisyys ja se miten hän tulevaisuudessa käyttäytyy sinua kohtaan, auttaa pääsemään asioiden yli. Tarvitset täyden tuen ja ymmärryksen häneltä jatkossa, kun ehkä enemmän asiaa alat käsittelemään. Kuulostaa siltä, että olet todella rauhallinen tällähetkellä, mutta tulevaisuudessa tunteet saattavat heittää melkoista vuoristorataa. Niissä hetkissä miehesi tuki ja ymmärrys tulevat esiin, jos hän todella tekojaan katuu.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
....

Niin no kannattaa olla hiukan epäileväinen tähän katuvaisuuteen ja ymmärtäväisyyteen.
Mielestäni korun ostaminen ja kaikki se paska valehtelu on todella suurta pettämistä. Ei sitä ole kukaan tuohon tilanteeseen pakottanut!

"lotta"
Melkoinen jatkokertomus... Pakko myöntää, etten usko tähän.

Jos nyt kuitenkin olisi totta, olisi ensimmäinen ehto suhteen jatkamiselle, että poistaisin omakätisesti moisen naikkosen miehen kavereista ja kaiken yhteydenpidon häneen olisi loputtava, jos haluaa perhe-elämää jatkaa.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama ja Joxu
"juup"
Aina sitä jaksaa ihmetellä miten luottavaisia ihmiset oikein ovat... Vaikka mitä todisteita olisi, niin aina sen puolison vakuutteluihin jaksetaan uskoa...

Taidanpa itsekin ostaa 200 € lahjan jollekin puolitutulle, jonka olen pari kertaa tavannut. Koska niinhän sitä kuuluu tehdä. NOT.

• Tykkää
Reactions: chrissy
fdsa

Tsemppiä tilanteeseen!! Kuulostaa, että teillä todellakin on suhde vakaalla pohjalla, ja että pääsette siitä yli. Eikä miehesi kuulosta ylimieliseltä kusipäältä, joka tekee saman virheen heti kun vain saa tilaisuuden. Vaan pohjimmiltaan kunnon mieheltä, joka kunnoittaa sinua paljon.

Olen joskus kuullut sanonnan, joka menee jotenkin näin (ja on mielestäni uskomattoman hyvä): Me jokainen teemme virheitä, suuria ja typeriäkin. Virheet eivät kuitenkaan määrittele meitä, vaan se, millä tavalla me ne virheet korjaamme.

Anteeksianto, kunnioitus ja luottamus. Muistakaa nämä.

Tässä pieni ote eräästä kirjoituksesta, jonka aiheena on menestyvä pitkäaikainen suhde.

"menestyvällä parilla on kyky selvittää ongelmat ja päästää ne sitten menemään. He keskittyvät ratkaisemaan ongelmaa sen sijaan, että hyökkäävät toisen niskaan henkilökohtaisesti. Jopa suuttuessaan, he löytävät keinon olla vihainen ja läheinen samalla kertaa. Kun asia on selvitetty, he antavat anteeksi ja unohtavat. Tärkein tekijä on, että parilla on kyky oppia ja kasvaa keskinäisistä vaikeuksistaan."

"anni"
Ja mies on siis soitellut tälle "lissulle" jos tää naikkonen heti puhelimella ilmoitti et olet laittanu viestiä fb:ssä. Jos tää on totta niin kyllä taustalla on enemmän ku mies sanoo. Huhhei.

• Tykkää
Reactions: Joxu
"vieras"
Ja niin sai taas yksi mies uuden sulan hattuunsa. Ja hei,eiköhän se mieskin tästä jotain oppinut - nimittäin sen, ettei kannata jättää facebookiaan auki kun poistuu kotoa :LOL:

das
Voihan AP:n mies puhua ihan tottakin. Siis että heidän välillään ei loppupeleisäs ole mitään. Nainen on lähinnä hupia ap:n miehelle?
Ja hupikaverille ostaa rannekorun valmistujaislahjaksi. Ja hupikaverin kanssa treffailee "kahvilla". Ei kai kukaan mee tohon :O Mun mielestä siinä jo on pikkanen ristiriita, että ihan läpällä juttelee ja silti ostaa rannekorun valmistujaislahjaksi...

kaikki se uskoo, kaikki se kärsii.. nooh ei ehkä kaikkea kannattais uskoa

200e lahja puolitutulle
heti ilmotus ku olit laittanu viestin
ei mitään mistä sinun pitäs huolestua vakuuttelut :/

miksi salailua uuesta harmittomasta kaverista? saisitko sie tehä miehelle saman. ottaa jonku nuoren kollin jutskaus kaveriksi, pieniä kahvitteluja, lahjoja... nooh mietis...

• Tykkää
Reactions: Joxu
"Kaulin"
On hienoa että tuo pariskunta pystyy keskustelemaan asiasta.

Mielestäni sellainen ei ole lasten kannalta kovin fiksua, että heti pienestäkin aavistuksesta heitetään toisen kamat matkalaukussa ulko-oven eteen, sen kummemmin asiasta keskustelematta. Onhan toki räikeitä pettämistapauksia, mutta se millä tyylillä asiaan suhtautuu, vaikuttaa myös lapsiin.

das
[QUOTE="Tinja";28724634]Siis mitä... VITTUA suoraan sanoen?! 195e näyttäs olevan sen korun hinta?![/QUOTE]

AIka tyyris lahja ihan hyvänpäiväntutulle vai mikä hupikaveri se olikaan...Joko sulla raksuttaa vai vieläkö on pinkit lasit nenän päällä...

"Heidi"
Jokin haiseen pahasti tässä jutussa. Meillä oli miehen kanssa juuri 10 v hääpäivä ja olin aivan otettu, kun mies osti minulle 100 euron arvoisen korusetin (kaulakorun ja korvikset).

Ilmeisesti ap:n mies ostelee sitten ap:lle tonnin arvoisia koruja synttärilahjoiksi ja hääpäivälahjoiksi, kun kerran puolitutullekin ostellaan 200 euron arvoinen koru.

"Heidi"
Lohdutukseksi ap:lle voin kertoa, että tämä kuvio on ihan normaali. Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen nainen/mies, jota on petetty parisuhteessa.

Minä olen naimisissa ja olen salasuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa. Kumpikaan meistä ei halua erota liitoistamme, koska haluamme elää puolisoidemme kanssa loppuelämämme. Emmekä halua hajottaa lapsiltakaan hyvin toimivia perheitä. Seksipuoli kuitenkin tökkii molemmilla ja siksi ollaan päädytty tähän tilanteeseen. Uskon, että mies tosiaan rakastaa sinua ja haluaa korjata tosissaan välinne. Tuo Lissu on ollut hänelle vain väliaikainen hairahdus, tuskin mies on hänen kanssaan mitään sen vakavampaa suhdetta edes ajatellut. Seksistä näissä tapauksissa yleensä on kyse. Jos seksiä ei ole ollut, niin sitten olisin kyllä oikeasti huolissani tilanteesta.

• Tykkää
Reactions: Ylläri iltatähti

Yhteistyössä