Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Harmis";28740052]Se mies mitään halua! On vain sekaisin kaikesta.

Ei jumalauta mitä johtopäätöksiä taas![/QUOTE]

Ootko sä se mies?

Kyllä tuo mun korvaan kuulostaa sellaselta, että mies on todellakin halunnut "lissun". Tai ilmeisesti on halunnut molemmat, kun ei ole ollut pokkaa tehä päätöstä ja on vaan pitänyt avioliitonkin pystyssä. Ties kuinka kauan olis tuota jatkanut jos ei olis jäänyt kiinni.
Eikä senkään jälkeen kunnioita vaimoaan edes sen vertaa, että kertois totuuden. Jaa että oikeen tarttee lähtee miettimään yksin asioita! niinku mies ois tossa se jonka pitää ajatella, ihanku yrittäs naistansa nyt syytellä.

"hansu"
Siis voi helvetti!! Miten noi miehet osaa ton, nyt se mies käänsi se että HÄN HALUAA MIETTIÄ!! Mitä vitun mietittävää sillä on?! Sua on petetty, eli sen pitäis anella sua jäämään ja luvata ettei pidä yhteyttä enää koskaan siihen lumppuun, sun pitäisi miettiä annatko tämän anteeksi vai jätätkö hänet! Ei miehen!! AAAAAGGGGHHHH!! Kyllä kiehuttaa..

Ne on pitäneet yhteyttä tämän tultua ilmi, mies esitti niin lojaalia ja poisti lissun kavereistaan ja lupasi ettei mene vauhtiajoihin, mutta silti on pitänyt kuitenkin yhteyttä siihen naiseen. Suree että menettää nyt lissun ja hänen ylhäisyytensä täytyy nyt miettiä!

Siis vitun vittu mikä sika!! Pakkaa sen kamat ja sano että painu sen lissus luokse niin ei tarvi itkeä helvetin luuseri.

Ymmärrän että et halua "antaa" miestäsi lissulle, ja sen tunteen että hän on sinun miehesi ei kenenkään muun. Mutta ajattele itseäsi, haluatko sä olla tollasen miehen nainen?

"vieras"
[QUOTE="Harmis";28740052]Se mies mitään halua! On vain sekaisin kaikesta.

Ei jumalauta mitä johtopäätöksiä taas![/QUOTE]No jos ei se kerran halua niin miksi sen pitää sitten oikein miettiä asiaa :O Ja joo, on varmaan sekaisin, mies parka, toivottavasti lissu lohduttaa :'(

"Vieras"
Tässä jutussa on kai sitten niinpäin, että mies tekee päätöksen jatkuuko avioliitto vai ei. Ei se aina niin mene, että vaimolla on mahdollisuus valita antaako anteeksi vai ei. Pettäjä voi ihan oikeasti lähteä toisen naisen matkaan, eikä vaimolla ole siihen mitään vaikutusmahdollisuuksia.

hohoo
Luetun ymmärtämistä.

Jokainen joka lukee tämän ketjun huomaa, että tämä on täynnä petettyjen ihmisten tarinoita. Ilman, että pitäisi olla Einstein.

Niin, moni vaikuttaa kovin lapselliselta. Eikö sinusta?

"Satuilustahan" vain tiedustelin joltain random palstalaiselta kun hän oli näkevinänsä tässä jotain tuttua viitaten johonkin aiempaa ketjuun (josta en siis tiedä mitään kun olen ensimmäistä kertaa paikalla, kuten olen todennut).

Vielä kerran: luetun ymmärtämistä.
Luetun ymmärtämistä vaan itsellesi, ja yleissivistystä. Se "random"kirjoittaja ei viitannut mihinkään ketjuun täällä, vaan ihan yleisesti tunnettuun Kolmas Pyörä -kohublogiin.

"Tinja"
Mä en tiedä missä mies on. Ei ole vieläkään tullut kotiin. Ehkä on mökillä, ehkä juoksemassa, ehkä veljellään, ehkä lissulla...
Kauheeta :( kun se ei edes vastaa :( VITTU!!! En jaksa tätä :/

"vieras"
[QUOTE="Tinja";28740112]Mä en tiedä missä mies on. Ei ole vieläkään tullut kotiin. Ehkä on mökillä, ehkä juoksemassa, ehkä veljellään, ehkä lissulla...
Kauheeta :( kun se ei edes vastaa :( VITTU!!! En jaksa tätä :/[/QUOTE]

nyt ihan oikeasti. Pakkaa miehen laukut, keskitä ajatukset eroon. Mies tuollaisen jälkeen lähtee ovesta "miettimään" ja jättää sinut sinne, ihan kuin sä olisit jotain tehnyt eikä mies. Ei tunnu kunnioittavan yhtään. Jos mies yrittäisi korjata suhdetta, ei ainakaan tekisi noin.

"vieras"
[QUOTE="Tinja";28740112]Mä en tiedä missä mies on. Ei ole vieläkään tullut kotiin. [/QUOTE]

Taitaa selvittää oman tilanteensa ja varmistaa selustansa ennen kuin vastaa sinulle mitään. Tätä se "miettiminen" tarkoitti... Tsemppiä, elämässä tulee aina silloin raskaita aikoja.

"Tinja"
Sisko tulee miehensä kansaa meille. Mun on pakko kertoa jollekin läheiselle. Mun isä haki lapset yheksi yöksi kanssaan mökille. Tajusi iskäkin että nyt ei ole kaikki hyvin. Toki pyysin ensin itse, voiko ottaa lapset.

Mua ahdistaa ja pelottaa.. Mitä teen nyt :/

"vieras"
[QUOTE="Vieras";28740097]Tässä jutussa on kai sitten niinpäin, että mies tekee päätöksen jatkuuko avioliitto vai ei. Ei se aina niin mene, että vaimolla on mahdollisuus valita antaako anteeksi vai ei. Pettäjä voi ihan oikeasti lähteä toisen naisen matkaan, eikä vaimolla ole siihen mitään vaikutusmahdollisuuksia.[/QUOTE]

kaikilla parisuhteessa elävillä on mahdollisuus lähteä ja vaihtaa puolisoa. mitä ihmetyä selität? jotkut ovat vaan niin törkeitä etteivät ota eroa vasta kun on uusi köytynyt, eikä välttämättä sillonkaan kun on niin helppo kun vaimo hoitaa lapsen, laittaa ruoan, siivoaa kotona.

ssss
Tinja, nyt sulla lähtee väärille urille tämä homma. Jotta et antaisi miehellesi täyttä valtaa päättää elämästäsi, tee itse päätös. Ottakaa pieni asumisero jollain lailla ja kummatkin miettii mitä elämältään haluaa. Mutta ehota sä tätä niin et näytä olevasi aivan miehesi päätöksien varassa.

"vieras"
[QUOTE="Tinja";28740132]Sisko tulee miehensä kansaa meille. Mun on pakko kertoa jollekin läheiselle. Mun isä haki lapset yheksi yöksi kanssaan mökille. Tajusi iskäkin että nyt ei ole kaikki hyvin. Toki pyysin ensin itse, voiko ottaa lapset.

Mua ahdistaa ja pelottaa.. Mitä teen nyt :/[/QUOTE]

onneksi sulla on läheisiä jotka auttaa :/

"vieras"
Menettämisen pelko ja häviäminen lissulle kannattaa yrittää unohtaa ensimmäisenä. Ajattele vaikka sitten että noin itsekkäästi ja törkeästi käyttäytyvä mies saa mennäkin. Muuten riskinä on että joudut altavastaajan asemaan ja alat itse taistelemaan miehestä ja kerjäämään häntä jäämään.

"minttu"
Nyt kun luin Tinja sun viimeisimpiä viestejäsi niin muistin, että itsekin joskus aikoja sitten otin pettäneen miehen takaisin nimenomaan siitä syystä, että halusin olla "voittaja" eli se, joka lopulta saa miehen. Silloin tuntui, että se olisi jonkinlainen näpäytys silloiselle lissulle ja ehkä olikin. Myöhemmin kyllä erosimme.

hohoo
[QUOTE="vieras";28738409]Ei vaan normi palstamamma ei jaksa lukea oikeinkirjoitettua hyvää tekstiä. Tuskin edes ymmärtää sitä ja siksi turhautuu
[/QUOTE]

Hohohoho

"normi palstamamma"
"höyhenen kevyt"

tosi "oikeinkirjoitettua"

"sini"
sillä ei oikein ois varaa tehä noin!
Huomaatko, se EI tee kaikkea sun etees nyt.
Liekö tosiaan sen Lissun luona? Tietääkö sen Pasin vaimo tästä? Puhu sen kans, jos muutenkin ystäväsi.
Tossahan on valehdeltu vaikka mitä, krt siellä mökillä on yövytty. Lissu ei vaanantanut, koska ero ei ollut selvä.. Ehkä miehes suunnitelma olikin ottaa ero, jos Lissun kans alkaa sujua.

[QUOTE="vieras";28740038]Joo, ei pidä antaa periksi vaikka toinen nainen on jo viemässä miestä. Ja mieskin haluaa tuon toisen naisen. Siltikö ei pidä antaa periksi? Ei jumalauta mitä neuvoja taas :headwall:[/QUOTE]

Sopivasti leikkasit kommentistani sen kohdan missä kerroin itse eroavani jos olisin tuossa tilanteessa :D

[QUOTE="Tinja";28740112]Mä en tiedä missä mies on. Ei ole vieläkään tullut kotiin. Ehkä on mökillä, ehkä juoksemassa, ehkä veljellään, ehkä lissulla...
Kauheeta :( kun se ei edes vastaa :( VITTU!!! En jaksa tätä :/[/QUOTE]

Se mies on tehnyt jo ratkaisunsa. Pahoin pelkään.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28739521:
Ei Tinja ole tehnyt mitään väärin. Hän rakastaa miestään ja vaikuttaa olevan ihan loisto vaimo miehelle. Ei ole liian helpolla antanut periksi. Voimia toivotan nyt Tinja sinulle! Kyllä se lopullinen ratkaisu vähitellen muotoutuu :)
Jaa, minä en kyllä näe tässä sellaista että ottaisit eron vastaavassa tilanteessa...

[QUOTE="vieras";28740290]Jaa, minä en kyllä näe tässä sellaista että ottaisit eron vastaavassa tilanteessa...[/QUOTE]

Tuossa kommentissani näyttää puuttuvan kaksi riviä tekstiä siitä mitä kirjoitin. Kirjoitin tähän tapaan: mutta kyllähän tuossa tilanteessa itse vetäisin johtopäätökset ja ottaisin eron kun osaan jo arvata miten tuossa käy.

Voimia
Seurustelin yh-aikoinani erään miehen kanssa ja meillä oli ymmärrykseni mukaan ihana suhde. Yht´äkkiä hän halusikin "miettiä" ilman mitään selityksiä. Lopulta hän jätti minut eikä koskaan suostunut kertomaan miksi oli jättänyt minut. Vieläkin muistan hänen kommenttinsa "minun pitää nyt jonkin aikaa miettiä ihan itsekseni". Sitä vaan halusin sanoa, että tuollainen "miettiminen" voi olla todella itsekästä. Toinen ei tiedä laisinkaan mitä tapahtuu "miettijän" varmistaessa selustaansa. Seurustelukumppanini olikin sitten varsin nopeasti löytänyt uuden kumppanin.

Yhteistyössä