Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:raskaana B)
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:raskaana B)
Siinä olisikin selittämistä, kun ukko on steriloitu jo vuosi sittensitä se ukkokin kyllä epäili
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:raskaana B)
Siinä olisikin selittämistä, kun ukko on steriloitu jo vuosi sittensitä se ukkokin kyllä epäili
![]()
![]()
Mitä jos oiskin sterilointi pettäny?
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:raskaana B)
![]()
![]()
Mitä jos oiskin sterilointi pettäny?
Se olisi kyllä varmaan samalla kuolemantuomio minulle, en varmasti enää selviäisi raskaudesta niin rankka oli jo tuo edellinen :/
Mutta uskotaan ettei niin ole käynyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:raskaana B)
![]()
![]()
voisko johtuu helteistä..Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Useampana aamuna on jo huimannut, nyt on lisäksi oksettava olo ja pääkipua!!!
Mie niin inhoan olla sairaana ettei kukaan |O |O |O
Liekö jotain oksennustautia taas liikkeellä??? Siis sitä lopullista lajia.....
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:menet sohvalle köllöttelemään. Mies hakee hyvän leffan vuokraamosta ja pitsaa ja karkkia ja lepäilet siinä. Mies hoitaa lapset. Olisiko tuosta apua?
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:raskaana B)
![]()
![]()
niin., mutta voihan se sterilaatio pettääitselläni oli nuo oireet n.6viikkoa sitten
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:Olisko vain alhainen tai korkea verenpaine,mulla kun tekee tuota aina joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mulla on ainakin niskat jumissa ja sehän aiheutta jotain ettei veri kierrä niin hyvin päähän. Mutta mistä tää älytön väsymys johtuu. nyt ihan lähi aikoina tullut. kokoajan väsyttää.jos joku porista niin tien todella halvan hierojan =)
Alkuperäinen kirjoittaja sano nimi:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mulla on ainakin niskat jumissa ja sehän aiheutta jotain ettei veri kierrä niin hyvin päähän. Mutta mistä tää älytön väsymys johtuu. nyt ihan lähi aikoina tullut. kokoajan väsyttää.jos joku porista niin tien todella halvan hierojan =)
en ole porista mutta lähipaikkakunnalta. hieronta TODELLA TEKIS TERÄÄ!