mie niin haluaisin tietää, mikä hemmetti puolella palstalaisista on miuta vastaan

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655408:
miusta on tehty palstan virallinen valittja, vaikka teen kaikenlaisia ketjuja.
ne positiiviset vain eivät jää kenenkään mieleen, mutta negatiiviset tarttuvat ihmisten päähän kuin
kuin kärpäspaperi :O luulisi tämän olevan paikka, johon voi purkautua kun vauva huutaa kaiket yöt tai rahat on loppu, mutta ei näköjään ! vertaistukea & myötätuntoa täältä on turha metsästää, meininki on että "kaikkea mitä sanot
voidaan käyttää sinua vastaan". mie olen niin lopen kyllästynyt tähän :'(
mutta koska olen luuseri, jolla ei ole elämää palaan aina roikkumaan tänne ja ottamaan paskaa niskaan
taas sä valitat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655408:
miusta on tehty palstan virallinen valittja, vaikka teen kaikenlaisia ketjuja.
ne positiiviset vain eivät jää kenenkään mieleen, mutta negatiiviset tarttuvat ihmisten päähän kuin
kuin kärpäspaperi :O luulisi tämän olevan paikka, johon voi purkautua kun vauva huutaa kaiket yöt tai rahat on loppu, mutta ei näköjään ! vertaistukea & myötätuntoa täältä on turha metsästää, meininki on että "kaikkea mitä sanot
voidaan käyttää sinua vastaan". mie olen niin lopen kyllästynyt tähän :'(
mutta koska olen luuseri, jolla ei ole elämää palaan aina roikkumaan tänne ja ottamaan paskaa niskaan
Päästä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ne negatiiviset kommentit ja haukkumiset mitä täällä vastaan tulee. Joka paikassa on omat mätämunansa, siitä ei pääse mihinkään. Paras vain, kun koettaa olla välittämättä ja sivuuttaa ne ikäviä juttelevat tyystin. Eikö?

Meilläkin vauva (2kk) huutaa yöt läpensä, mieskin tulee kotiin vasta kahden viikon päästä. Tosin vanhemmat lapset on nyt olleet pari päivää mummollaan, ja ovat vielä pari päivää, helpottaa huomattavasti.
 
Tönt
[QUOTE="vierailija";26655992]Tuo viimeinen hymiö on niin sinua. Sinusta olen sanut todella huonon kuvan,aina valitat jostain. Joko mies pelaa liikaa,on kylmä,lunta,kuuma,tekee mieli tupakkaa tai jotan muuta. Sinulla ei taida olla muuta sanottavaa kuin tuo märinä.
Ja nyt sanot tottakai jotain nasevaa mukahauskaa ja taas sama hymiö.[/QUOTE]

mun mielestä käytän kyllä yhtä paljon tätä :D ku tota :kieh:.

muoks. osa noista valituksista olet kyllä sekoittanut johonkin toiseen koska miehestäni en oo valittanut moneen vuoteen (ei jaksa enää stressata sen tekemiset, vatevöö) enkä kuumuudesta valita koska nautin kesästä. lumesta valitan tottakai, vihaan sitä. tupakkalakossa olen mutta en oo valittanutvalittanut muuten olisi kyllä ostanut sitä tupakkaa jo. aloitusta en ole tällä nikillä edes tehnyt ku 2(!!) kertaa ja nekin ollut iloisia. että blää vaan sullekin. :kieh:(!!!)
 
Viimeksi muokattu:
Multa on kyllä mennyt ihan ohi se, miksi pitäisi olla jotain sinua vastaan. :)

Mä ajattelen tämän palstan juurikin sellaisena paikkana, johon voi tulla purkamaan vaikka huoliaan ja hakea vertaistukea arkeen kera valvottavan vauvan ja niin edes päin. Jos joku ei tästä pidä, niin se on toki valitettavaa, mutta ei auta kuin tottua.
 
VittumaisenVeikee
Ei täällä kukaan jaksais olla jos kaikki vaan taputtelis hymy perseessä toisiaan selkään ja oltais kaikki samaa mieltä kaikesta. Kyllä kuolis ketju jos toinenkin ilman minunlaisia ketjuntappajia. Ei minulla ainakaan ole sinusta jäänyt negatiivista kuvaa.
 
"mmm"
Toivon ettei ap:stä tule sellaista jankkaajaa kuin eräästä palstalaisesta. Hän laittoi kyllästymiseen asti kuvia itsestään ja ihmetteli kuinka hän ei näytä nuoremmalta tms..ja hän myös oli mielstään kauniimpi..ja vähän joka asiassa parempi kuin muut..semmonen jankuti jankuti meininki. Joten toivon että jätät asian tähän :)
 
Pitäisikö aina olla vain iloisia ja onnellisia aloituksia ?
Kai sitä saa täällä kertoa ja purkaa, jos on huono päivä.

Kyllä Syysyöllä on ollut muitakin kuin valitusketjuja.
 
  • Tykkää
Reactions: WhiteSnow
Minä en muista mistään muusta sinun valittaneen kuin loppuraskauden vaivoista ja minun mielestä se on sallittua. Mielestäni nainen saa aloittaa sen valituksen vaivoista ja hankalasta olosta jo positiivisen testin tehtyään, eihän se mikään normaali olotila ole.

Toisekseen minusta on "kiva" välillä lukea siitä jos joku valittaa. Antaa ihmisistä ja ongelmista paljon todellisemman kuvan kuin se että aina kaikki olisi niin ihanaa ja kivaa yms.

Tietysti se minkä verran sitä omaa elämää netissä muille raottaa tarkoittaa myös sitä että sen verran paksumpi nahka sille kritiikille on kasvatettava.
 
Viimeksi muokattu:
rietas
Mulla ei ainakaan ole mitään henkkoht sua vastaan.

Päällimmäisenä minulla on sinusta mielikuva, jonka sain eilisestä lastenvaunujen säilytys -ketjusta. Ja se mielikuva on, että olet kohtalaisen itsekäs ja ulkopuolisista piittaamaton.
 
[QUOTE="...";26657799]vessähätä ketju huoh..[/QUOTE]

On niitä ollu muitakin aloituksia, sä et vaan oo niitä hoksannu ja lukenu.
 
7thHeaven
Toi ihme marttyyri yhyy musta ei tykätä- asenne nyt ei paljoa auta.
Kieltämättä mullekin on aina tullut susta mieleen perusnegatiivinen draamakuningatar, jolla kaikki on aina pielessä ja mahdotonta.
Silti muista sulta paljon hauskoja ja mukaviakin juttuja.

Älä ota niin vakavasti, ihan vitun sama mitä muut palstalaiset susta tai kenestä muustakaan ajattelee, eiköhän täällä oo tilaa meille kaikille.
 

Yhteistyössä