Miehellä toinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Manna

Vieras
Selvisi että avopuolisollani on ollut suhde erääseen naiseen 10 kk:n ajan. Tämä toinen nainen ilmoitti asiasta minulle ja luojan kiitos teki niin! Hän on rakastunut kuulemma poikaystävääni, huhhuh..
Sanokaa nyt ettei se voi olla mahdollista noin lyhyessä ajassa, mä en kestä!

Nyt tää nainen haluaa mieheni.. Haukuin sitä pelkäksi panoksi mutta tää ämmä kehtas väittää että ei, että niiden suhde perustuu oikeisiin tunteisiin, tekee kuulemma paljon juttuja yhdessä, käy elokuvissa ja syömässä, kävelyllä ym..

Tää nainen siis ilmoitti vaan siks ettei kuulemma aio luovuttaa miehestäni ja oli sitä mieltä että mulla on oikeus tietää.
Me ei ihan kauheesti ehditä näkeen kun ollaan kumpikin eri vuoroissa töissä, mutta sillon kun nähdään meillä on todellakin laatu aikaa!!
Sanokaa mitä voin tehdä etten menetä lopullisesti mun miestä!!

Eiköhän olisi fiksumpaa puhua asiasta miehesi kanssa. Eikö ratkaisevaa ole se, että mitä hän haluaa eikä se, että mitä tämä nainen haluaa. Jos olet valmis jatkamaan miehesi kanssa ja hän sinun, niin annat anteeksi, juttu haudataan ja elämä jatkuu (ei välttämättä ihan näin yksinkertaista, mutta kuitenkin).
Jos miehesi on naisen kanssa samaa mieltä, niin sitten on vain kärsittävä luopumisen tuskaa.
Mutta kävi miten kävi, niin älä enää alennu tämän naisen tasolle ja ala haukkumaan panoksi tai miksikään muuksikaan. Miehesi on kuitenkin viettänyt hänen kanssaan 10 viimeisintä kuukautta, niin ihan mitätön hän ei miehesi tunteissa ole.
Äläkä alennu haukkumaan tätä toista naista syylliseksi kaikkeen....hän ilmeisesti on ollut vapaa tekemään mitä haluaa, miehesi ei ole, joten eikö miehesi silloin ole se suurin syyllinen.
Toivottavasti asiat menevät kannaltasi hyvin (oli se kantasi sitten loppupeleissä mikä hyvänsä, mutta selvitä asia miehesi kanssa ensi tilassa, sen naisen kanssa älä selvitä asiaa tämän enempää milloinkaan!!!!!!On kokemusta sekä sinun asemastasi (melko tuore juttu) ja nuorempana tuli koettua toisen naisenkin osa, mikä sekään ei ole kaikissa tapauksissa ihan helppo.

Kannattaako tuollaisesta miehestä edes pitää kiinni? On pettänyt sinua 10kk ja ei ole kertonut itse vaan saat kuulla asiasta salarakkaalta? Jos miehesi ""valitsee"" sinut, oletko varma että suhteenne kestää mahdolliset epäilyt ja petetyksen tunteet? Onko mies sen arvoinen?

Von kuvitella miltä sinusta tuntuu ja että haluat taistella miehestä mutta onko se tosiaan sen arvoinen?

Onpa helpottavaa tietää että oikeus tapahtuu sittenkin edes joskus. Mahtavaa että toinen nainen sai kokea saman kuin itse laittoi toisen kokemaan aikaisemmin.

Alkuperäiselle kirjoittajalle tsemppiä.

En minäkään oikein tajua, miksi haluat tuommoisesta miehestä pitää kiinni? Itseäni ei kyllä enää kiinnostaisi. Yksi miesystäväni (vaivaiset 10 vuotta yhdessä) teki noin, alkoi tapailemaan toista. Kun sain vahingossa selville, tunteet kuolivat siihen paikkaan ja mies sai mennä. En enää olisi voinut kuvitella välittäväni...:(
Mutta elämä on joskus kummallista, tekee meistä pilaa. Aloin itse tapailla ukkomiestä, jonka olin tuntenut työpaikalla jo vuosia. Hän lähti kotoaan kuukauden tapailemisen jälkeen. Pitkä liitto oli kuulemma jo muutenkin kuivunut, ""harmaa liitto"". En tiedä, oliko. Hyvin meillä kuitenkin pyyhkii, häät ensi kesänä, lasta suunnitellaan. Joten kaikenlaista voi tapahtua lyhyessäkin ajassa.
Yhtä juttua en tuossa tarinassasi tajua. Avosiippasi ""salarakasta"", joka soitti sinulle. Typerä, alhainen teko minusta. Eikö miehelläsi ole ollut mitään sanottavaa tuossa tilanteessa? Oliko hälle samantekevää, että tiedät? Jos on, niin ei kyllä tiedä hyvää sulle. Antaisit kenkää, kuka hyvänsä ansaitsee parempaa. Kannattaako tapella miehestä, joka ei kykene tekemään päätöksiä suuntaan eikä toiseen?

Nellahan se taas pääsi oikein aiheeseen:))))))))Miksi ""toisia naisia"" aina parjataan? Eikös se varattu mies kuitenkin ole se joka eniten väärin tekee?????Kysynpähän vaan.
Itsellä ei ole kokemusta toisena naisena olemisesta, mutta kahdesti olen kokenut sen että miehelläni on toinen (lienee selvää, että nyt jo ex-mieheni) ja tottakai tunsin vihaa aluksi tätä toista naista kohtaan, mutta toisella kertaa olin jo viisaampi ja ymmärsin, että kyllä se kulkaa siskot rakkaat vaan on niin, että se oma ihana(?) ukkokulta se suurin syntipukki on sellaisessa tilanteessa....ei kai ketään aikuista ihmistä pakoteta olemaan muun kuin oman vihityn vaimonsa kanssa? vai onko jotakuta pakotettu ja millä helkkarin konstilla?

Uskomatonta, että haluat vielä jatkaa tuon petturin kanssa joka on pettänyt sinua JO KYMMENEN KUUKAUTTA! 10 kuukautta!!!!!
toi on pitkä aika kuule! se varmaan rakastaa sitä muijaa jo!ja vice versa!
ja muista se ,että vaikka mies haluaa jatkaa sinun kanssa,
( muka) niin ei miehen salasuhde lopu kuin seinään noin vain! ehei kuule! vaikka se vannoo sulle ettei se ole enää sen ämmän kanssa yhteyksissä..
ne jää ikävöimään toisiaan,kivaa sulle sitten makaa tuollaisen tyypin vieressä! noh, koita kestää sit kun itse haluat vielä tuollaisen petturin!

Toki pettäjä itse on se pahin syntipukki, mutta jokaisessa pitkässä suhteessa tulee niitä aikoja kun kaikki ei ole niin täydellistä, on ehkä päästetty välit hieman viilenemään ja alkaa miettiä omaa viehätysvoimaansa, kaivata nuoruuttaan, kaivata rakastumisen tunnetta, miettiä mitä elämältään oikeasti haluaa jne. Tällaisessa tilanteessa toisen naisen (tai miehen) on helppo sekoittaa pohdiskelijan pää, vaikka toki pohdiskelija tekee itse omat valintansa ja on itse niistä vastuussa. On vain tilanteita ja tapoja joissa ylipuhuminen on helpompaa.

Jos minua tulee joku ukkomies iskemään, niin yritän kyllä keskustella hänen kanssaan edellä mainitsemistani asioista ja muistuttaa häntä siitä mitkä hänen elämänsä prioriteetit oikeasti ovat. Ei kriisiin saa vastausta vaihtamalla elämänkumppania tai pettämällä. Se vain pääsee joskus ihan inhimillisistä syistä unohtumaan. Silloin on mukava jos ulkopuoliset tukevat eivätkä yritä hajottaa suhdetta. Parempi olisi kuitenkin jos mitään eroa ei tarvittaisi, se säästäisi monelta mielipahalta.

Sitä en todellakaan ymmärrä että miksi joku alkaa väkisin taistelemaan toisen miehestä kuten alkuperäisen tapauksessa, Miettiikö hän ollenkaan millaisen mielipahan aiheuttaa. Miksi pitää olla niin itsekäs ja ilkeä muille? Pelottaako että muuten jää kokonaan ilman miestä vai mistä se johtuu?

Ja minä tiedän kyllä miltä tuntuu olla korviaan myöten rakastunut ja siinäkään tilassa en kyllä lähtisi toisen miestä viemään. En vain ymmärrä mikä pakko on saada vietyä mies toiselta ja otettua itselleen. Todella julmaa käytöstä.

Manna

Toinen nainen on todella härski ja dominoiva, tulevaisuudessa myös miehelle? Siis hänellä oli otsaa ilmoittaa sinulle suhteestaan ja nyt toivoo, että potkaisisit miehesi hänelle. Älä anna hänelle sitä onnistumista. Toivottavasti ymmärrät, että toinen nainen teki niin, koska hän huomasi Sinun olevan vahvasti miehen mielissä, eikä ole saanut käännettyä miehesi päätä.

Älä torju miestäsi, tee se kaikkein ikävin temppu toiselle naiselle; anna miehellesi aikaa selvittää hänet pois ja anna toisen naisen ymmärtää, että hän jää toiseksi aina.

Toivon sinulle tsemppiä: sinä selviät voittajana.

Muuten hyvä, mutta tuon kirjoitustyylin tunnistaa ellien provoilijaksi, joka esittelee täällä välillä vähemmän fiksuja mielipiteitään.

Tekaistuksi tarinaksi huomaa helposti siitäkin, ettei ap välitä jatkokommentoida aihetta.

Kysy mieheltäs.. jos se haluu sut, niin ei siinä mitään, anna anteeks ja niele loput.. ihan perseestä se on .. mun mies petti mun parhaan ystävättäreni kanssa.. sitä kesti kans muutama kuukausi,, mä odotin vauvaa yms.. mut nyt kun siit on aikaa kulunu muutama vuosi.. niin ainaki mun mies rakastaa mua hulluna.. ja osottaa sen.. ja katuu tekosiaan.. ikuisesti..ei kannata ainakaan heti olla eroamassa, mikäli rakkautta on... tsemppiä

""no niin"" ja ""AIVAN""

Kärsitte tämän päivän muotisairaudesta; nyt heti kaikki, en jaksa odottaa. Minusta ap:n kuvaus oli todellisuutta tänään. Kaikille niille naisille onnea, jotka taistelevat toista naista vastaan. Kertokaa toisille naisille:"" Mies kertoi sinusta, sinuako todella hän käy panemassa""

Just joo.....nimim. Mies puhuu taistelusta toista nasita kohtaan:))))))))Ei häntä kohtaan tarvi taistella. Miehenhän se pitäisi olla MIES, tehdä päätöksensä ja jatkaa elämää hänen kanssaan kenet on päättänyt valita...jos nyt sitten vielä kaiken ""tasitelun"" jälkeen kelpaa edes kummallekaan naisista.
Miten ihminen voikaan enää tehdä itseään typerämmäksi kuin sillä, että tappelee kumppaninsa ""kakkosen"" kanssa....minä en ainakaan ole alentunut moiseen, ja oma varattu kumppanihin se paholainen on, petetty on hyviläinen ja se ""kakkonen"" on jotain siltä väliltä, sillä ilmeisemmin tässäkin tapauksessa hän on ollut vapaa ja mies varattu!!!!!!!!!!!

Meillä on sama tarina takana jo toista kertaa. Ekalla kerralla nousin siksi vahvaksi naiseksi, jota kunnioitettiin kun jaksoin olla vielä kiinnostunut kaiken jälkeen. Suhde loppui silloin. Nyt toisella kerralla en enää tiedä mitä teen. Jos oikeasti aluat pitää miehesi, pidä hänestä kiinni kynsin hampain ja huomaat olevasi voittaja. Yritä myös unohtaa se, että sinua on petetty. Helppoa se ei tule olemaan sen voin sanoa,mutta jos haluat, onnistut. Ekasta hypystä voi vielä jatkaa, mutta toisesta en tiedä...
Totta kai se nainen soitti sulle ja kerrot tietysti asiasta miehellesi. Selvittäkää asiat ennen kun on myöhästä. Tee myös selväksi, että se on sinä tai se akka, ei molempia.
Toivotan sulle paljon onnea ja voimia, sillä tiedän miltä susta nyt tuntuu. Kirjota kuinka käy. Ja muista vaikka saat täältä paljon kommentteja, että jätä mokoma pas... se olet sinä ja vain sinä, joka teet päätökset...Halaus!

sama takana jo toista kertaa?????????

ironiaa: taistele vain miehen puolesta! se rakastaa sua aidosti!
vaikka se pettäisi sinua 5 kertaa! taistele nainen! :D

Pelkäätte olla yksin, tämän takia VAIN jotkut naiset ottaa petturin takaisin...""monta kertaa"" ja kaiket ajat nainen vain luulet että rakastaa sitä mutta, 'mä rakastan sitä!!!
mutta, unohdat kysyä itseltäsi 'rakastaako se minua aidosti kun se pystyy pettää minua monta kertaa?
ja sittenkin nainen vielä luulee että mies rakastaa aidosti jos mies on pettänyt toisenkin kerran.....ja ottaa taas takaisin.. höh höh!

Todellakin - rakkaus todellakin voi olla yksipuolista.

Mitä järkeä on roikkua äijässä, joka on lähes vuoden ajan pettänyt. Miksi ihmeessä edes haluaisit taistella moisesta otuksesta?

Jos he kerran käyvät elokuvissa, syömässä, kävelyllä yms. normaalia seurustelevan parin arkea harrastamassa, niin eikö jo tule mieleen, että olisi helpompi erota kuin jatkaa salasuhteita. Äijäs taitaa olla melkoinen idiootti. Helpompihan se olis sanoa suoraan ja erota, niin voi olla rakastamansa naisen kanssa ihan julkisestikin yhdessä.

Mutta ei kai näitä voi (jotkut ihmiset) järjellä ajatella.

Itse taas olen niin rationalisti, etten voi käsittää moista riippuvuutta jossain suhteentapaisessa. Vaikka miten 'rakastanrakastan', niin rajansa se on ihmisen alemmuudellakin. Mitä rakastamista tuo on? Toisella riippuvuutta ja toisella hyväksikäyttöä. Siinä sitä rakkautta riittää...

Joo, ja jos tämä ei ole provo, niin luultavasti se ""toinen nainen"" on pistänyt ihan vastaavan aloituksen Elleihin, ja väittää että SINÄ ap olet vienyt hänen miehensä, jonka kanssa hän on jo 10 kk seurustellut. ;-)

Tottakai toinen nainen väittää että hänellä on mieheesi todella hieno suhde. Tätähän ukkomiehet toisille naisille uskottelevat kun tietävät kyllä että muuten loppuu seksikin. Jotain kertoo kuitenkin se ettei mies ole halunnut sinua jättää toisesta suhteesta huolimatta.

Mitä sinä voit tehdä ettet menetä miestä? Et mitään. Kyse ei ole toisen naisen tahdosta tai sinun tahdostasi vaan ainoastaan miehen. Laita mies tilille ja valitsemaan. Kumpaakin ei voi saada. Tee se selväksi.

Että ottaa päähän nämä ihmisten hyppelyt sinne ja tänne. Ja aina on OIKEA rakkaus ja IHANA suhde ja mitä vielä.

Mitä helevatin rakkautta nämä syrjähyppelijät tuntevat? Ja mitä helevatin ihanaa näissä kähminnöissä on?

Suhde on kiva niin kauan kuin se pysyy salassa. Kun se tulee julki, pitää funtsata että mitä tehdä? Kenen kanssa sitä pitää olla vai ollako yksin ja kuinka kaikki käytännön asiat sitten järjestetään.

Toivottavasti se OIKEA rakkaus sitten kestää kun arki tulee.

En piruuttanikaan antaisi ap:n tapauksessa periksi. Olisin pirullinen akka. Antaisin sopan vanheta ja katsoisin sitten rauhassa jonkun ajan päästä mitä tehdä. Jos mies on menevää sorttia, menköön sitten, mutta ei niin että ensin pedataan peti jossain valmiiksi ja suurena rakastajana singahdetaan lämmitettyyn sänkyyn ja ah kuinka itsetuntoa hivelee kun entinenkin jäi särkynein sydämin kaipaamaan.

Älkääkä puhuko rakkaudesta ja suurista tunteista. Se on seksin hinkua eikä mitään muuta. Pari vuotta kestää ja sitten ollaan taas ""harmaassa suhteessa jossa ei ole mitään yhteistä"".

No - jos seksi on sama kuin nämä ""tosi rakkaudet"" niin ok sitten.
Pitää sitten ottaa eri asenne koko touhuun:
Lasten isäksi valkataan vain ja ainoastaan hyvät geenit. Kun työ on tehty mies saa mennä.
Hauskaa pidetään semmoisten kanssa, jotka siihen tilanteeseen sopivat.
Siitä vaan jos pää ja p-e kestää!

Yhteistyössä