Mie oon herkutellu tällasilla 3 päivää! :P

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Karl Fazer Marianne Crisp 250 g

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.makumuistetaan.fi/opt/tuote_marianne_crisp.jpg&imgrefurl=http://www.makumuistetaan.fi/tuote3/&h=223&w=169&sz=13&hl=fi&start=27&um=1&tbnid=x9jaOZlzDgSLlM:&tbnh=107&tbnw=81&prev=/images%3Fq%3DMarianne%2Bfazer%26start%3D21%26ndsp%3D21%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:fi:official%26hs%3DegQ%26sa%3DN

just söin viimosen. :p pitkään aikaan en ollu noin paljon herkutellu. Ärrällä näin tollasen sinisen nätin pussukan enkä ollu ikinä ennen moista nähny niin ostin sitte ja kuvittelin että se menis lauantai-illassa, mutta olipas se riittoisa! :D

Tuli mieleeni, että noitahan vois palotella muffinsseihin samaan tapaan kuin pätkiksiä! :p
 

Yhteistyössä