Karl Fazer Marianne Crisp 250 g
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.makumuistetaan.fi/opt/tuote_marianne_crisp.jpg&imgrefurl=http://www.makumuistetaan.fi/tuote3/&h=223&w=169&sz=13&hl=fi&start=27&um=1&tbnid=x9jaOZlzDgSLlM:&tbnh=107&tbnw=81&prev=/images%3Fq%3DMarianne%2Bfazer%26start%3D21%26ndsp%3D21%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:fi
fficial%26hs%3DegQ%26sa%3DN
just söin viimosen.
pitkään aikaan en ollu noin paljon herkutellu. Ärrällä näin tollasen sinisen nätin pussukan enkä ollu ikinä ennen moista nähny niin ostin sitte ja kuvittelin että se menis lauantai-illassa, mutta olipas se riittoisa!
Tuli mieleeni, että noitahan vois palotella muffinsseihin samaan tapaan kuin pätkiksiä!
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.makumuistetaan.fi/opt/tuote_marianne_crisp.jpg&imgrefurl=http://www.makumuistetaan.fi/tuote3/&h=223&w=169&sz=13&hl=fi&start=27&um=1&tbnid=x9jaOZlzDgSLlM:&tbnh=107&tbnw=81&prev=/images%3Fq%3DMarianne%2Bfazer%26start%3D21%26ndsp%3D21%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:fi
just söin viimosen.
Tuli mieleeni, että noitahan vois palotella muffinsseihin samaan tapaan kuin pätkiksiä!