M
Manna
Vieras
Selvisi että avopuolisollani on ollut suhde erääseen naiseen 10 kk:n ajan. Tämä toinen nainen ilmoitti asiasta minulle ja luojan kiitos teki niin! Hän on rakastunut kuulemma poikaystävääni, huhhuh..
Sanokaa nyt ettei se voi olla mahdollista noin lyhyessä ajassa, mä en kestä!
Nyt tää nainen haluaa mieheni.. Haukuin sitä pelkäksi panoksi mutta tää ämmä kehtas väittää että ei, että niiden suhde perustuu oikeisiin tunteisiin, tekee kuulemma paljon juttuja yhdessä, käy elokuvissa ja syömässä, kävelyllä ym..
Tää nainen siis ilmoitti vaan siks ettei kuulemma aio luovuttaa miehestäni ja oli sitä mieltä että mulla on oikeus tietää.
Me ei ihan kauheesti ehditä näkeen kun ollaan kumpikin eri vuoroissa töissä, mutta sillon kun nähdään meillä on todellakin laatu aikaa!!
Sanokaa mitä voin tehdä etten menetä lopullisesti mun miestä!!
Sanokaa nyt ettei se voi olla mahdollista noin lyhyessä ajassa, mä en kestä!
Nyt tää nainen haluaa mieheni.. Haukuin sitä pelkäksi panoksi mutta tää ämmä kehtas väittää että ei, että niiden suhde perustuu oikeisiin tunteisiin, tekee kuulemma paljon juttuja yhdessä, käy elokuvissa ja syömässä, kävelyllä ym..
Tää nainen siis ilmoitti vaan siks ettei kuulemma aio luovuttaa miehestäni ja oli sitä mieltä että mulla on oikeus tietää.
Me ei ihan kauheesti ehditä näkeen kun ollaan kumpikin eri vuoroissa töissä, mutta sillon kun nähdään meillä on todellakin laatu aikaa!!
Sanokaa mitä voin tehdä etten menetä lopullisesti mun miestä!!