mitä mieltä olette TAKO vaunuista? (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä on tuolta entisestä veitikka.fi:stä ostetut takon kuomurattaat.pinkin punaiset.se liike on täällä turussa.rattaat ostettiin noin kolme kuukautta sitten ja kyllä tykätään ihan kauheesti!

Noi on munkin mielestä tosi hienot vaunut. Mut kun näin ne livenä, ei ollu läheskään niin hienot.. Mut nää http://www.vaunula.fi/f7.htm ostettiin ja on kyllä todellakin tykätty, suosittelen!!

mun makuuni hiukan liian paljon kaikkea pientä "sälää", mutta onhan nuo varmasti katseenkääntäjiä, sen verran erilaisia.. =)

ja ihan hyvä, että nykyään on näkee muitakin vaihtoehtoja kuin niitä ainaisia brio/teutonia/emmaljunga, jotka on siis NIIN tylsiä!!

mun makuuni hiukan liian paljon kaikkea pientä "sälää", mutta onhan nuo varmasti katseenkääntäjiä, sen verran erilaisia.. =)

ja ihan hyvä, että nykyään on näkee muitakin vaihtoehtoja kuin niitä ainaisia brio/teutonia/emmaljunga, jotka on siis NIIN tylsiä!!

Me meinattiin ostaa noi just edullisuuden takia, ja sitten ku ovat niin pirun hienot. Mutta onneks hoksattiin että käytännöllisyys ennekaikkea.. Ovat tosi teksinet nimittäin, on vaikka minkälaista vetoketjua ja nepparia... Itse en edes osannut siellä kaupassa niitä purkaa tms.. Että kannattaa käydä testailemassa ennekuin tilaa. SUOSITTELEN. Ettei harmita sitten jälkeen päin. Ja varmasti saat halvemmalla ihan suoraan liikeestä ostettuna.

28.jpg

Onpa paljon kivoja värejä :)
Mutta en ehkä ostais, vaikuttavat jotenkin pieniltä, ahtailta ja matalilta... Tykkään enemmän perinteisistä Ja käytännöllisimmistä :whistle:

ME ostettiin takon rattaat n.2v sitten ja ollaan säilytetty niitä kotona sisätiloissa. Huomasin joku aika sitten että niissä on ruoste läiskä.. Otin sähköpostilla yhteyttä maahantuojaan ja laitoin liitteeksi valokuvan.. Vastausta odotin monta kk:tta ja soitin sit niin sain todella tylyn vastauksen et koskaa ei tuollaista aiemmin ole ilmennyt.. (ja vähän kun vika olisi minussa) Ja todellakin niitä on pidetty aina sisällä.. Eli en suosittele suomen olosuhteisiin.. Jos ruostuu pelkästä lenkkeilystä pihalla ja takuu ei korvaa..

Ne ovat halvat, jäykät ja raskaat White Trash- vaunut. Siis meillä päin. Kaikki teiniäidit ja vähävaraiset ulkkikset lykkii noilla. No onhan ne ihan värikkäät..

Tako vaunut on hyvät. Omistan kyseisen vaunun White stras. ihana ja ylellinen vaunu. Paljon kaikkia yksityiskohtia . Kevyet eikä todellakaan jäykät. hinta laatusuhde kohdallaan Emmaljungat yliarvostetut ja hinnoteltu yli. Olen omistanut sellaisetkin joten kokemusta löytyy. Hyvä vaunu Tako suosittelen lämpimästi.

Meillä oli likalla Takot ja ihan hyvät ne oli. Heittoaisakin löytyi joka tosin oli uutuuttaan ERITTÄIN jäykkä ja käytettiin niitä takuussa joka uusi sen aisan.. Kovin pieneen tilaan nuo ei menny mutta meillä oli matkarattaat kuljetusta varten :) Tosi kivan näköiset ja mukavaa vaihtelua tuonne Emmaljunga viidakkoon :D

Yhteistyössä