V
"vieras"
Vieras
jos oot se sama tyyppi, kuka ei tiennyt millon lapsilisät tulee ja lainasi rahaa (ei ruokaan vaan vaatteisiin) juhannuksena, niin voisi olla fiksua katsoa peiliin. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655408:miusta on tehty palstan virallinen valittja, vaikka teen kaikenlaisia ketjuja.
ne positiiviset vain eivät jää kenenkään mieleen, mutta negatiiviset tarttuvat ihmisten päähän kuin
kuin kärpäspaperi :O luulisi tämän olevan paikka, johon voi purkautua kun vauva huutaa kaiket yöt tai rahat on loppu, mutta ei näköjään ! vertaistukea & myötätuntoa täältä on turha metsästää, meininki on että "kaikkea mitä sanot
voidaan käyttää sinua vastaan". mie olen niin lopen kyllästynyt tähän :'(
mutta koska olen luuseri, jolla ei ole elämää palaan aina roikkumaan tänne ja ottamaan paskaa niskaan
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655408:miusta on tehty palstan virallinen valittja, vaikka teen kaikenlaisia ketjuja.
ne positiiviset vain eivät jää kenenkään mieleen, mutta negatiiviset tarttuvat ihmisten päähän kuin
kuin kärpäspaperi :O luulisi tämän olevan paikka, johon voi purkautua kun vauva huutaa kaiket yöt tai rahat on loppu, mutta ei näköjään ! vertaistukea & myötätuntoa täältä on turha metsästää, meininki on että "kaikkea mitä sanot
voidaan käyttää sinua vastaan". mie olen niin lopen kyllästynyt tähän :'(
mutta koska olen luuseri, jolla ei ole elämää palaan aina roikkumaan tänne ja ottamaan paskaa niskaan
Sehän se on ratkaisu... ihmiset voisivat netissäkin ottaa toisensa huomioon ja muistaa että nimimerkkien takaa löytyy eläviä tuntevia ihmisiä.
Jännä miten kun valittajana on harmaa, palstatauko on aina mustien nikkien mielestä ''se ratkaisu''![]()
Pitäisikö aina olla vain iloisia ja onnellisia aloituksia ?
Kai sitä saa täällä kertoa ja purkaa, jos on huono päivä.
Kyllä Syysyöllä on ollut muitakin kuin valitusketjuja.
Mistä johtuu että osa ei ole huomannut ap:ssa mitään negatiivista mut osa on? Ehkä me ihmiset luetaan tätäkin palstaa hieman eri tavalla sit.