"vieras"
jos oot se sama tyyppi, kuka ei tiennyt millon lapsilisät tulee ja lainasi rahaa (ei ruokaan vaan vaatteisiin) juhannuksena, niin voisi olla fiksua katsoa peiliin.
taas sä valitat.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655408:miusta on tehty palstan virallinen valittja, vaikka teen kaikenlaisia ketjuja.
ne positiiviset vain eivät jää kenenkään mieleen, mutta negatiiviset tarttuvat ihmisten päähän kuin
kuin kärpäspaperi :O luulisi tämän olevan paikka, johon voi purkautua kun vauva huutaa kaiket yöt tai rahat on loppu, mutta ei näköjään ! vertaistukea & myötätuntoa täältä on turha metsästää, meininki on että "kaikkea mitä sanot
voidaan käyttää sinua vastaan". mie olen niin lopen kyllästynyt tähän :'(
mutta koska olen luuseri, jolla ei ole elämää palaan aina roikkumaan tänne ja ottamaan paskaa niskaan
Päästä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ne negatiiviset kommentit ja haukkumiset mitä täällä vastaan tulee. Joka paikassa on omat mätämunansa, siitä ei pääse mihinkään. Paras vain, kun koettaa olla välittämättä ja sivuuttaa ne ikäviä juttelevat tyystin. Eikö?Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655408:miusta on tehty palstan virallinen valittja, vaikka teen kaikenlaisia ketjuja.
ne positiiviset vain eivät jää kenenkään mieleen, mutta negatiiviset tarttuvat ihmisten päähän kuin
kuin kärpäspaperi :O luulisi tämän olevan paikka, johon voi purkautua kun vauva huutaa kaiket yöt tai rahat on loppu, mutta ei näköjään ! vertaistukea & myötätuntoa täältä on turha metsästää, meininki on että "kaikkea mitä sanot
voidaan käyttää sinua vastaan". mie olen niin lopen kyllästynyt tähän :'(
mutta koska olen luuseri, jolla ei ole elämää palaan aina roikkumaan tänne ja ottamaan paskaa niskaan
Jännä miten kun valittajana on harmaa, palstatauko on aina mustien nikkien mielestä ''se ratkaisu''Sehän se on ratkaisu... ihmiset voisivat netissäkin ottaa toisensa huomioon ja muistaa että nimimerkkien takaa löytyy eläviä tuntevia ihmisiä.
Palstatauko on silloin hyväksi jos ei pysty olemaan haukkumatta muita, oli musta tai harmaa. Valittaa saa sydämensä kyllyydestä tai tuoda esiin rakkauttaanJännä miten kun valittajana on harmaa, palstatauko on aina mustien nikkien mielestä ''se ratkaisu''
vessähätä ketju huoh..Pitäisikö aina olla vain iloisia ja onnellisia aloituksia ?
Kai sitä saa täällä kertoa ja purkaa, jos on huono päivä.
Kyllä Syysyöllä on ollut muitakin kuin valitusketjuja.
Mistä johtuu että osa ei ole huomannut ap:ssa mitään negatiivista mut osa on? Ehkä me ihmiset luetaan tätäkin palstaa hieman eri tavalla sit.