Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 12:53 Miete kirjoitti:Mä pääsin mukaan metu/lumelääke tutkimukseen ja nyt yritän selvittää kumpaa syön. Olen 99% varma et ovat lumetta, mutta kysytäänpä vielä mielipiteitä ja kokemuksia täältä.
Mun lääke on siis valkonen tabletti jossa jakouurre. Lääke ei haise eikä maistu juuri miltään vaikka pureskee sen. Menee semmoseksi karheeksi jauhoksi.
Milloin teillä on mahaoireet tai muut haittavaikutukset alkaneet? Mulla ei tunnu miltään.
Tuntuu niin turhalta syödä lumelääkettä 3kk ja sitte vasta sais "oikeeta" apua PCO:n hoitoon :headwall:
Tohon vastauksena, että aidot metut maistuvat tosi pahalle. Ja mahaoireet mulla alko heti.Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 12:53 Miete kirjoitti:Mä pääsin mukaan metu/lumelääke tutkimukseen ja nyt yritän selvittää Mun lääke on siis valkonen tabletti jossa jakouurre. Lääke ei haise eikä maistu juuri miltään vaikka pureskee sen. Menee semmoseksi karheeksi jauhoksi.
Milloin teillä on mahaoireet tai muut haittavaikutukset alkaneet? Mulla ei tunnu miltään.
Tuntuu niin turhalta syödä lumelääkettä 3kk ja sitte vasta sais "oikeeta" apua PCO:n hoitoon :headwall:
Söin metutja ja clomeja rinnakkain viime kesänä. Ultrissa todettiin että annostuksella 4/pv (siis clomeja) ei tapahtunut munasarjoissa mitään jaclomit lopetettiin. Mutta elimistö innostui siitä että olin niitä syönyt, ja ykskaks totesin olevani raskaana. Ja nyt sitten viimeisiä viedään, vaikka olen tosiaan gynekologisesti monivammainen eli mulla on vaikea pco (+10v ollut), endometrioosi (diagnoosi viime kesänä) ja varrellinen kysta kiinni toisessa munasarjassa. Eli joillakuilla lääkärini mukaan clomit toimii myös siten että niiden syönnin jälkeen elimistö ns käynnistyy itsekseen. Ja mie olen elävä todiste siitä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 19:50 ehtoota kirjoitti:löytyykö täältä muita jotka syövät metuja sekä clomeja?
metuja nyt syöty elokuusta3x500mg) ja ekan clomin otin aamulla.(kp5-9)ens viikon keskiviikkona ultraan (kp12)
vuosia sitten clomit ei auttaneet ollenkaan edes tupla-annoksina joten suuria toiveita ei ole mutta hiukan jo jännittää ja pienen pieni toivonkipinä silmäkulmassa.
kertokaahan kokemuksistanne metut/clomi yhdistelmästä pcolaiset...
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 12:53 Miete kirjoitti:Mä pääsin mukaan metu/lumelääke tutkimukseen ja nyt yritän selvittää kumpaa syön. Olen 99% varma et ovat lumetta, mutta kysytäänpä vielä mielipiteitä ja kokemuksia täältä.
Mun lääke on siis valkonen tabletti jossa jakouurre. Lääke ei haise eikä maistu juuri miltään vaikka pureskee sen. Menee semmoseksi karheeksi jauhoksi.
Hienoa Micosa, Kiva kuulla onnistumisestasi!Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 11:09 Micosa kirjoitti:Minulla auttoi pelkät metut eli raskaana olen.
Syyskuusta asti söin maaliskuun 22.pvään asti.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 12:45 JabbaTheHut kirjoitti:\Hienoa Micosa, Kiva kuulla onnistumisestasi!Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 11:09 Micosa kirjoitti:Minulla auttoi pelkät metut eli raskaana olen.
Syyskuusta asti söin maaliskuun 22.pvään asti.
Mulla metut varmasti myös auttoivat asiaa joskin söin myös clomeja ja primoluti/terolutia rinnalla. Mutta clomikierrosta en ovuloinut vaan ns luomusti. Eli söin metuja helmikuusta syyskuulle (jolloin plussasin) ja senkin jälkeen alkuraskauden ajan. Ja nyt aletaan viedä viimeisiä tässä odotuksessa!